eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana nawierzchni boisk w Szkole Podstawowej nr 247 przy ul. Wrzeciono 9



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana nawierzchni boisk w Szkole Podstawowej nr 247 przy ul. Wrzeciono 9

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana nawierzchni boisk w Szkole Podstawowej nr 247 przy ul. Wrzeciono 9

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-321c9184-2117-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000113/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Wymiana nawierzchni boisk ze sztucznej trawy w Szkole Podstawowej nr 247 przy ul. Wrzeciono 9 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196747/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.37.2021.MMA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 326482,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana nawierzchni boisk w Szkole Podstawowej nr 247 przy ul. Wrzeciono 9.
Planowane zamówienie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z założeniami Programów Funkcjonalno-Użytkowych opracowanych 1 września 2021 r. przez Michała Dziubeckiego obejmuje:
a) remont boiska do piłki nożnej,
b) wymianę nawierzchni boiska wielofunkcyjnego.
2. Przedmiot Zamówienia obejmuje m.in.:
• demontaż urządzeń sportowych;
• demontaż i utylizacja istniejącej nawierzchni i podbudowy;
• przygotowanie podbudowy pod nawierzchnię boisk;
• wykonanie nowej nawierzchni boiska do piłki nożnej i wielofunkcyjnego wraz z malowaniem linii;
• montaż: nowych kompletnych urządzeń osprzętu sportowego (bramki z siatkami – boisko do piłki nożnej) stojaków rowerowych, tablicy informacyjnej oraz na boisku wielofunkcyjnym urządzeń osprzętu sportowego (zdemontowanych koszy do koszykówki);
• na boisku do piłki nożnej - wymiana siatek piłkochwytów, montaż stojaków rowerowych, montaż tablicy informacyjnej;
• na boisku wielofunkcyjnym – wymiana obręczy koszy wraz z siatkami;
• remont odwodnienia terenu boiska wielofunkcyjnego.
3. Parametry określające zakres robót:
Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane jest w Warszawie na terenie Dzielnicy Bielany na działce ew. nr 16/1 z obrębu 7-07-05, przy Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 247 im. Kazimierza Lisieckiego „Dziadka”.
a) Powierzchnia terenu działki ok. 11 173,00 m2;
b) Obwód działki ok. 540,00 mb;
c) Powierzchnia boiska do piłki nożnej do modernizacji ok. 968 m2;
d) Powierzchnia boiska wielofunkcyjnego do wymiany ok. 11800 m2;
e) Całkowita długość odwodnienia liniowego do remontu L=95mb;
4. W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powyżej, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności zgodnie z założeniami Programów Funkcjonalno-Użytkowych stanowiących załączniki do SWZ:
a) wykonanie oddzielnie dla każdego z boisk projektu wykonawczego, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;
b) wykonanie oddzielnie dla każdego z boisk specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) wykonanie kompletnych robót budowlano - montażowych na podstawie opracowanych projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;
5. Dostępność dla osób niepełnosprawnych oraz projektowanie z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu w tym przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych. Musi spełniać wymagania odnośnie obowiązujących przepisów, w tym standardów wynikających z Zarządzenia nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie miasta stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji.
Teren przeznaczony pod wykonanie remontu boiska powinien posiadać konfigurację płaską, nie stawiać przeszkód w dostępności dla osób korzystających z nich, w tym również osób niepełnosprawnych (naturalne spadki terenu nie powinny przekraczać 0,5%).
6. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (klauzule społeczne):
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ do realizacji niniejszego zamówienia osób na podstawie stosunku pracy, w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) do wykonywania n/w czynności:
d) roboty rozbiórkowe;
e) roboty brukarskie;
f) roboty w zakresie wykonania nawierzchni sportowych.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
7. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa:
a) Program Funkcjonalno-użytkowy remontu boiska do piłki nożnej - załącznik nr 8 do SWZ;
b) Program Funkcjonalno-użytkowy boiska wielofunkcyjnego - załącznik nr 9 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
UWAGA: Powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów udzielenia zamówienia publicznego.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 8 i 9 do SWZ odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. załącznikach, wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku dokumenty przedmiotowe, o których mowa w Części IV - pkt 18.2.1. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą.
8. Gwarancja i rękojmia.
Zamawiający wymaga 36 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady, liczony od daty odbioru ostatecznego robót. Zgodnie z kryterium oceny ofert Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji i rękojmi za wady.
9. Termin realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 6 tygodni (tj. 42 dni) od dnia podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia 20.12.2021 r., przy jednoczesnym zastrzeżeniu, iż jest to maksymalny termin zakończenia przedmiotu zamówienia określony przez Zamawiającego, a termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 798270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIEBIORSTWO REMONTOWO-USŁUGOWE "FRU-MAL" ANETA ZYCH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5711472090

7.3.3) Ulica: OPINOGÓRSKA 4 M. 81

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 04-039

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.