eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Zagospodarowanie terenu zbiornika wodnego w miejscowości Dzikowiec - etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu zbiornika wodnego w miejscowości Dzikowiec – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA RUDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000536580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 2

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.nowaruda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina.nowaruda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu zbiornika wodnego w miejscowości Dzikowiec – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32f4c8aa-eea9-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040518/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Zagospodarowanie terenu oraz modernizacja zapory zbiornika wodnego w miejscowości Dzikowiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208146

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie budynku sanitarnego mieszczącego pomieszczenia toalet, pomieszczenia gospodarcze oraz pomieszczenie ratowników. Budynek jednokondygnacyjny o konstrukcji murowanej z drewnianą więźbą dachową o powierzchni zabudowy wynoszącej 70.06m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 396807,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie utwardzenia terenu przed budynkiem sanitarnym.
Zakres prac obejmuje wykonanie placu o nawierzchni przepuszczalnej z kostki betonowej zapewniającej możliwość przenikania wód opadowych wraz z pracami towarzyszącymi i wykończeniowymi.
Plac obramowany krawężnikami betonowymi 15 x 30 wyniesionymi 12 cm powyżej nawierzchni placu. Między placem a drogą dojazdową zostanie wykonany krawężnik najazdowy 15 x 22cm wyniesiony 3cm powyżej nawierzchni placu. W celu odprowadzenia nadmiaru wód opadowych zaprojektowano wykonanie drenażu z rury drenarskiej DN160 PVC, z 3 wylotami odprowadzającymi wody opadowe
na skarpę między placem a ścieżką pieszorowerową. Plac o nawierzchni z kostki betonowej zostanie wykonany z kostki betonowej. Plac zostanie obramowany obrzeżami betonowymi 8x30cm zlicowanymi z nawierzchnią placu. Chodniki zapewniające możliwość komunikacji pieszej zostaną wykonane z kostki betonowej w kolorze szarym. Chodniki obramowane obrzeżami betonowymi 8 x 30cm zlicowanymi
z nawierzchnią chodników. Od strony budynku sanitarnego nawierzchnia chodników ułożona do lica ściany budynku. Taras widokowy o nawierzchni z kostki betonowej w kolorze szarym. Taras widokowy obramowany obrzeżami betonowymi 8 x 30cm zlicowanymi z nawierzchnią tarasu. Wokół tarasu widokowego zaprojektowano montaż poręczy o wysokości 1.1m. Zakres prac towarzyszących obejmuje wykonanie wraz zagęszczeniem nasypów z kruszywa łamanego, humusowanie skarp z obsianiem, wykonanie wraz z montażem poręczy drewnianych na tarasie widokowym.

Wykonanie drogi dojazdowej oraz ciągu pieszo-rowerowego.
Zakres prac obejmuje między innymi:
1. Wykonanie przebudowy odcinka drogi dojazdowej o długości 36.44m, polegającą na wymianie istniejącej nawierzchni gruntowej na asfaltową oraz wykonaniu nowej podbudowy drogi. W ramach przebudowy drogi projektuje się również wykonanie nowych poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego.
2. Wykonanie ciągu pieszo-rowerowego o łącznej długości 240,00 m. Ciąg pieszo-rowerowy
o nawierzchni bitumicznej szer. 3,0m.

W celu zapewnienia odprowadzenia wód opadowych z terenu ciągu pieszo-rowerowego zaprojektowano:
1) budowę 2 odcinków rowów trapezowych trawiastych
2) przebudowę przepustu P3 z rur DN500 PP



Wykonanie terenu rekreacyjnego.
Zakres prac obejmuje między innymi rozbiórkę istniejącego pomostu konstrukcji stalowej, wykonanie robót ziemnych polegających na oczyszczeniu, profilowaniu i wykorytowaniu terenu pod projektowaną plażę i kąpielisko, wykonanie plaży i kąpieliska o nawierzchni z piasku plażowego na gr. min. 30cm, oczyszczeniu terenu przyległego z roślinności oraz wykonanie trawników. W obrębie projektowanego kąpieliska przewidziano wykonanie pomostów o konstrukcji stalowej z poszyciem drewnianym. Zaprojektowano 2 pomosty o długości łącznej 96m i powierzchni 342m2. Pomosty posadowione bezpośrednio na stopach fundamentowych.
Szczegółowy zakresy przedmiotu zamówienia dla części nr oraz dla części Nr 2 określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 2081063,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 482160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482160 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 482160 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa w Bystrzycy Kłodzkiej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8810002667

7.3.4) Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 482160 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2403912,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5177070,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2403912 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana Robert Matyszczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851060897

7.3.4) Miejscowość: Wolibórz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2403912,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.