Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00233319/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
D/18/2025/A2 Sukcesywny zakup materiałów na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego, część nr 2, pn.: Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych [ ... ]
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11094191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
D/18/2025/A2 Sukcesywny zakup materiałów na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego, część nr 2, pn.: Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych [ ... ]2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba450960-643c-4ed2-ad14-81a4801c7293
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090101/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 [101] Materiały do remontów: hydrauliczne, elektryczne, budowlane, stolarskie i inne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233319
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/18/2025/A2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2, pn.: Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych dla zespołów zadaniowych CSiWT do bieżącego utrzymania obiektów UO.
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SWZ.
2. Ilości asortymentu (przedmiotu zamówienia) wskazane w załączniku nr 1B do SWZ – odpowiednio do części (w kolumnie planowana ilość) są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie dotychczasowego zużycia przez okres ostatnich dwunastu [ 12 ] miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w poszczególnych pozycjach podanych odpowiednio w załączniku nr 1B do SWZ, , przy zachowaniu ogólnej wartości przyszłej umowy z zastrzeżeniem pkt. 3.3.10 SWZ.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na sukcesywnym dostarczaniu przez Wykonawcę asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SWZ, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące, sukcesywne zamówienia Zamawiającego, składane w okresie, o którym mowa w pkt. 6.
4. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwunastu [ 12 ] miesięcy gwarancji.
5. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wskazany w pkt. 4 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż dwadzieścia cztery [ 24 ] miesiące; Rozdział I pkt. 19.2.3. SWZ stosuje się.
6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – sukcesywnie przez dwanaście [ 12 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt. 7.
7. Realizacja sukcesywnych Zamówień odbywać się będzie w terminie maksymalnie czternastu [14] dni roboczych, od zgłoszenia Wykonawcy Zamówienia przez Zamawiającego w okresie, o którym mowa w pkt. 6. Przekazanie Zamówienia Wykonawcy nastąpi za pośrednictwem poczty e-mail, telefonicznie lub osobiście w siedzibie Wykonawcy.
8. Termin realizacji sukcesywnych Zamówień określony w pkt. 7 jest terminem maksymalnym na dostarczanie sukcesywnych Zamówień. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin dostarczania
sukcesywnych Zamówień, jednak nie krótszy niż dwa [2] dni robocze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania oferty, tj.: do dnia 23.05.2025 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu złożono jedną [ 1 ] ofertę. W wyniku badania i oceny ofert, złożona w przedmiotowym postępowaniu oferta została odrzucona.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Renowacja zabytkowego parowozu na Placu im. Olgi "Kory" Sipowicz w Opolu
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 416 w m. Głogówek, ul. Głubczycka
- Ubezpieczenie Uniwersytetu Opolskiego
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej Nr 1510 O - odcinek 8-9
- Modernizacja infrastruktury dostępowej SSL VPN wraz z dostawą niezbędnych licencji.
- Przebudowa i modernizacja toalet w budynku Ratusza
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
- Przebudowa części parteru budynku nr 4 dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych i Diabetologii
- Zakup i dostawa różnych materiałów ogrodniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Modernizacja punktu poboru wody oligoceńskiej przy ulicy Gustawa Daniłowskiego w Warszawie
- Montaż infrastruktury podwyższającej stan bezpieczeństwa w 12 jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi w wraz z instalacją systemu kontroli dostępu w podziale na 4 części
- DOSTAWA BLOCZKÓW BETONOWYCH ZBROJONYCH Z WPUSTAMI (ZAMKAMI)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.