eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Zad 12: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwest nad przebudową drogi powiat nr 2218W Dębe Wielkie - Helenów polegająca na budowie chodnika od 7+630 do 8+130 w msc. Pustelnik wraz z odwodnieniem



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zad 12: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwest nad przebudową drogi powiat nr 2218W Dębe Wielkie – Helenów polegająca na budowie chodnika od 7+630 do 8+130 w msc. Pustelnik wraz z odwodnieniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIŃSKU MAZOWIECKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 219

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpmm@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatminski.pl/strona-47-zamowienia_publiczne.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a90c1cf7-0bd7-4a09-b188-3f09987f2dc7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zad 12: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwest nad przebudową drogi powiat nr 2218W Dębe Wielkie – Helenów polegająca na budowie chodnika od 7+630 do 8+130 w msc. Pustelnik wraz z odwodnieniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5172ae57-1d1d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004932/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Zadanie 12: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową dr pow 2218W Dębe Wielkie-Helenów polegającą na bud chodnika od km 7+630 do km 8+130 w msc. Pustelnik wraz z odwodnieniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191941/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP. 3.272.55.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6880,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Zadanie 12: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi powiatowej nr 2218W Dębe Wielkie – Helenów polegająca na budowie chodnika od km 7+630 do km 8+130 w msc. Pustelnik wraz z odwodnieniem”
Zakres robót nad którymi będzie pełniony nadzór inwestorski obejmuje m.in.:
 roboty rozbiórkowe
 wycinka drzew i krzewów,
 roboty ziemne,
 wykonanie nawierzchni jezdni,
 wykonanie chodnika i zjazdów wraz z podbudową,
 przepusty pod zjazdami,
 umocnienie rowów,
 kanał technologiczny,
 oznakowanie pionowe i poziome
Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania w SWZ na roboty budowlane https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/6aeb1729-de08-449f-b120-8b98464f83ed projekt przebudowy drogi powiatowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 10 do SWZ – dokumentacja określająca przedmiot zamówienia t.j. przedmiar robót, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEDRO Katarzyna Drozdowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221885811

7.3.3) Ulica: Książęca 9A

7.3.4) Miejscowość: Stojadła

7.3.5) Kod pocztowy: 05-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.