Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00219598/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
- 2025/BZP 00232072/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliwa do pojazdów egzaminacyjnych
Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W RADOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670172989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sucha 13
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: egzamin@word.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.radom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wordradom.ezamawiajacy.pl/pn/wordradom/demand/209575/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliwa do pojazdów egzaminacyjnychWojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47ee1587-76bf-4acf-8f8b-f8342a17287a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00295975
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00219598
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP. DR-3060-1/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej E-95 w ilości do 60 000 litrów, oraz zakup usługi mycia pojazdów. Zamówienie będzie odbywać się na terenie miasta Radomia na stacjach należących do Wykonawcy, przy czym Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw położoną w odległości nie większej niż 4 km od siedziby WORD w Radomiu przy ul. Suchej 13, mierzonej tam i z powrotem najkrótszą drogą publiczną, czynnej minimum w godzinach 06:00 - 22:00 każdego dnia tygodnia. Dodatkowo Wykonawca zapewni usługę mycia pojazdów Zamawiającego na w/w stacji w myjni automatycznej.Oferowany program mycia pojazdów w myjni automatycznej zawiera co najmniej:
- Płukanie wysokim ciśnieniem wody
- Zastosowanie aktywnej piany
- Mycie szamponem
- Płynny wosk ( wosk na mokro)
- osuszanie
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 349593,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup zakup oleju napędowego ON w ilości do 60 000 litrów. Zamówienie będzie odbywać się na terenie miasta Radomia na stacjach należących do Wykonawcy, przy czym Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw położoną w odległości nie większej niż 5 km od miejsca egzaminowania WORD w Radomiu przy ul. Jerzego Radomskiego 1, mierzonej tam i z powrotem najkrótszą drogą publiczną, czynnej minimum w godzinach 06:00 - 22:00 każdego dnia tygodnia.4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 341463 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup zakup benzyny bezołowiowej E-95 w ilości do 21 000 litrów. Zamówienie będzie odbywać się na terenie Miasta Grójec i Kozienice na stacjach należących do Wykonawcy, przy czym Wykonawca musi posiadać co najmniej po jednej stacji położonej:• na terenie Miasta Grójec lub położonej w odległości nie większej niż 3 km od granic administracyjnych miasta
• na terenie Miasta Kozienice lub położonej w odległości nie większej niż 3 km od granic administracyjnych miasta
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 119512,2 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOL POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 5831023182
7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 50A
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-241
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2028-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 353400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL7962909473
7.3.3) Ulica: Kieszek 52
7.3.4) Miejscowość: Kieszek
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 353400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2028-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 7740001454
7.3.3) Ulica: ul. Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2028-06-30INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Budowa odcinka drogi wewnętrznej - ul. Przeskok w Radomiu z budową miejsc postojowych, oświetleniem i odwodnieniem
- "Kompleksowa realizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu FEnIKS"
- Dostawa odczynników immunochemicznych do SWPZZPOZ w Radomiu wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego
- P.80.2025 Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- Dostawa odczynników, akcesoriów, materiałów kontrolnych do badań z zakresu mikrobiologii wraz z dzierżawą analizatorów dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Remont budynku Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 1 Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu na potrzeby Obrony Cywilnej i Ochrony Ludności poprzez: remont pomieszczeń socjalno - bytowych
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- [D/7/TP/2025] Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego.
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego dla potrzeb jednostek sprzętowych i transportowych Gminy Jawornik Polski w roku 2026
- ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO, ETYLINY I AD BLUE Z TANKOWANIEM POJAZDÓW W 2026 ROKU
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów, maszyn i urządzeń Powiatowego Zarządu Dróg w Bielsku Podlaskim w 2026 roku
- Sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim i Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim na lata 2026 - 2027
- Zakup paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy Tarnów i Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Tarnów w roku 2026.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





