eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gidle › Remont drogi leśnej Niesulów Ewina

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi leśnej Niesulów Ewina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150026569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niesulów 3

1.5.2.) Miejscowość: Gidle

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-540

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gidle@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-gidle

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi leśnej Niesulów Ewina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afeab9bc-f54f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045446/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Droga Niesulów Ewina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224983/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.4.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1259235,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont drogi leśnej Niesulów Ewina w km 0+000 do km 5+090, która swój przebieg rozpoczyna od granicy działki 3580 a kończy na granicy działki nr 1536/1.
Długość modernizowanej drogi wynosi 5,090km.
Przewiduje się wykonanie następujących prac:
• roboty polegające na uzupełnieniu ubytków nawierzchni betonem wraz z zagęszczeniem,
• ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej,
• formowanie i zagęszczanie poboczy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie;
• roboty porządkowe.
Działki nr: 1536/1 obręb Wojnowice, 2090 obręb Włynice, 3580 obręb Gidle są własnością Skarbu Państwa i są w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Gidle, 97-540 Gidle, Niesulów 3.
Droga leśna przebiega przez teren kompleksu leśnego Niesulów od skrzyżowania z drogą leśną dojazdową do m. Niesulów, a kończy na skrzyżowaniu z drogą leśną dojazdową do m. Ewina.
W obecnym stanie droga posiada ukształtowaną nawierzchnię z kruszywa łamanego powierzchniowo
utrwaloną. Wykonane są również zjazdy i mijanki o analogicznej konstrukcji. Miejscowo występują ubytki nawierzchni powstałe poprzez ruch pojazdów kołowych oraz opady deszczu i śniegu. Występują pobocza gruntowe. Szerokość jezdni powierzchniowo utrwalonej: 3,50 - 3,60m, szerokość poboczy: 0,50m. Otoczenie istniejącej drogi stanowią lasy.
Droga ta nie jest drogą publiczną. Niniejsza droga pełni funkcję pomocniczą przy realizacji przedsięwzięć gospodarki leśnej Nadleśnictwa i ochrony p.poż. kompleksu leśnego.
Projektowany remont drogi leśnej nie zmienia przebiegu jezdni i jest usytuowany w śladzie istniejącej drogi z powierzchniowym utrwaleniem. Poziomy przebieg osi trasy zaprojektowano po istniejącej konstrukcji drogi leśnej.
Na całym odcinku drogi projektuje się uzupełnienie ubytków w jezdni betonem C12/15 wraz z zagęszczeniem oraz ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC11S grubości 6cm.
Szerokość jezdni drogi 3,50m, w miejscach zjazdów oraz mijanek przewiduje się poszerzenia z mieszanki mineralno-bitumicznej o 1,00m.
Jezdnię projektuje się o szer. 3,50m się ze spadkiem poprzecznym daszkowym 3%.
Jezdnia w miejscach mijanek i zjazdów poszerzona o 1,00m na długości 65,00m dla mijanek oraz 25,50m dla zjazdów, grubość warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno–bitumicznej na jezdni i poszerzeniach 6cm;
Szerokość poboczy:2x 0,50m (pobocze utwardzone kruszywem) o spadku poprzecznym: 6% i grubości 6cm.
Na całym odcinku zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni drogi:
• uzupełnienie ubytków w jezdni betonem C12/15 wraz z zagęszczeniem;
• ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC11S na jezdni szer. 3,50m i gr. 6cm;
• ułożenie mieszanki mineralno-bitumicznej na mijankach i zjazdach szer. 1,00m, gr. 6cm.
Na całym odcinku zaprojektowano następującą konstrukcję poboczy:
• warstwa z mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 o gr.6cm;
• na drogach dojazdowych do drogi głównej oraz na mijankach konstrukcja analogiczna jak w ciągu drogowym na tym odcinku.

2) Informacje ogólne dotyczące realizacji zamówienia:
a) w cenie oferty należy uwzględnić:
 w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność;
 wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych;
 doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a także w razie korzystania z dróg, nieruchomości, obiektów, urządzeń które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia,
 naprawienie ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzenie mienia;
 koszty wszystkich mediów niezbędnych do realizacji zamówienia (prąd, woda itp.)
 obsługę geodezyjną jeśli wymagana,
 gospodarowanie odpadami zgodnie z zapisami w przedmiarach i opisach w projekcie;
b) warunki wykonania zamówienia, zobowiązania wykonawcy : wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, przepisami bhp, ppoż, wytycznymi SWZ oraz jej pozostałymi załącznikami.

3) Warunki rękojmi i gwarancji:
a) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji: minimum 36 miesięcy.
b) Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 13 do niniejszej SWZ, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy.
c) Termin gwarancji liczony będzie od daty bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.
d) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.
e) Wykonawca jest zobowiązany względem Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy przez okres 5 lat licząc od dnia sporządzenia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.

4) Rozwiązania równoważne.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych - polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia dokumentów, zawierających opis materiałów i urządzeń, proponowanych przez Wykonawcę, jako równoważne. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne – musi wykazać (udowodnić), że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z drukiem „OFERTA” przedstawić oferowane materiały lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej do niniejszego postępowania.
Pod pojęciem „parametry” rozumie się właściwości funkcjonalne i jakościowe (w tym spełnianie norm przywołanych w dokumentacji, opisującej przedmiot zamówienia), przeznaczenie, materiały, bezpieczeństwo i wytrzymałość.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych, o których mowa wyżej – do oferty należy załączyć dokumenty (np. opisy techniczne, karty katalogowe, Deklaracje zgodności), opisujące zaproponowane materiały i urządzenia na potwierdzenie, że zastosowanie, materiałów, urządzeń, zaproponowanych przez Wykonawcę jako równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

5) Szczegółowy opis zmówienia zawiera:
 Dokumentacja projektowa - załącznik nr 10;
 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - (załącznik nr 11);
 Przedmiary robót (załącznik nr 12), jednakże przedmiary robót mają charakter jedynie pomocniczy, umożliwiający wykonawcy wycenę planowanych robót. Zamawiający nie przewiduje zwiększenia zakresu robót ponad to co zostało ujęte w przedmiarze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1529162,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1731266,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1529162,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „KAMI” Katarzyna Kmita

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6561329166

7.3.3) Ulica: Młynarska

7.3.4) Miejscowość: Kurzelów

7.3.5) Kod pocztowy: 29-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1529162,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.