Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00243523/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku Filii Bielańskiego Ośrodka Kultury przy ul.Estrady 112 w Warszawie, w tym remont pokrycia dachowego, a także remont cokołu oraz elewacji wraz z wykonaniem opaski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIELAŃSKI OŚRODEK KULTURY
1.3.) Oddział zamawiającego: BIELAŃSKI OŚRODEK KULTURY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276268
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Carla Goldoniego 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-913
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bielanski.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bielanski.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bielanski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku Filii Bielańskiego Ośrodka Kultury przy ul.Estrady 112 w Warszawie, w tym remont pokrycia dachowego, a także remont cokołu oraz elewacji wraz z wykonaniem opaski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9e6ce9f-fe39-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295838
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00231872/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont budynku Filii Bielańskiego Ośrodka Kultury przy ul.Estrady 112 w Warszawie, w tym remont pokrycia dachowego, a także remont cokołu oraz elewacji wraz z wykonaniem opaski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243523
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 239795,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części I jest: remont pokrycia dachowego w budynku Filii Bielańskiego Ośrodka Kultury przy ul.Estrady 112 w Warszawie na podstawie przekazanej Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w zakresie właściwym niniejszej części.Celem inwestycji jest poprawa stanu technicznego budynku.
Remont pokrycia dachowego będzie wykonywany na czynnym obiekcie, co będzie wymagało wykonania tymczasowych zabezpieczeń. Tymczasowe zabezpieczenia i wyłączanie części budynku i instalacji z użytkowania nie mogą uniemożliwiać korzystania z pomieszczeń Filii Bielańskiego Ośrodka Kultury.
2. Zakres prac, w szczególności obejmuje: Roboty budowlane, tj.
demontaż instalacji odgromowej na dachu (zwodów poziomych, masztów oraz uchwytów) obróbek blacharskich, pokrycia papowego oraz wełny mineralnej dachu w 100%, demontaż istniejących wpustów dachowych, wykonanie nowego pokrycia dachu z ociepleniem oraz montażem dwóch nowych podgrzewanych wpustów odwodnieniowych.
Opracowanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia - w wersji elektronicznej na nośnikach elektronicznych (wyłącznie na płytach CD/DVD), zapisaną w formacie doc, xls, jpg, pdf w ilości trzech egzemplarzy płyt oraz trzy egzemplarze woluminów wydrukowanych na papierze wraz z wykazem elementów składowych Dokumentacji powykonawczej.
3. Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia w odniesieniu do Części I zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących Załącznik nr 2A do SWZ – dla Części I zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres oraz warunki i zasady realizacji określają
4.1.Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowiące: Załącznik nr 2A do SWZ.
4.2. Dokumentacja projektowa, składająca się z:
a) Projektu budowlano-wykonawczego wraz z rysunkami (czytanego w odniesieniu do remontu pokrycia dachowego w zakresie właściwym dla Części I) – Załącznik nr 9 do SWZ;
b) Przedmiaru robót – Załącznik nr 11A do SWZ.
4.3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót: (czytana w odniesieniu do remontu pokrycia dachowego w zakresie właściwym dla Części I) – Załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 182121,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części II jest: remont elewacji wraz z cokołem oraz opaską w budynku Filii Bielańskiego Ośrodka Kultury przy ul. Estrady 112 na podstawie przekazanej Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w zakresie właściwym niniejszej części.Celem inwestycji jest poprawa stanu technicznego budynku.
Remont cokołu oraz elewacji wraz z wykonaniem opaski będzie wykonywany na czynnym obiekcie, co będzie wymagało wykonania tymczasowych zabezpieczeń. Niniejsze nie może uniemożliwiać korzystania z pomieszczeń Filii Bielańskiego Ośrodka Kultury.
2. Zakres prac, w szczególności obejmuje: Roboty budowlane tj.
skucie spękanej i zdegradowanej cegły na wysokości cokołu, wykonanie naprawy muru na wysokości cokołu (ok. 35-40 cm od ziemi), gruntowanie warstwy wyrównawczej, ocieplenia cokołu, wykonanie warstwy wzmacniającej siatka/klej, gruntowanie oraz wykonanie wyprawy tynkarskiej tzw. mozaiki, wykonanie nowej opaski wokół budynku szer. 50 cm, z płyt betonowych 50x50 na podsypce piaskowej, częściowe odświeżenie elewacji przez umycie, zagruntowanie oraz malowanie farbami zewnętrznymi.
Opracowanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia - w wersji elektronicznej na nośnikach elektronicznych (wyłącznie na płytach CD/DVD), zapisaną w formacie doc, xls, jpg, pdf w ilości trzech egzemplarzy płyt oraz trzy egzemplarze woluminów wydrukowanych na papierze wraz z wykazem elementów składowych Dokumentacji powykonawczej.
3. Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia do Części II zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących Załącznik nr 2B – dla Części II zamówienia.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres oraz warunki i zasady realizacji określają
4.1. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowiące Załącznik nr 2B do SWZ.
4.2. Dokumentacja projektowa, składająca się z:
a) Projektu budowlano-wykonawczego wraz z rysunkami (czytanego w odniesieniu do remontu elewacji wraz z cokołem oraz opaską w zakresie właściwym dla Części II) – Załącznik nr 9 do SWZ;
b) Przedmiaru robót – Załącznik nr 11B do SWZ.
4.3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót: (czytana w odniesieniu do remontu elewacji wraz z cokołem oraz opaską w zakresie właściwym dla Części II) – Załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 57673,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201155,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201155,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201155,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A&M DEVELOPMENT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251713399
7.3.3) Ulica: Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 119
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201155,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-028.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63838,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63838,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63838,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A&M DEVELOPMENT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251713399
7.3.3) Ulica: Al.Marszałka Józefa Piłsudskiego 119
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63838,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-028.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont i modernizacja miejsca do przechowywania odpadów autoklawowalnych na terenie ODiZZB WIHE (Wiata na odpady) - Etap II
- Dostawa artykułów kuchennych do internatów oraz kwater internatowych leżących na obszarze działania AMW Oddział Regionalny w Bydgoszczy.
- dostawa systemu bateryjnego do zabudowy w pojeździe o napędzie hybrydowym
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Bagno 5 m 225, Królewska 43 m 45, Przemysłowa 38 m 5, Smolna 16 m 2
- Modernizacja oddziału położniczo noworodkowego C, sygnatura sprawy: 91-W-R-04-2024
- "Usługa druku specjalistycznego i oprawy adaptacji podręczników szkolnych i książek pomocniczych (...) z podziałem na 2 części."
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektów małej architektury oraz utwardzenia terenu w ramach strefy rekreacyjno-zabawowo-edukacyjnej "miasteczko ruchu drogowego" przeznaczonej dla dzieci w Gminie Alwernia
- Przebudowa drogi gminnej Nr 115171E relacji Paplin - Chrzczonowice
- Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
- "Modernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Glinojecku - etap II"
- Przebudowa drogi gminnej Karczewizna-Kamionna - etap II
- System sygnalizacji pożaru - Realizacja 1 etapu inwestycji - Termomodernizacja budynków Szpitala w Gryfowie Śląskim - II postępowanie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.