eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont budynku Filii Bielańskiego Ośrodka Kultury przy ul.Estrady 112 w Warszawie, w tym remont pokrycia dachowego, a także remont cokołu oraz elewacji wraz z wykonaniem opaski



Ogłoszenie z dnia 2023-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku Filii Bielańskiego Ośrodka Kultury przy ul.Estrady 112 w Warszawie, w tym remont pokrycia dachowego, a także remont cokołu oraz elewacji wraz z wykonaniem opaski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIELAŃSKI OŚRODEK KULTURY

1.3.) Oddział zamawiającego: BIELAŃSKI OŚRODEK KULTURY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276268

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Carla Goldoniego 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-913

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bielanski.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bielanski.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bielanski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku Filii Bielańskiego Ośrodka Kultury przy ul.Estrady 112 w Warszawie, w tym remont pokrycia dachowego, a także remont cokołu oraz elewacji wraz z wykonaniem opaski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9e6ce9f-fe39-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295838

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00231872/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont budynku Filii Bielańskiego Ośrodka Kultury przy ul.Estrady 112 w Warszawie, w tym remont pokrycia dachowego, a także remont cokołu oraz elewacji wraz z wykonaniem opaski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243523

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 239795,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części I jest: remont pokrycia dachowego w budynku Filii Bielańskiego Ośrodka Kultury przy ul.Estrady 112 w Warszawie na podstawie przekazanej Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w zakresie właściwym niniejszej części.
Celem inwestycji jest poprawa stanu technicznego budynku.
Remont pokrycia dachowego będzie wykonywany na czynnym obiekcie, co będzie wymagało wykonania tymczasowych zabezpieczeń. Tymczasowe zabezpieczenia i wyłączanie części budynku i instalacji z użytkowania nie mogą uniemożliwiać korzystania z pomieszczeń Filii Bielańskiego Ośrodka Kultury.
2. Zakres prac, w szczególności obejmuje: Roboty budowlane, tj.
demontaż instalacji odgromowej na dachu (zwodów poziomych, masztów oraz uchwytów) obróbek blacharskich, pokrycia papowego oraz wełny mineralnej dachu w 100%, demontaż istniejących wpustów dachowych, wykonanie nowego pokrycia dachu z ociepleniem oraz montażem dwóch nowych podgrzewanych wpustów odwodnieniowych.
Opracowanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia - w wersji elektronicznej na nośnikach elektronicznych (wyłącznie na płytach CD/DVD), zapisaną w formacie doc, xls, jpg, pdf w ilości trzech egzemplarzy płyt oraz trzy egzemplarze woluminów wydrukowanych na papierze wraz z wykazem elementów składowych Dokumentacji powykonawczej.
3. Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia w odniesieniu do Części I zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących Załącznik nr 2A do SWZ – dla Części I zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres oraz warunki i zasady realizacji określają
4.1.Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowiące: Załącznik nr 2A do SWZ.
4.2. Dokumentacja projektowa, składająca się z:
a) Projektu budowlano-wykonawczego wraz z rysunkami (czytanego w odniesieniu do remontu pokrycia dachowego w zakresie właściwym dla Części I) – Załącznik nr 9 do SWZ;
b) Przedmiaru robót – Załącznik nr 11A do SWZ.
4.3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót: (czytana w odniesieniu do remontu pokrycia dachowego w zakresie właściwym dla Części I) – Załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 182121,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części II jest: remont elewacji wraz z cokołem oraz opaską w budynku Filii Bielańskiego Ośrodka Kultury przy ul. Estrady 112 na podstawie przekazanej Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w zakresie właściwym niniejszej części.
Celem inwestycji jest poprawa stanu technicznego budynku.
Remont cokołu oraz elewacji wraz z wykonaniem opaski będzie wykonywany na czynnym obiekcie, co będzie wymagało wykonania tymczasowych zabezpieczeń. Niniejsze nie może uniemożliwiać korzystania z pomieszczeń Filii Bielańskiego Ośrodka Kultury.
2. Zakres prac, w szczególności obejmuje: Roboty budowlane tj.
skucie spękanej i zdegradowanej cegły na wysokości cokołu, wykonanie naprawy muru na wysokości cokołu (ok. 35-40 cm od ziemi), gruntowanie warstwy wyrównawczej, ocieplenia cokołu, wykonanie warstwy wzmacniającej siatka/klej, gruntowanie oraz wykonanie wyprawy tynkarskiej tzw. mozaiki, wykonanie nowej opaski wokół budynku szer. 50 cm, z płyt betonowych 50x50 na podsypce piaskowej, częściowe odświeżenie elewacji przez umycie, zagruntowanie oraz malowanie farbami zewnętrznymi.
Opracowanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia - w wersji elektronicznej na nośnikach elektronicznych (wyłącznie na płytach CD/DVD), zapisaną w formacie doc, xls, jpg, pdf w ilości trzech egzemplarzy płyt oraz trzy egzemplarze woluminów wydrukowanych na papierze wraz z wykazem elementów składowych Dokumentacji powykonawczej.
3. Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia do Części II zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących Załącznik nr 2B – dla Części II zamówienia.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres oraz warunki i zasady realizacji określają
4.1. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowiące Załącznik nr 2B do SWZ.
4.2. Dokumentacja projektowa, składająca się z:
a) Projektu budowlano-wykonawczego wraz z rysunkami (czytanego w odniesieniu do remontu elewacji wraz z cokołem oraz opaską w zakresie właściwym dla Części II) – Załącznik nr 9 do SWZ;
b) Przedmiaru robót – Załącznik nr 11B do SWZ.
4.3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót: (czytana w odniesieniu do remontu elewacji wraz z cokołem oraz opaską w zakresie właściwym dla Części II) – Załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 57673,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201155,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201155,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201155,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A&M DEVELOPMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251713399

7.3.3) Ulica: Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 119

7.3.4) Miejscowość: Marki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-270

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201155,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63838,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63838,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63838,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A&M DEVELOPMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251713399

7.3.3) Ulica: Al.Marszałka Józefa Piłsudskiego 119

7.3.4) Miejscowość: Marki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-270

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63838,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.