Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00238453/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodów dla Zakładu Usług Komunalnych w Pieńsku – zakup pługopiaskarki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIEŃSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesławiecka 29
1.5.2.) Miejscowość: Pieńsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-930
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757786-511-514 wew. 110
1.5.8.) Numer faksu: 757786405
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowicki@piensk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piensk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.piensk.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodów dla Zakładu Usług Komunalnych w Pieńsku – zakup pługopiaskarki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7b1f90e-fc2d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023103/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup samochodów dla Zakładu Usług Komunalnych w Pieńsku -zakup pługopiaskarki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ISM.03.271.PN.06.2022r.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 158536,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia jest dostawa 1 szt. używanej pługopiaskarki o następujących parametrach,
Pojazd:
Rok produkcji 2006-2010
DMC >19000 kg
Moc 170-190kW
Pojemność silnika 5500-6000 cm3
Przebieg 180000-210000
Rozstaw osi 4100 mm
Szerokość 2540mm
Wysokość 3000mmm
Długość (bez pługa) 7500-7700mm
Skrzynia biegów Manualna
Napęd 4x2 z blokadą mostu
Drzwi z dodatkowym dolnym przeszkleniem, powiększającym pole widzenia kierowcy i pasażera
Zawieszenie przednie i tylne na resorze (wzmacniany)
Układ wydechowy ze stali nierdzewnej
Zbiornik paliwa wykonany ze stali odpornej na korozję
Oświetlenie ostrzegawcze + oświetlenie dodatkowe (do pracy pługa oraz do załadunku piaskarki)
Kabina krótka i niska
3 miejsca siedzące
Napęd hydrauliki piaskarki oraz pługa śnieżnego, hydraulicznego z funkcją pływania i sterownikami w kabinie pojazdu
Przeniesienie napędu poprzez przystawkę z koła zamachowego silnika pojazdu
Nowa płyta czołowa do montażu pługa śnieżnego
Koła 22,5 cala
Zewnętrzny filtr paliwa z pompką
Zewnętrzny zbiornik oleju hydrauliki komunalnej
Odnowione powłoki lakiernicze, zastosowane specjalistyczne lakiery przeznaczone do pracy w ciężkich warunkach
Pojazd fabrycznie zarejestrowany jako specjalny posypywarka.
Piaskarka
Producent posiadający autoryzowany serwis w Polsce
Pojemność 5-6 m3
Podajnik taśmowy
Taśma progowa
Układ solanki 2000-2300 l
Krata zabezpieczająca
Nowa plandeka osłonowa
Napęd hydrauliczny, z hydrauliki pojazdu, sterowanie dawką materiału oraz szerokością sypania
z kabiny pojazdu
Szerokość piaskarki 230-260 cm
Piaskarka fabrycznie zintegrowana z pojazdem, wyposażona w błotniki i osłony boczne na całej długości oraz oświetlenie obrysowe
Odnowione powłoki lakiernicze, zastosowane specjalistyczne lakiery przeznaczone do pracy w ciężkich warunkach usunięta korozja w procesie piaskowania
Pług
Szerokość całkowita 350-370 cm
Szerokość robocza 280-320 cm
Pług segmentowy - trzyelementowy
Każdy z segmentów odkładnicy zawieszony na czterech wahaczach
Siłowniki skrętu segmentowe
Siłownik podnoszenia i docisku dwukierunkowy
Ślizgi podporowe
Lemiesze stalowo gumowe
Dodatkowe lemiesze gumowe
Oświetlenie obrysowe
Odnowione powłoki lakiernicze, zastosowane specjalistyczne lakiery przeznaczone do pracy
w ciężkich warunkach
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144440-4 - Piaskarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVENTUS JOLANTA POLAŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532012846
7.3.3) Ulica: MARKOWICE 20A
7.3.4) Miejscowość: 48-330 MARKOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 48-330
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.