Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00241900/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wyniesionych przejść dla pieszych na drogach gminnych w miejscowościach: Charłupia Mała, Dzigorzew, Kłocko, Grabowiec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIERADZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 55 50
1.5.8.) Numer faksu: 43 822 32 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugsieradz.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugsieradz.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wyniesionych przejść dla pieszych na drogach gminnych w miejscowościach: Charłupia Mała, Dzigorzew, Kłocko, Grabowiec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b78c274-3304-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002861/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Budowa wyniesionych przejść dla pieszych na drogach gminnych w miejscowościach: Charłupia Mała, Dzigorzew, Kłocko, Grabowiec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241900/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZFZ.271.1.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 164407,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 1 – budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej w miejscowości Charłupia MałaBudowa wyniesionego przejścia dla pieszych, ustawienie krawężnika drogowego, wykonanie ciągów pieszych, wykonanie oświetlenia przejścia z panelem fotowoltaicznym dz. nr ewid 261/4, obręb Charłupia Mała.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 55509,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 2 – budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej w miejscowości DzigorzewBudowa wyniesionego przejścia dla pieszych, ustawienie krawężnika drogowego, wykonanie ciągów pieszych, wymiana lampy na energooszczędną o zwiększonej mocy, dz. 256, obręb Dzigorzew.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 48992,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 3 – budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej w miejscowości KłockoBudowa wyniesionego przejścia dla pieszych, ustawienie krawężnika drogowego, wykonanie ciągów pieszych, wymiana lampy na energooszczędną o zwiększonej mocy, dz. nr ew. 186, obręb Kłocko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 20454,16 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 4 - budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej w miejscowości GrabowiecBudowa wyniesionego przejścia dla pieszych, ustawienie krawężnika drogowego, wykonanie ciągów pieszych, wymiana lampy na energooszczędną o zwiększonej mocy, dz. nr ew. 94, obręb Stawiszcze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 39450,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65937,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65937,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65937,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SUPERFALA Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiebiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272312781
7.3.4) Miejscowość: Czartki 60
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Oznakowanie, oświetlenie, roboty brukarskie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65937,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44057,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44057,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44057,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SUPERFALA Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiebiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272312781
7.3.4) Miejscowość: Czartki 60
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Oznakowanie, oświetlenie, roboty brukarskie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44057,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19993,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19993,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19993,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SUPERFALA Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272312781
7.3.4) Miejscowość: Czartki 60
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Oznakowanie, oświetlenie, roboty brukarskie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19993,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37519,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37519,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37519,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SUPERFALA Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiebiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272312781
7.3.4) Miejscowość: Czartki 60
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Oznakowanie, oświetlenie, roboty brukarskie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37519,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) „Budowa przejścia dla pieszych w miejscowości Charłupia Mała”,
2) „Budowa przejścia dla pieszych w miejscowości Dzigorzew”,
3) „Budowa przejścia dla pieszych w miejscowości Kłocko”,
4) „Budowa przejścia dla pieszych w miejscowości Grabowiec”.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Termomodernizacja budynku Skarbu Państwa z lokalami mieszkalnymi przy ul. Warneńczyka 1 w Sieradz
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych (produkty mleczarskie) dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sieradzu
- Budowa przepompowni wody z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Chojne
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych (mięsa, wędlin wieprzowych, wołowych) dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sieradzu"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych - drobiu dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sieradzu
- Dostawa sprzętów komputerowych
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja prac związanych z bieżącym utrzymaniem i wykonaniem nowego oznakowania drogowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu ulic miasta Lublin - Rejon III
- Budowa i przebudowa części ciągu dróg powiatowych o nr 3666W i 2032W na terenie gminy Olszanka
- Przebudowa drogi w m. Koserz Nowy
- BUDOWA JEZDNI I CHODNIKA W UL. GRYFIŃSKIEJ I UL. WYSZOMIERSKIEJ - ETAP II ORAZ PRZEBUDOWA I BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. MIASTKOWSKIEJ [POZNAŃ]
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2222D, ul. Wrocławska w Prochowicach
- "Budowa parkingu na skarpie przy boisku piłkarskim (od strony zachodniej) na Osiedlu Świętokrzyskim przy ul. Jana Nowaka - Jeziorańskiego 53" realizowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego
więcej: Oświetleniowy sprzęt uliczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.