eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golczewo › Przebudowa dróg na terenie Gminy Golczewo



Ogłoszenie z dnia 2024-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Golczewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOLCZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684870

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 23

1.5.2.) Miejscowość: Golczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-410

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: (91) 38 60 127, (91) 32 25 131 lub (91) 38 60 593

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@golczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.golczewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/896136

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie Gminy Golczewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d3d4786-d98d-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295517

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063949/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg na terenie Gminy Golczewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236785

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZF.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3394371,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są inwestycje, zakładająca przebudowę dróg gminnych, tj. ul. Spacerowa w Golczewie oraz droga w Samlinie wraz oświetleniem, budową ciągów pieszych, pieszo jezdni i przejść dla pieszych. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) ul. Spacerowa w Golczewie:
a) Roboty przygotowawcze.
b) Roboty rozbiórkowe.
c) Wykonanie jezdni.
d) Wykonanie zjazdów.
e) Wykonanie dojść do posesji.
f) Wykonanie obramowań.
g) Zabezpieczenie sieci.
h) Regulacja infrastruktury podziemnej.
i) Organizacja ruchu.
j) Budowa sieci oświetlenia
i wszystkie inne, które wynikają z dokumentacji projektowej.
2) Droga w Samlinie:
a) Roboty przygotowawcze.
b) Wycinka drzew.
c) Roboty rozbiórkowe
d) Roboty ziemne.
e) Wykonanie nawierzchni (jezdnia z betonu asfaltowego, chodniki z kostki brukowej betonowej).
f) Wykonanie zjazdów (kostka brukowa).
g) Wykonanie opasek (kostka brukowa).
h) Wykonanie zabruków (kostka kamienna).
i) Wykonanie nawierzchni z płyt drogowych.
j) Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego.
k) Wykonanie elementów ulic.
l) Profilowanie skarp.
m) Organizacja ruchu.
n) Roboty wykończeniowe (nasadzenia zastępcze, pobocza, zabezpieczenie infrastruktury podziemnej, regulacja istniejącej infrastruktury, przestawienie wpustów deszczowych).
o) Montaż linii kablowej n.n. 0,4 kV.
p) Montaż słupów oświetleniowych
i wszystkie inne, które wynikają z dokumentacji projektowej.
2. Zakres robót do wykonania szczegółowo określa dokumentacja techniczna oraz pomocniczo przedmiary. Zamawiający udostępnia przedmiary robót wyłącznie informacyjnie. Nie należy ich wypełniać i załączać do oferty.
3. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany także do opracowania czasowej organizacji ruchu. Zamawiający dostarczy wykonawcy do wprowadzenia stałą organizację ruchu.
4. Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia jest zobowiązany także do wykonania operatu kolaudacyjnego na koniec inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3936000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4797483,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3936000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUBWIT RESKO Sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8570210827

7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 43

7.3.4) Miejscowość: Resko

7.3.5) Kod pocztowy: 72-315

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3936000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.