eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ IMIENIA DOKTORA KAZIMIERZA HOŁOGI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639820004

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 30

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 614427314

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital-nowytomysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-nowytomysl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_nowytomysl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9e91830-f2e9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295490

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00091605/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Paliwo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221948/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ_NT.DZP.241.05.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 928272,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz innych urządzeń
Zamawiający przewiduje zakup paliwa oraz dodatku do paliwa w ilości szacunkowej:
a) olej napędowy – 100 000 litrów zamówienie podstawowe (+ opcja 20 000 litrów)
b) dodatek do paliwa typu AdBlue – 80 kanistrów po 10 l zamówienie podstawowe (+ opcja 16 kanistrów)
Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r., poz. 1680) w szczególności: dla oleju napędowego (ON) PN-EN 590 Paliwa do pojazdów silnikowych – „Oleje napędowe – Wymagania i metody badań”.
W obecnej chwili Zamawiający posiada 8 pojazdów napędzanych olejem napędowym oraz dodatkowo: kosiarka spalinowa. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów może ulec zmianie (zwiększeniu).
Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014 poz. 1853 ze zm.).
3.4. Szczegółowe warunki:
a) bezgotówkowy zakup wymienionych rodzajów paliw przy użyciu kart paliwowych;
b) karty paliwowe wystawione imiennie na pracowników Zamawiającego + karty na okaziciela (zabezpieczone indywidualnymi numerami PIN) zostaną wydane Zamawiającemu bezpłatnie, po podpisaniu umowy. Wykonawca zapewni blokadę karty flotowej po zgłoszeniu jej utraty wraz z bezpłatnym wydaniem karty dodatkowej lub zamiennej w miejsce karty utraconej. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca.
c) Wykonawca zapewnia pełny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego upustu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu i stanu licznika)
d) Zamawiający nie dopuszcza określenia przez Wykonawcę maksymalnego limitu zakupionego paliwa w przyjętym okresie rozliczeniowym;
e) Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia do 20% ilości zamówienia podstawowego na zasadach prawa opcji. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia ilości dostaw paliw/dodatków stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zmiany warunków epidemiologicznych, zwiększenia ilości pojazdów, zwiększenia ilości wyjazdów zespołów ratowniczych i transportu pacjentów, w przypadku zlecenia lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań, jak również w sytuacji braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych dostawców przedmiotu zamówienia w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnych dostaw oraz w przypadku powierzania wykonawcy dostaw stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do dostaw realizowanych przez innego wykonawcę.
f) całodobowy dostęp do paliw na stacji (lub stacjach) paliw należącej do Wykonawcy na terenie miasta (lub w promieniu 5 km od granic administracyjnych miasta) Nowy Tomyśl, Zbąszyń i Opalenica oraz na innych stacjach na terenie Polski należących do Wykonawcy z zastrzeżeniem, że dla stacji w miejscowości Opalenica Zamawiający dopuszcza stację czynną w godzinach 6.00 – 22.00;
g) W razie awarii dystrybutorów na jednej z ww. stacji Wykonawca jest obowiązany zapewnić tankowanie awaryjne (dopuszczalne jest tankowanie awaryjne na stacji w innej najbliżej położonej miejscowości (jednak nie dalszej niż 20 km od stacji, na której wystąpiła awaria).
h) W przypadku ewentualnej modernizacji lub wyłączenia ze sprzedaży danej stacji, Zamawiający wyraża zgodę na dokonywanie transakcji na innej stacji paliw Wykonawcy, położonej najbliżej stacji wyłączonej lub modernizowanej pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 14 dni roboczych o ewentualnych zmianach w dostępie do danych stacji i odległość ta nie będzie większa niż 20 km.
i) zakup paliw będzie odbywać się sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego;
j) określone ilości paliw są ilościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń co do ilości paliw faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, będzie to leżało w interesie Zamawiającego, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie przynajmniej 70% zamówienia podstawowego.
k) zakup paliw odbywał się będzie zgodnie z istniejącymi cenami na dystrybutorze w momencie tankowania pomniejszonymi o stały upust w % (podany w ofercie)
l) tankowanie w miarę możliwości powinno odbywać się w obecności pracownika stacji;
m) rozliczenie za faktycznie dokonany przez Zamawiającego zakup paliw dokonywany będzie w następujących okresach rozliczeniowych: od 1-go do 15-go dnia danego miesiąca i od 16-go do ostatniego dnia danego miesiąca (dopuszcza się również jeden okres rozliczeniowy od 1-go do ostatniego dnia miesiąca).
n) płatność dokonywana będzie przez Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury wraz z wykazem zawierającym nazwę produktu, datę zakupu paliwa, nr rejestracyjny pojazdu, numer karty, miejscowość i numer stacji, ilość pobranego paliwa, cenę jednostkową paliwa widniejącą na dystrybutorze w dniu tankowania, wartość brutto po upuście,
o) Wykonawca zapewni w ciągłej sprzedaży wymagany przez Zamawiającego asortyment.
p) Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi odpowiednie dokumenty dotyczące świadectwa jakości dostarczonych paliw.
q) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania paliw właściwych dla aktualnego sezonu (paliwa letnie i zimowe)

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 783872,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 783872,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 783872,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454

7.3.3) Ulica: Chemików 7

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-411

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 783872,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2025-08-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Opcja: Możliwe jest przedłużenie okresu obowiązywania umowy o 12 m-cy oraz zwiększenie wartości umowy o 20% - co daje łączna maksymalną wartość umowy z uwzględnieniem prawa opcji 940 647,36 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.