eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa systemu drogowego wraz z infrastrukturą na terenie miasta Nowy Targ".



Ogłoszenie z dnia 2022-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa systemu drogowego wraz z infrastrukturą na terenie miasta Nowy Targ”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Nowy Targ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzywa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umnt@um.nowytarg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa systemu drogowego wraz z infrastrukturą na terenie miasta Nowy Targ”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0276afe-ebcd-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016844/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Utworzenie Strefy Aktywności Gospodarczej w obrębie terenów przemysłowych po byłych zakładach NZPS wraz z dozbrojeniem terenów inwestycyjnych, Przebudowa systemu drogowego wraz z infrastrukturą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210764/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia.

Budowa sieci wod-kan wraz z przebudową drogi i kanalizacji deszczowej na ul. Zacisze. Roboty obejmują w szczególności:

1/ remont ul Zacisze wraz z budową zatoki parkingowej i rozbudową sieci kanalizacji deszczowej na odcinku od ul. Św. Anny do skrzyżowania z ul. Zacisze Boczna, włącznie z skrzyżowaniem (km 0+ 003,50 do km 0+096,00) polegający między innymi na:
a/ wymianie krawężników i obrzeży,
b/ wymianie nawierzchni chodników z zastosowaniem betonowej kostki brukowej na nowych warstwach podbudowy,
c/ wyfrezowaniu i wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) na jezdni,
d/ budowie zatoki postojowej o nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
e/ wymianie elementów odwodnienia i kanalizacji deszczowej z rozbudową tej kanalizacji,
f/ zmianie lokalizacji hydrantu,
g/ oznakowaniu pionowym i poziomym.

Szczegóły określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę: KW Projekt mgr inż. Krystian Węgrzyn z siedzibą w Nowym Targu.

2/ wykonanie robót drogowych wraz z przebudową kanalizacji deszczowej i odwodnienia na ul. Zacisze Boczna (od skrzyżowania z ul. Zacisze do bramy bocznej cmentarza) polegających między innymi na:
a/ rozebraniu: nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, krawężników, nawierzchni chodników, istniejącej kanalizacji deszczowej (ze studniami rewizyjnymi i rurociągiem), elementów odwodnienia (wpustów ulicznych, studzienek ściekowych, przykanalików),
b/ wykonaniu nowej kanalizacji deszczowej z nowymi elementami odwodnienia drogi,
c/ wykonaniu nowych warstw podbudowy z kruszywa mineralnego,
d/ ułożeniu nowych krawężników i nowej nawierzchni chodników,
e/ wykonaniu nawierzchni bitumicznej jezdni,
f/ regulacji wysokościowej elementów sieci uzbrojenia technicznego.

Szczegóły określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę: Nadzory Budowlane, Kosztorysowanie, projekty mgr inż. Janina Urban z siedzibą w Ludźmierzu.

3/ remont ul. Zacisze na odcinku km 0+096,00 – 0+194,15 wraz z remontem sięgacza z ul. Zacisze i skrzyżowaniem z ul. Bednarskiego oraz rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej polegający miedzy innymi na:
a/ wymianie krawężników i obrzeży,
b/ wymianie nawierzchni chodników z zastosowaniem betonowej kostki brukowej na nowych warstwach podbudowy,
c/ wyfrezowaniu i wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) na jezdni,
d/ budowie odcinka kanalizacji będącego kontynuacja sieci z odcinka objętego remontem w 2019r,
e/ uzupełnienie sieci o dwa wpusty uliczne.

Szczegóły określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę: KW Projekt mgr inż. Krystian Węgrzyn z siedzibą w Nowym Targu.

4/ budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową sieci wodociągowej ul. Zacisze w Nowym Targu polegający miedzy innymi na:
a/ budowie kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków, montażu studni sanitarnych,
b/ przebudowie sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków z uzbrojeniem w hydranty i zasuwy.

Szczegóły określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę: Nadzory Budowlane, Kosztorysowanie, Projekty mgr inż. Janina Urban ul. Krótka 6, 34-471 Ludźmierz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 1385335,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia.

Budowa sieci wod-kan wraz z przebudową drogi, oświetlenia i kanalizacji deszczowej na ul. Nadwodniej. Roboty obejmują w szczególności:

1/ remont drogi gminnej ul. Nadwodniej w Nowym Targu polegający na:
a/ rozebraniu: nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, krawężników, nawierzchni chodników,
b/ remoncie kanalizacji burzowej,
c/ wykonaniu nowych warstw podbudowy z kruszywa mineralnego,
d/ ułożeniu nowych krawężników i nowej nawierzchni chodników,
e/ wykonaniu nawierzchni bitumicznej jezdni.

Szczegóły określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę: Krzysztof Stopka Sk Projekt Budownictwo ul. Pańska 5, 34-431 Ostrowsko

2/ remont rozdzielczej sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Nadwodniej w Nowym Targu polegający na:
a/ remoncie sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków:
- wymianie wodociągu,
- wymianie przyłączy wodociągowych i hydrantowych,
- montażu studni wodomierzowych na przyłączach,
- montażu hydrantów nadziemnych i zasuw.

Szczegóły określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę: PW project Piotr Wojtczyk ul. Szaflarska 25a, 34-400 Nowy Targ.

3/ przebudowę oświetlenia ulicznego ul. Nadwodniej obejmującą:
a/ demontaż istniejących linii napowietrznych osprzętu sieciowego, opraw i słupów,
b/ montaż słupów w nowych lokalizacjach i instalacja opraw ledowych na wysięgnikach,
c/ montaż skrzynki bezpiecznikowej

Szczegóły określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę: Jan Hebda Firma Elektryczna Hebda Przyszowa 469, 34-604 Przyszowa.

4) remont przyłączy kanalizacji sanitarnej w ul. Nadwodniej w Nowym Targu polegający na:
a/ wymianie przyłączy kanalizacyjnych,
b/ montażu studni rewizyjnych.

Szczegółowo tą część zamówienia określają załączone materiały (rysunki, opis przedmiotu zamówienia , przedmiar robót).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 3207680,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia.

Budowa sieci wod-kan wraz z przebudową drogi i kanalizacji deszczowej na ul. Kokoszków. Roboty obejmują w szczególności:

1/ budowę kanalizacji sanitarnej w ul. Kokoszków za PPWSZ w Nowym Targu wraz z przyłączami do budynków, kanalizacji grawitacyjnej wykonanej z rur PVC-U Ø 200 SN 12, Ø 160 SN8, Ø 90, 63, 110 PE 110 PN 16 – rurociągi tłoczne,

Szczegóły robót określa dokumentacja projektowa wykonana przez mgr inż. Janinę Urban, Nadzory Budowlane, Kosztorysowanie, Projekty, ul. Krótka 6, 34-471 Ludźmierz.

2/ dobudowę i przebudowę kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem korpusu drogowego w ulicy Kokoszków za PPWSZ w Nowym Targu polegającą na:
a/ budowie odwodnienia jezdni wraz z wykonaniem wylotu kanalizacji deszczowej poprzez przebudowaną ścianę czołową przepustu drogowego do cieku „Bez Nazwy” na odcinku KDD,
b/ przebudowie istniejącego odwodnienia jezdni polegającej na nadbudowie /wymianie na istniejącym kanale kanalizacji deszczowej studzienek i wpustów ulicznych – na odcinku KDW,
c/ odtworzeniu korpusu drogowego po dobudowie i przebudowie kanalizacji deszczowej oraz po budowie kanalizacji sanitarnej i sieci gazowej realizowanej wg odrębnego opracowania (sieci prowadzone w ul. Kokoszków).

Szczegółowy zakres robót zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową wykonaną przez mgr inż. Janinę Urban, Nadzory Budowlane, Kosztorysowanie, Projekty, ul. Krótka 6, 34-471 Ludźmierz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 2203825,02 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV zamówienia.

Przebudowa nawierzchni jezdni i chodników wraz z parkingiem na os. Oleksówki. Roboty obejmują w szczególności:

1/ przebudowę drogi gminnej w istniejącym pasie drogowym - budowa chodnika wzdłuż ul. Oleksówki w km 0+000.00 - 1+030.61 w Nowym Targu, polegająca na:
a/ wykonaniu warstwy podbudowy z kruszywa mineralnego,
b/ ułożeniu krawężników i obrzeży,
c/ ułożeniu nawierzchni chodników z zastosowaniem betonowej kostki brukowej na podsypce
d/ wykonaniu poszerzeń nawierzchni jezdni do normatywnych warunków technicznych,
e/ wykonaniu systemu odwodnienia,
f/ budowie kanału technologicznego,
g/ przesunieciu słupów oświetlenia ulicznego,
h/ wycince drzew i rekultywacji terenu,
i/ regulacji wysokościowej istniejącej infrastruktury technicznej.

Szczegóły określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę Pracownia Inżynierii Drogowej mgr inż. Piotr Kowalczyk z siedzibą w Nowym Targu.

Uwaga!
Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania ciągu pieszo - rowerowego strona prawa km 0+674,52 do km 1+030.61.

2/ remont drogi gminnej - ulica Oleksówki na odcinku od Kościoła do granic miasta, polegająca na:
a/ wykonaniu krawężników i obrzeży parkingu,
b/ wykonaniu nawierzchni bezpiecznika i nawierzchni parkingu,
c/ wykonaniu nawierzchni jezdni ulicy Oleksówki,
d/ dostosowaniu zjazdów,
e/ wykonaniu systemu odwodnienia,
f/ wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego.

Szczegóły określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę Pracownia Inżynierii Drogowej mgr inż. Piotr Kowalczyk z siedzibą w Nowym Targu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 2514656,71 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V zamówienia.

Utworzenie strefy aktywności gospodarczej w obrębie terenów przemysłowych po byłych zakładach NZPS wraz z dozbrojeniem terenów inwestycyjnych. (Przebudowa dróg wraz z infrastrukturą: sieć wod-kan, kanalizacja deszczowa, oświetlenie). Roboty obejmują w szczególności:

1/ przebudowę i rozbudowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej (sanitarnej i opadowej wraz z infrastrukturą) na terenie byłych zakładów NZPS w Nowym Targu przy ul. Ludźmierskiej - (strefa SAG) polegająca na:
a/ budowie sieci kanalizacji wód opadowych z infrastrukturą (osadnik z separatorem i
drogą wewnętrzną) na terenie lokalizacji istniejącego osadnika wód opadowych przy ul. Ludźmierskiej – obszar NZPS - (strefa SAG).

Szczegółowy zakres robót zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową wykonaną przez mgr inż. Jolantę Mucha, mgr inż. Dominika Adamczyk, EKOSYSTEM, ul. Szybisko 30, 30-698 Kraków.

Uwaga!
Na kanalizacji opadowej za zgodą projektanta nastąpiła zmiana: kanały z rur kamionkowych zastąpiono kanałami z rur PCV SN 12 oraz z rur żelbetowych. Zmiany uwzględnia załączony przedmiar robót.

b/ przebudowę wodociągu, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej oraz sieci
i przyłączy - (strefa SAG).

Szczegółowy zakres robót zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową wykonaną przez mgr inż. Jolantę Mucha, dr inż. Zbigniew Mucha, EKOSYSTEM, ul. Szybisko 30, 30-698 Kraków.

c/ przebudowę i remont sieci kanalizacji wód opadowych w pasie drogi wojewódzkiej nr 957 relacji: Białka-Zawoja-Jabłonka-Czarny Dunajec-Nowy Targ w odc. 190 km 0+656, (istniejące przekroczenie drogi wojewódzkiej kanałem betonowym o średnicy 1000 [mm] - (strefa SAG).

Szczegółowy zakres robót zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową wykonaną przez mgr inż. Jolantę Mucha, EKOSYSTEM, ul. Szybisko 30, 30-698 Kraków.

2/ utworzenie strefy aktywności gospodarczej w obrębie terenów przemysłowych po byłych zakładach NZPS wraz z dozbrojeniem terenów inwestycyjnych - (strefa SAG), polegających na:
a/ wykonaniu remontu nawierzchni jezdni, chodników, miejsc parkingowych i remontu istniejącego oświetlenia (branża drogowa).

Szczegółowy zakres robót zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową wykonaną przez inż. arch. Marcina Chryczyka, Biuro projektowe „ARCH-Plan” Marcin Chryczyk, ul. Lubańskie 19, 34-452 Ochotnica Dolna.

3/ remont nawierzchni dróg i chodników oraz oświetlenia drogowego (branża elektryczna) - (strefa SAG), polegający na:
a/ wymianie kablowej linii oświetlenia drogowego typu YAKXS 4x3,5 [mm2],
b/ wymianie słupów stalowych typu S-70PC z wysięgnikami 0,5 [m] (zlokalizowane bezpośrednio przy drodze) oraz 1,5 [m] (zlokalizowane przy chodniku o nr L-I/3-6 – LII/8-12,
c/ wymianie opraw oświetleniowych drogowych typu TECEO 51 [W] z źródłem światła typu LED.

Szczegółowy zakres robót godnie z opracowaną dokumentacją projektową wykonaną przez mgr inż. Marcina Janochę, Projekty, Nadzory, Wykonawstwo Elektryczne, Chabówka 86, 34-730 Chabówka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 11425906,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3024868,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3024868,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3024868,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARIVO Infrastruktura Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771021434

7.3.3) Ulica: Adres/Siedziba ul. Christo Botewa 14

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-798

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3024868,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6347818,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6347818,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6347818,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARIVO Infrastruktura Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771021434

7.3.3) Ulica: Adres/Siedziba ul. Christo Botewa 14 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-798

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6347818,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4661406,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4661406,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4661406,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARIVO Infrastruktura Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 677 10 21 434

7.3.3) Ulica: Adres/Siedziba ul. Christo Botewa 14 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-798

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4661406,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3687983,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5386712,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3687983,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Kośmider Stanisław Kośmider

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 735-100-27-03

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 24b

7.3.4) Miejscowość: Rabka-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 34-700

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3687983,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20632441,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20632441,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20632441,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARIVO Infrastruktura Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771021434

7.3.3) Ulica: ul. Christo Botewa 14

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-798

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20632441,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.