eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolno › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W KOLNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450672596

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 48

1.5.2.) Miejscowość: Kolno

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-500

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 862782916

1.5.8.) Numer faksu: 862782916

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiatkolno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkolno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.st.kolno.wrotapodlasia.pl/przetargi/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03cd9370-3c7f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002835/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254924/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.26.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1:
Wykaz dróg do utrzymania w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości:
Dr. nr 1830 B Stawiski – Jurzec Wł. – Kossaki – Jedwabne
Dr. nr 1821 B Stawiski (ul. Polowa) – Rogale – Sokoły – Romany – Wilamowo – Słucz
Dr. nr 1827 B Ławsk – Gnatowo – Kurkowo – Romany
Dr. nr 1829 B Romany do dr. Nr 648
Dr. nr 1831 B Lisy – Rostki do dr. 1830B
Dr. nr 1832 B Rostki – Mieczki – Sucholaszczki
Dr. nr 1855 B Kobylin – Wysokie Wielkie – Rogienice Piaseczne do dr. Nr 1895 B
Dr. nr 1856 B Poryte Szlacheckie – Hipolitowo – Budy Poryckie – Budy Stawiskie do dr. nr 61
Dr. nr 1857 B Budy Poryckie – Ignacewo – Zaborowo – Karwowo do dr. Nr 61
Dr. nr 1858 B Poryte Wł. – Rudka – Dzierzbia do dr. Nr 647
Dr. nr 1863 B Kuczyny – Barżykowo
długość dróg objętych usługą – 54,6 km
Szacunkowa ilość godzin w celu wykonania zamówienia w zadania nr 1 wynosi dla usługi:
Odśnieżania dróg – 120 godz.
Zwalczania śliskości – piaskarką – 80 godz.
Podane ilości godzin w celu wykonania zamówienia dla poszczególnych zadań są wartościami szacunkowymi. Zakres usług będzie zlecany przez Zamawiającego wg potrzeb, jednak ich wartość nie przekroczy ogólnej wartości brutto umowy.

Wykaz dróg wyznaczonych do posypywania i odśnieżania dla każdego z zadań zawiera (plan operacyjny – zimowe utrzymanie Dróg Powiatowych Powiatu Kolneńskiego) załącznik nr 6 do SWZ.

UWAGA! Sieć dróg objętych zimowym utrzymaniem może ulec zmianie w przypadku przejęcia lub przekazania drogi (odcinka drogi) w wyniku procedur administracyjnych przekazywania dróg pomiędzy Zarządcami bądź na skutek zawartych porozumień (umów) w sprawie zimowego utrzymania dróg lub oddania do użytkowania nowego odcinka drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 44496,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2:
Wykaz dróg do utrzymania w zakresie odśnieżania:
Dr. nr 1828 B Świdry – Gnatowo – Siwki – Wilamowo
Dr. nr 1870 B Grabowo – Golanki – Żebrki – Surały – Brzeźno – Niedźwiadna
Dr. nr 1871 B Surały do dr. nr 61
Dr. nr 1862 B Grabowo – Konopki Monety do dr. nr 61
Dr. nr 1867 B Grabowo – Guty Stare
Dr. nr 1872 B Przyborowo – Marki do dr. Nr 1870 B
Dr. nr 1868 B Grabowo – Przyborowo – Andrychy – Chełchy – Milewo do dr. Nr 1869 B
długość dróg objętych usługą – 37,8 km
Szacunkowa ilość godzin w celu wykonania zamówienia w zadania nr 2 wynosi dla usługi:
Odśnieżania dróg – 160 godz.
Podane ilości godzin w celu wykonania zamówienia dla poszczególnych zadań są wartościami szacunkowymi. Zakres usług będzie zlecany przez Zamawiającego wg potrzeb, jednak ich wartość nie przekroczy ogólnej wartości brutto umowy.

Wykaz dróg wyznaczonych do posypywania i odśnieżania dla każdego z zadań zawiera (plan operacyjny – zimowe utrzymanie Dróg Powiatowych Powiatu Kolneńskiego) załącznik nr 6 do SWZ.

UWAGA! Sieć dróg objętych zimowym utrzymaniem może ulec zmianie w przypadku przejęcia lub przekazania drogi (odcinka drogi) w wyniku procedur administracyjnych przekazywania dróg pomiędzy Zarządcami bądź na skutek zawartych porozumień (umów) w sprawie zimowego utrzymania dróg lub oddania do użytkowania nowego odcinka drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 36288,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 3:
Wykaz dróg do utrzymania w zakresie odśnieżania i zrywania naboju lodowego:
Dr. nr 1860 B Rudka – Zaskrodzie – Wścieklice do dr. nr 647
Dr. nr 1878 B Lachowo – Danowo – Filipki Wielkie – Filipki Małe
Dr. nr 1879 B Wincenta – Górskie – Lachowo
Dr. nr 1880 B Kolno (ul. Konopnickiej) – Górskie
Dr. nr 1881 B Bialiki – Wykowo – Brzozowo – Nowe Brzózki
Dr. nr 1887 B Ksebki – gr. woj. – Piątkowizna
Dr. nr 1864 B Wiszowate – Skroda Wielka – Skroda Mała do dr. Nr 647
Dr. nr 1865 B Koziki – Olszyny do dr. Nr 647
Dr. nr 1876 B Kumelsk – Kowalewo
Dr. nr 1877 B Kumelsk – Truszki – Glinki do dr. nr 1869B
Dr. nr 1882 B Żebry – Okurowo – Brzózki
Dr. nr 1883 B Czerwone – Kozioł – Łacha – Zimna – Leman – Ksebki – Cieloszka do dr. nr 647
Dr. nr 1891 B Kolno – Janowo – Łosewo – Niksowizna – Piasutno Żelazne – Dobrylas
Dr. nr 1869 B Szczuczyn – Niedźwiadna – Kurki–Milewo –Kumelsk – Lachowo – Gromadzyn St.– dr. 647
Dr. nr 1861 B Świdry – Grabowo – Wiszowate – Rydzewo Świątki – Tyszki Łabno dr. nr 647
Dr. nr 1885 B Dr. nr 647 – Nowa Ruda
Dr. nr 1886 B Od dr. nr 1883B – Wanacja
długość dróg objętych usługą – 145,39 km
Szacunkowa ilość godzin w celu wykonania zamówienia w zadania nr 3 wynosi dla usługi:
Odśnieżania dróg – 200 godz.
Odśnieżanie poboczy oraz zrywanie naboju lodowego – 60 godz.
Podane ilości godzin w celu wykonania zamówienia dla poszczególnych zadań są wartościami szacunkowymi. Zakres usług będzie zlecany przez Zamawiającego wg potrzeb, jednak ich wartość nie przekroczy ogólnej wartości brutto umowy.

Wykaz dróg wyznaczonych do posypywania i odśnieżania dla każdego z zadań zawiera (plan operacyjny – zimowe utrzymanie Dróg Powiatowych Powiatu Kolneńskiego) załącznik nr 6 do SWZ.

UWAGA! Sieć dróg objętych zimowym utrzymaniem może ulec zmianie w przypadku przejęcia lub przekazania drogi (odcinka drogi) w wyniku procedur administracyjnych przekazywania dróg pomiędzy Zarządcami bądź na skutek zawartych porozumień (umów) w sprawie zimowego utrzymania dróg lub oddania do użytkowania nowego odcinka drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 56145,96 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 4:
Wykaz dróg do utrzymania w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości:
Dr. nr 1898 B Od dr. nr 63 – Mały Płock – Mściwuje – Kąty
Dr. nr 1900 B Piątnica Poduchowna – Czarnocin – Penza – Nagórki – Chludnie – Kupnina – Serwatki
Dr. nr 1901 B Mały Płock – Popki – Chludnie
Dr. nr 1888 B Turośl – Krusza – Charubin
Dr. nr 1889 B Turośl – Cieciory – Poredy – Dobrylas – Dębniki
Dr. nr 1890 B Od dr. nr 647 – Kolimagi – Gietki – Piasutno – dr. 1891 B
Dr. nr 1892 B Od dr. nr 648 – Rudka Skroda
Dr. nr 1894 B Od dr. nr 63 – Rakowo Stare – Wygrane – Kozłówka – Mały Płock – Budy Żelazne – Józefowo
Dr. nr 1895 B Rogienice Wielkie – Rogienice Wypychy – Kołaki W. – Mały Płock
Dr. nr 1896 B Od dr. nr 1891B – Ruda Skroda – do dr. nr 648
Dr. nr 1897 B Rogienice Wielkie – Górki
Dr. nr 1899 B Mściwuje – Cwaliny Małe
Dr. nr 1902 B Rogienice Wielkie – Waśki
Dr. nr 1903 B Rogienice Wielkie – Murawy – Kisielnica
długość dróg objętych usługą – 74,51 km
Szacunkowa ilość godzin w celu wykonania zamówienia w zadania nr 4 wynosi dla usługi:
Odśnieżania dróg – 200 godz.
Zwalczania śliskości – piaskarką – 100 godz.

Podane ilości godzin w celu wykonania zamówienia dla poszczególnych zadań są wartościami szacunkowymi. Zakres usług będzie zlecany przez Zamawiającego wg potrzeb, jednak ich wartość nie przekroczy ogólnej wartości brutto umowy.

Wykaz dróg wyznaczonych do posypywania i odśnieżania dla każdego z zadań zawiera (plan operacyjny – zimowe utrzymanie Dróg Powiatowych Powiatu Kolneńskiego) załącznik nr 6 do SWZ.

UWAGA! Sieć dróg objętych zimowym utrzymaniem może ulec zmianie w przypadku przejęcia lub przekazania drogi (odcinka drogi) w wyniku procedur administracyjnych przekazywania dróg pomiędzy Zarządcami bądź na skutek zawartych porozumień (umów) w sprawie zimowego utrzymania dróg lub oddania do użytkowania nowego odcinka drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 78840,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44496,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44496,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44496,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Katarzyna Filipkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 200364687

7.3.3) Ulica: Witosa 21/40

7.3.4) Miejscowość: Kolno

7.3.5) Kod pocztowy: 18-500

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44496,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36288,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36288,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36288,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Katarzyna Filipkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 200364687

7.3.3) Ulica: Witosa 21/40

7.3.4) Miejscowość: Kolno

7.3.5) Kod pocztowy: 18-500

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36288,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSGAZ Andrzej Kopacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 450159500

7.3.3) Ulica: Kolimagi 3

7.3.4) Miejscowość: Kolno

7.3.5) Kod pocztowy: 18-500

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.