Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00242752/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja nawierzchni bitumicznych polegająca na uszorstnieniu dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego – z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1e22ab9-d477-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja nawierzchni bitumicznych polegająca na uszorstnieniu dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego – z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1e22ab9-d477-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071123/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Uszorstnienie nawierzchni na drogach wojewódzkich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242752
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-10/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Konserwacja nawierzchni bitumicznych polegająca na uszorstnieniu dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego – z podziałem na części:Część nr 1 – DW 791
Zamówienie stanowi wykonanie konserwacyjnych robót budowlanych w ramach odcinka drogi wojewódzkiej nr 791 (odc. 210 km 0+780 – km 1+020 / długość 240 mb) w m. Psary – zgodnie z wykazem dotyczącym Części nr 1 i wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 1. Zadanie obejmuje: - zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót (na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu przekazanego przez Zamawiającego) – wprowadzenie, utrzymanie, likwidacja oznakowania), - utrzymanie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 791 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy do jej zakończenia, - wykonanie robót budowlanych, w tym m.in. uszorstnienie (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, mechaniczne czyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, wykonanie warstwy ścieralnej SMA 11), ścinanie i uzupełnianie poboczy, - wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe).
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 161548,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Konserwacja nawierzchni bitumicznych polegająca na uszorstnieniu dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego – z podziałem na części:Część nr 2 – DW 933
Zamówienie stanowi wykonanie konserwacyjnych robót budowlanych w ramach odcinka drogi wojewódzkiej nr 933 (odc. 040 km 1+500 – km 1+800 / długość 300 mb) w m. Brzeszcze – zgodnie z wykazem dotyczącym Części nr 2 i wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 2. Zadanie obejmuje: - zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót (na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu przekazanego przez Zamawiającego) – wprowadzenie, utrzymanie, likwidacja oznakowania), - utrzymanie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 933 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy do jej zakończenia, - wykonanie robót budowlanych, w tym m.in. uszorstnienie (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, mechaniczne czyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, wykonanie warstwy ścieralnej SMA 11), ścinanie i uzupełnianie poboczy, - wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego).
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 213458,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Konserwacja nawierzchni bitumicznych polegająca na uszorstnieniu dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego – z podziałem na części:Część nr 3 – DW 780
Zamówienie stanowi wykonanie konserwacyjnych robót budowlanych w ramach odcinka drogi wojewódzkiej nr 780 (odc. 240 km 0+010 – km 0+890 / długość 880 mb) w m. Libiąż – zgodnie z wykazem dotyczącym Części nr 3 i wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 3. Zadanie obejmuje: - zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót (na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu przekazanego przez Zamawiającego) – wprowadzenie, utrzymanie, likwidacja oznakowania), - utrzymanie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 780 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy do jej zakończenia, - wykonanie robót budowlanych, w tym m.in. uszorstnienie (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, mechaniczne czyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, wykonanie warstwy ścieralnej SMA 11), ścinanie i uzupełnianie poboczy, - wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe).
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 592979,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Konserwacja nawierzchni bitumicznych polegająca na uszorstnieniu dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego – z podziałem na części:Część nr 4 – DW 794
Zamówienie stanowi wykonanie konserwacyjnych robót budowlanych w ramach odcinka drogi wojewódzkiej nr 794 (odc. 200 km 2+800 – km 2+913 i odc. 210 km 0+000 – 0+100 / długość 213 mb) w m. Januszowice – zgodnie z wykazem dotyczącym Części nr 4 i wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 4. Zadanie obejmuje: - zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót (na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu przekazanego przez Zamawiającego) – wprowadzenie, utrzymanie, likwidacja oznakowania), - utrzymanie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 794 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy do jej zakończenia, - wykonanie robót budowlanych, w tym m.in. uszorstnienie (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, mechaniczne czyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, wykonanie warstwy ścieralnej SMA 11), - wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe).
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 139754,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Konserwacja nawierzchni bitumicznych polegająca na uszorstnieniu dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego – z podziałem na części:Część nr 5 – DW 964, 966
Zamówienie stanowi wykonanie konserwacyjnych robót budowlanych w ramach odcinków dróg wojewódzkich nr 964 i 966 – zgodnie z wykazem dotyczącym Części nr 5 i wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 5 oraz w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie konserwacyjnych robót budowlanych w ramach odcinka drogi wojewódzkiej nr 964 (odc. 210 km 0+430 – km 0+930 / długość 500 mb) w m. Wieliczka. Zadanie obejmuje: - zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót (na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu przekazanego przez Zamawiającego) – wprowadzenie, utrzymanie, likwidacja oznakowania), - utrzymanie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 964 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy do jej zakończenia, - wykonanie robót budowlanych, w tym m.in. uszorstnienie (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, likwidacja spękań nawierzchni, mechaniczne czyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, wykonanie warstwy ścieralnej SMA 11), regulacja urządzeń obcych, rozbiórka i ponowne ułożenie obrzeży, ułożenie ścieków z elementów betonowych, - wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie konserwacyjnych robót budowlanych w ramach odcinka drogi wojewódzkiej nr 966 (odc. 060 km 0+160 – 0+520 / długość 360 mb) w m. Łazany. Zadanie obejmuje: - zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót (na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu przekazanego przez Zamawiającego) – wprowadzenie, utrzymanie, likwidacja oznakowania), - utrzymanie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 966 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy do jej zakończenia, - wykonanie robót budowlanych, w tym m.in. uszorstnienie (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, mechaniczne czyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, likwidacja spękań nawierzchni – ułożenie siatki szklano-węglowej i wykonanie warstwy wiążącej AC 16W, wykonanie warstwy ścieralnej SMA 11), ścinanie i uzupełnianie poboczy, - wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe). Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 343049,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Konserwacja nawierzchni bitumicznych polegająca na uszorstnieniu dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego – z podziałem na części:Część nr 6 – DW 964
Zamówienie stanowi wykonanie konserwacyjnych robót budowlanych w ramach odcinka drogi wojewódzkiej nr 964 (odc. 270 km 1+600 – km 1+800 / długość 200 mb) w m. Sułków – zgodnie z wykazem dotyczącym Części nr 6 i wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 6. Zadanie obejmuje: - zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót (na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu przekazanego przez Zamawiającego) – wprowadzenie, utrzymanie, likwidacja oznakowania), - utrzymanie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 964 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy do jej zakończenia, - wykonanie robót budowlanych, w tym m.in. uszorstnienie (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, mechaniczne czyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, wykonanie warstwy ścieralnej SMA 11), regulacja urządzeń obcych, regulacja ścieku przykrawężnikowego, ścinanie i uzupełnianie poboczy, - wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe).
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 133893,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212772,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212772,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212772,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS Polska Sp. z o.o. ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631014321
7.3.3) Ulica: Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przedmiot umowy będzie realizował przy pomocy Podwykonawców w zakresie oznakowania poziomego, robót rozbiórkowych i wykonania pobocza.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212772,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262861,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262861,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262861,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631014321
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przedmiot umowy będzie realizował przy pomocy Podwykonawców w zakresie oznakowania poziomego, robót rozbiórkowych i wykonania pobocza
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262861,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 552845,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 552845,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 552845,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631014321
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przedmiot umowy będzie realizował przy pomocy Podwykonawców w zakresie oznakowania poziomego, robót rozbiórkowych i wykonania pobocza
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 552845,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186305,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186305,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186305,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631014321
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przedmiot umowy będzie realizował przy pomocy Podwykonawców w zakresie oznakowania poziomego, robót rozbiórkowych i wykonania pobocza
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186305,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357974,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 484204,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357974,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631014321
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przedmiot umowy będzie realizował przy pomocy Podwykonawców w zakresie oznakowania poziomego, robót rozbiórkowych i wykonania pobocza
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357974,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205270,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205270,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205270,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631014321
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przedmiot umowy będzie realizował przy pomocy Podwykonawców w zakresie oznakowania poziomego, robót rozbiórkowych i wykonania pobocza
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205270,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Cena - 625 320,56 zł w tym za zakres podstawowy 357 974,33 zł za zakres opcjonalny 267 346,23 zł.
2. Termin wykonania przedmiotu umowy:
1) zakres podstawowy zamówienia: 100 dni od daty zawarcia umowy,
2) zakres opcjonalny zamówienia (w przypadku jego uruchomienia): 30 dni od daty złożenia oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej ,,Utworzenia pomieszczeń diagnostycznych w Pawilonie M-IV Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II"
- Dostawa leków
- (DFP.271.77.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- Roboty remontowe -malowanie pokoi studenckich w budynku DS-4 (21-7) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie
- Remont pomieszczeń socjalnych w budynku JRG Nr 5 przy ul. Kazimierza Wyki 3 w Krakowie
- Opracowanie projektu remontu mostu przez rzekę Wisłę w ciągu ul. Dietla (Most Grunwaldzki)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Budowa dróg na potrzeby zabudowy mieszkaniowej w Łęknicy
- "Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej przy ul. Astronomów w Lidzbarku Warmińskim w formule ZiW"
- Modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych oraz inwestycje w infrastrukturę drogową oraz wodno-kanalizacyjną w Gminie Ogrodzieniec
- Przebudowa stadionu piłkarskiego w Kołobrzegu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.