Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00242645/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
- 2021/BZP 00247688/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-27
- 2021/BZP 00250888/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WYPOSAŻENIE NOWEJ SALI KINOWO-WIDOWISKOWEJ W OŚRODKU KULTURY W MILICZU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 2
1.5.2.) Miejscowość: Milicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t.tatarek@milicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/milicz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYPOSAŻENIE NOWEJ SALI KINOWO-WIDOWISKOWEJ W OŚRODKU KULTURY W MILICZU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d00593d-3316-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295345
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000820/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia do sali kinowej przy Ośrodku Kultury w Miliczu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242645/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.271.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 627331,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: Wyposażenie nowej sali kinowo- widowiskowej w Ośrodku Kultury w Miliczu.
2. Zamówienie realizowane będzie przy dofinansowaniu w ramach następujących projektów: 2.1„ Zakup sprzętu do projekcji cyfrowej na potrzeby nowego KINA CAPITOL w Miliczu” Współfinansowany ze środków PROGRAMU OPERACYJNGO POLSKIEGO INSTYTUTU SZTUKI FILMOWEJ NA ROK 2021. PROGRAM OPERACYJNY IV – ROZWÓJ KIN. Priorytet II: Cyfryzacja kin;
Beneficjent przedsięwzięcia: Ośrodek Kultury w Miliczu
2.2 „Zakup trwałego wyposażenia do KINA CAPITOL w Miliczu”
Współfinansowany ze środków PROGRAMU OPERACYJNGO POLSKIEGO INSTYTUTU SZTUKI FILMOWEJ NA ROK 2021. PROGRAM OPERACYJNY IV – ROZWÓJ KIN. Priorytet I:
Modernizacja kin; Beneficjent przedsięwzięcia: Ośrodek Kultury w Miliczu
3. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia do nowej sali kinowo- widowiskowej w Miliczu wraz z jego montażem, uruchomieniem i zestrojeniem, oraz szkoleniem kinooperatorów.
4.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje następujące elementy:
1) Kino-system projekcyjny- w ramach projektu wskazanego w rozdz. IV. pkt. 2. ppkt.2.1
2) System nagłośnienia kina oraz zespół ekranowy- w ramach projektu wskazanego w rozdz. IV. pkt. 2. ppkt.2.2
3) Nagłośnienie sceniczne i konferencyjne
4) Projekcja multimedialna
5) Oświetlenie sceniczne
6) System centralnego sterowania
7) Mechanika sceny
Szczegółowy opis zawierający minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 STWIORB oraz załączniku nr 10 Projekt wykonawczy do niniejszego SWZ.
5. Dostarczany sprzęt i wyposażenie muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, wolne od wad oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające je do użytku.
6. Sprzęt musi być dostosowany do wymiarów i warunków sali kinowej tj.:
- powierzchnia sali: 222,28m2 (powierzchnia sceny: 45,58)
- długość sali: 1400m
- szerokość sali: 1185,5m
- odległość projekcyjna: 1455cm
- wymiary ekranu: 800cm x500cm powierzchnia do projekcyjna: 790cm x 490 cm
- rodzaj ekranu: elektryczny
7. Z uwagi na wielofunkcyjny charakter obiektu Zamawiającego i konieczność realizacji w nim widowisk muzycznych, teatralnych i eventów, zespół grona centralnego musi umożliwiać taki montaż, aby po podniesieniu ekranu projekcyjnego, nie kolidował on z widokiem w oknie scenicznym i nie zasłaniał elementów scenograficznych, oświetlenia scenicznego, itp. System nagłośnienia kinowego musi być dostarczony z odpowiednimi dla głośników pod względem parametrów oraz ilości kanałów wzmacniaczami mocy.
8.W zakres oraz cenę zamówienia oprócz dostawy wchodzą wszelkie elementy składające się na poprawną realizację zamówienia, w szczególności: transport zamówienia (na własny koszt Wykonawcy, osobiście, bez udziału kuriera) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego , wypakowanie, instalacja, montaż, uruchomienie, zestrojenie, przetestowanie, przeszkolenie pracowników Zamawiającego serwis gwarancyjny, a także bezpłatne coroczne(* lub częściej jeśli wymaga tego producent) przeglądy w okresie gwarancji (dotyczy projektora kinowego ).
9.Wszystkie ewentualne odstępstwa od dokumentacji i specyfikacji muszą zostać uzgodnione z Zamawiającym.
10.Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 r.
11.Urządzenia stacjonarne, o których mowa muszą być przystosowane do współpracy z siecią energetyczną o parametrach: 230 VAC +10%/-10% 50Hz.
12.Wymagana jest oryginalna instrukcja w języku polskim.
13.Wymagane jest by dostawca zapewniał autoryzowany przez producentów serwis gwarancyjny na terenie Polski.
14.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
Miejsce wykonania zamówienia: Ośrodek Kultury w Miliczu, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 14, 56-300 Milicz
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30237280-5 - Akcesoria zasilające
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
31213300-5 - Szafy kablowe
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
32342412-3 - Głośniki
32342450-1 - Rejestratory głosu
32343000-9 - Wzmacniacze
32343100-0 - Wzmacniacze częstotliwości akustycznych
38600000-1 - Przyrządy optyczne
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
39515300-8 - Lambrekiny
42961000-0 - System sterowania i kontroli
44212320-8 - Konstrukcje różne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
48820000-2 - Serwery
48821000-9 - Serwery sieciowe
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 822454,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1033261,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 822454,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Avprojekt Jerzy Mataczyno
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932071205
7.3.3) Ulica: ul. Latawcowa 3/10,
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-130
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 822454,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- Dowóz oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych oraz ośrodków edukacyjnych, w okresie: 02.01-26.06.2026 oraz 01.09-31.12.2026 r.
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum Leśnego w Miliczu
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa macierzy blokowej z 3-letnim wsparciem technicznym producenta oraz trzech serwerów z 3-letnim wsparciem technicznym producenta dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Mobilna scenotechnika - rozwój infrastruktury kulturalnej w Gminie Krzyż Wielkopolski, tj. dostawa agregatu prądotwórczego oraz przyczepy samochodowej do transportu agregatu
- Zakup nowego środowiska serwerowego na potrzeby systemu pocztowego i CRM
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa - dostawa i montaż agregatu prądotwórczego do Starostwa Powiatowego w Obornikach
- Dostawa komputerów, monitorów oraz akcesoriów komputerowych
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn. "Dziedzictwo Kulturowe Podlasia - cyfryzacja i prezentacja zbiorów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku"
więcej: Tkaniny włókiennicze i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





