eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiliczWYPOSAŻENIE NOWEJ SALI KINOWO-WIDOWISKOWEJ W OŚRODKU KULTURY W MILICZU



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WYPOSAŻENIE NOWEJ SALI KINOWO-WIDOWISKOWEJ W OŚRODKU KULTURY W MILICZU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 2

1.5.2.) Miejscowość: Milicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t.tatarek@milicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYPOSAŻENIE NOWEJ SALI KINOWO-WIDOWISKOWEJ W OŚRODKU KULTURY W MILICZU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d00593d-3316-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295345

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000820/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wyposażenia do sali kinowej przy Ośrodku Kultury w Miliczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242645/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.271.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 627331,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: Wyposażenie nowej sali kinowo- widowiskowej w Ośrodku Kultury w Miliczu.
2. Zamówienie realizowane będzie przy dofinansowaniu w ramach następujących projektów: 2.1„ Zakup sprzętu do projekcji cyfrowej na potrzeby nowego KINA CAPITOL w Miliczu” Współfinansowany ze środków PROGRAMU OPERACYJNGO POLSKIEGO INSTYTUTU SZTUKI FILMOWEJ NA ROK 2021. PROGRAM OPERACYJNY IV – ROZWÓJ KIN. Priorytet II: Cyfryzacja kin;

Beneficjent przedsięwzięcia: Ośrodek Kultury w Miliczu
2.2 „Zakup trwałego wyposażenia do KINA CAPITOL w Miliczu”
Współfinansowany ze środków PROGRAMU OPERACYJNGO POLSKIEGO INSTYTUTU SZTUKI FILMOWEJ NA ROK 2021. PROGRAM OPERACYJNY IV – ROZWÓJ KIN. Priorytet I:
Modernizacja kin; Beneficjent przedsięwzięcia: Ośrodek Kultury w Miliczu
3. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia do nowej sali kinowo- widowiskowej w Miliczu wraz z jego montażem, uruchomieniem i zestrojeniem, oraz szkoleniem kinooperatorów.
4.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje następujące elementy:
1) Kino-system projekcyjny- w ramach projektu wskazanego w rozdz. IV. pkt. 2. ppkt.2.1
2) System nagłośnienia kina oraz zespół ekranowy- w ramach projektu wskazanego w rozdz. IV. pkt. 2. ppkt.2.2
3) Nagłośnienie sceniczne i konferencyjne
4) Projekcja multimedialna
5) Oświetlenie sceniczne
6) System centralnego sterowania
7) Mechanika sceny
Szczegółowy opis zawierający minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 STWIORB oraz załączniku nr 10 Projekt wykonawczy do niniejszego SWZ.
5. Dostarczany sprzęt i wyposażenie muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, wolne od wad oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające je do użytku.
6. Sprzęt musi być dostosowany do wymiarów i warunków sali kinowej tj.:
- powierzchnia sali: 222,28m2 (powierzchnia sceny: 45,58)
- długość sali: 1400m
- szerokość sali: 1185,5m
- odległość projekcyjna: 1455cm
- wymiary ekranu: 800cm x500cm powierzchnia do projekcyjna: 790cm x 490 cm
- rodzaj ekranu: elektryczny
7. Z uwagi na wielofunkcyjny charakter obiektu Zamawiającego i konieczność realizacji w nim widowisk muzycznych, teatralnych i eventów, zespół grona centralnego musi umożliwiać taki montaż, aby po podniesieniu ekranu projekcyjnego, nie kolidował on z widokiem w oknie scenicznym i nie zasłaniał elementów scenograficznych, oświetlenia scenicznego, itp. System nagłośnienia kinowego musi być dostarczony z odpowiednimi dla głośników pod względem parametrów oraz ilości kanałów wzmacniaczami mocy.
8.W zakres oraz cenę zamówienia oprócz dostawy wchodzą wszelkie elementy składające się na poprawną realizację zamówienia, w szczególności: transport zamówienia (na własny koszt Wykonawcy, osobiście, bez udziału kuriera) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego , wypakowanie, instalacja, montaż, uruchomienie, zestrojenie, przetestowanie, przeszkolenie pracowników Zamawiającego serwis gwarancyjny, a także bezpłatne coroczne(* lub częściej jeśli wymaga tego producent) przeglądy w okresie gwarancji (dotyczy projektora kinowego ).
9.Wszystkie ewentualne odstępstwa od dokumentacji i specyfikacji muszą zostać uzgodnione z Zamawiającym.
10.Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 r.
11.Urządzenia stacjonarne, o których mowa muszą być przystosowane do współpracy z siecią energetyczną o parametrach: 230 VAC +10%/-10% 50Hz.
12.Wymagana jest oryginalna instrukcja w języku polskim.
13.Wymagane jest by dostawca zapewniał autoryzowany przez producentów serwis gwarancyjny na terenie Polski.
14.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
Miejsce wykonania zamówienia: Ośrodek Kultury w Miliczu, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 14, 56-300 Milicz

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30237280-5 - Akcesoria zasilające

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

31213300-5 - Szafy kablowe

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

32342412-3 - Głośniki

32342450-1 - Rejestratory głosu

32343000-9 - Wzmacniacze

32343100-0 - Wzmacniacze częstotliwości akustycznych

38600000-1 - Przyrządy optyczne

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

39515300-8 - Lambrekiny

42961000-0 - System sterowania i kontroli

44212320-8 - Konstrukcje różne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

48820000-2 - Serwery

48821000-9 - Serwery sieciowe

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 822454,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1033261,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 822454,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Avprojekt Jerzy Mataczyno

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932071205

7.3.3) Ulica: ul. Latawcowa 3/10,

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-130

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 822454,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.