eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Przebudowa ulicy Kościerzyńskiej w Charłupi Małej, Gmina Sieradz



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Kościerzyńskiej w Charłupi Małej, Gmina Sieradz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIERADZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 55 50

1.5.8.) Numer faksu: 43 822 32 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugsieradz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugsieradz.e-zp.finn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Kościerzyńskiej w Charłupi Małej, Gmina Sieradz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d84a0dd5-2cb4-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002861/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa ulicy Kościerzyńskiej w miejscowości Charłupia Mała wraz z odwodnieniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232158/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZFZ.271.1.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3071280,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulicy Koscierzyńskiej w miejscowości Charłupia Mała na terenie Gminy Sieradz (dz. nr ew. 293/1, 1/1, 77, 61/5, 61/7, 62/4, 62/6, obręb Charłupia Mała, dz. nr ew. 91 obręb Dzierlin) wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej z włączeniem do istniejącej kanalizacji w ulicy Osmolińskiej (dz. nr. ew. 1, 293/1, 261/4, obręb Charłupia Mała).
2)Zakres zamówienie obejmuje w szczególności:
a)przebudowę ulicy Kościerzyńskiej (drogi gminnej nr 114582E) na odcinku od ulicy Szkolnej (drogi powiatowej nr 1714E) do granicy z Gminą Wróblew, całkowita długość drogi gminnej ok. 1404m,
Przekrój drogi:
-uliczny z obustronnym chodnikiem od km 0+000 do km 0+030,
-uliczny z chodnikiem po jednej stronie od km 0+030 do km 0+439,
-półuliczny z chodnikiem po jednej stronie na odcinku od km 0+439 do km 0+570,
-drogowy z obustronnym poboczem od km 0+570 do km 1+404
Rodzaj nawierzchni - nawierzchnia asfaltowa.
Szerokość jezdni drogi gminnej: 5,5m (2x2,75m)
Kategoria ruchu - KR1.
Szerokość chodnika z kostki brukowej 2m
Pobocza o nawierzchni destruktowej szer. 0,8m
b) przebudowę drogi wewnętrznej osiedlowej w km 0+464 (ulicy Kościerzyńskiej)
Całkowita długość drogi wewnętrznej - ok. 281m.
Przekrój drogi: drogowy.
Rodzaj nawierzchni - nawierzchnia asfaltowa,
Szerokość jezdni drogi wewnętrznej: 3,0 m: na włączeniu do drogi gminnej 4,0m.
Kategoria ruchu - KR1.
Pobocza o nawierzchni destruktowej szer. 0,8 m.
c)odwodnienie oparte na rowach, odwodnienie liniowe i nowa kanalizacja deszczowa.
Zakres zamówienia obejmuje:
-odmulenie istniejących rowów przydrożnych,
-wykonanie niezbędnego odwodnienia liniowego,
-budowę dwóch krótkich odcinków kanalizacji deszczowej i włączeniu ich do istniejącego kanału,
-budowę niezbędnych wpustów ulicznych wraz z przyłączami i połączenie ich z kanałem poprzez studnie lub trójniki.
d)wykonanie zjazdów do posesji,
e)wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego.
3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane, przedmiary i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załączniki Nr 8, 9, 10 do SIWZ.
4)Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na wykonane roboty budowlane minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
5)W terminie 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramu rzeczowo – finansowego, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot zamówienia.
6)Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktur częściowych wystawionych na podstawie protokołów odbiorów częściowych za zakończone i odebrane etapy robót i protokołu końcowego zatwierdzonych przez Inspektora nadzoru i przedstawiciela Zamawiającego.
7)Zamawiający zastrzega, że wynagrodzenie z faktur częściowych do 15.12.2021r. w roku 2021 nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia Wykonawcy.
8) a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
-obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego,
-roboty związane z przebudową nawierzchni (obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy / robót),
-roboty związane z budową kanalizacji deszczowej.
b)Zamawiający wymaga zatrudnienie przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę co najmniej jednej osoby bezrobotnej w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy, na co najmniej okres realizacji zamówienia. Osoba bezrobotna powinna być zatrudniona w terminie nie wcześniej niż 14 dni przed dniem podpisania Umowy i nie później niż w dniu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia.
c)Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy – załącznik Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4281827,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5207660,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4281827,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271873187

7.3.4) Miejscowość: Czartki 60

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Obsługa geodezyjna, oznakowanie pionowe i poziome, roboty brukarskie, przepusty, kanalizacja, odwodnienie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4281827,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Inwestycja dofinansowana jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w ramach zadania pn.:"Przebudowa ulicy Kościerzyńskiej w Charłupi Małej".

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.