eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › MODERNIZACJA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH Z ZASTOSOWANIEM PŁYT YOMB GOŚCISZEWO dz. nr 19, 37, 33/2, 31/2 GMINA SZTUM - CZĘŚĆ IV

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH Z ZASTOSOWANIEM PŁYT YOMB GOŚCISZEWO dz. nr 19, 37, 33/2, 31/2 GMINA SZTUM – CZĘŚĆ IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sztum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747773

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 39

1.5.2.) Miejscowość: Sztum

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sztum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sztum.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sztum

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH Z ZASTOSOWANIEM PŁYT YOMB GOŚCISZEWO dz. nr 19, 37, 33/2, 31/2 GMINA SZTUM – CZĘŚĆ IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21e4993a-f859-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029573/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja dróg gruntowych płytami YUMBO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235191/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKiB.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie modernizacji gruntowej nawierzchni drogi gminnej z płyt żelbetowych wielootworowych (Yumbo) 100 x 75 x 12,5 cm w systemie pasowym – znajdujących się w dwóch pasach szerokości 1,0 m, położonych w odległości 1,0 m od siebie, tak aby mogły poruszać się po nich koła pojazdu. Na łukach o promieniach większych (np. >250m) płyty należy układać tak samo jak na odcinkach prostych. Krzywiznę ułożonych płyt można uzyskać przez rozszerzenie szczelin od zewnętrznej strony łuku. Na łukach o małych promieniach (np. <250m) nawierzchnię należy ułożyć w systemie płatowym na całym odcinku łuku, układając ją rzędami płyt równoległych do jednej ze stycznych odcinka prostego. Nie przewiduje się zwiększenia szerokości jezdni na łukach. Na skrzyżowaniach z drogami gminnymi i zjazdach przewiduje się ułożenie nawierzchni w systemie płatowym (z dodatkowym pasem płyt w osi drogi).
2. Zakres modernizacji drogi w Części – IV obejmuje drogę – na odcinku nawierzchni nieutwardzonej: obręb Gościszewo część drogi gminnej działek nr 19,37, 33/2, 31/2 – obręb Gościszewo 1180 mb.
3. Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni będzie polegało na wykonaniu następujących warstw:
• płyta wielootworowa Yumbo 100x75x12,5cm grubości – 12,5cm
• warstwa odcinająca z piasku o grubości – 10cm
3. Ponadto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie budowlano-wykonawczym, SSTWiOR oraz przedmiarach, które stanowią załączniki nr 1 do SWZ oraz w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane materiały były wysokiej jakości i posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne.
5. Zamawiający dopuszcza przy realizacji przedmiotu umowy zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych lub lepszych, co do jakości, parametrów technicznych i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej.
6. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę.
7. Materiały o których mowa w ust. 1 muszą odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2020, poz. 215 ze zm.) oraz wymaganiom określonym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych (dalej STWiORB).
8. Zamawiający wymaga, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne.
9. Zamawiający dopuszcza przy realizacji przedmiotu umowy zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych lub lepszych, co do jakości, parametrów technicznych i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej.
10. Na każde żądanie Zamawiającego (inspektora nadzoru) Wykonawca w ciągu 3 dni obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną.
11. Materiał rozbiórkowy Wykonawca załaduje i odtransportuje na składowisko Wykonawcy zgodnie z zapisami STWiORB. Materiały z rozbiórki winny być usunięte poza teren budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.).
12. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w dokumentacji projektowej) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 512128,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599989,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 512128,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Trans-Wod-Kan P.H.M.B. - Eugeniusz Miklewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5810000218

7.3.3) Ulica: Na Skarpie 4

7.3.4) Miejscowość: Ryjewo

7.3.5) Kod pocztowy: 82-420

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 512128,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.