Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00090923/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
- 2025/BZP 00120455/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-26
- 2025/BZP 00140194/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-11
- 2025/BZP 00155861/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sokołach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sokoły
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670226
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Mickiewicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Sokoły
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-218
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: (86) 4763010, 519412532
1.5.8.) Numer faksu: (86) 2194164
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sokoly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sokoly.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ug-sokoly-wrotapodlasia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sokołach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92191e71-cca5-4434-a270-e7f90db704fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00295173
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068816/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sokołach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090923
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5902748,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sokołach wraz z dostawą wyposażenia. Zadanie będzie realizowane w dwóch etapach.
Etap I obejmuje:
Budowę Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sokołach w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Zadanie obejmuje:
-prace przygotowawcze pod budowę PSZOK,
-budowę zjazdu na drogę dojazdową,
-budowę wagi najazdowej wraz z zadaszeniem,
-budowę obiektów kontenerowych o funkcjach administracyjno-socjalnych,
-budowę parkingu PSZOK,
-budowę hali przetwarzania odpadów, napraw i prezentacji przedmiotów,
-budowę zespołu boksów technologicznych zbierania i magazynowania na terenie PSZOK,
-budowę wiaty stalowej do zbierania odpadów,
-ogrodzenie i zieleń izolacyjno-dekoracyjną,
-budowę placów - manewrowe i postojowe,
- budowę chodników,
-budowę przyłączy i sieci.
Etap II obejmuje:
a)Wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sokołach:
-wyposażenie budynku kontenerowego administracyjno-socjalnego,
-wyposażenie hali prezentacji podmiotów w niezbędny sprzęt,
-dostawę wyposażenia ścieżki edukacyjnej.
b) Wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sokołach w maszyny i urządzenia do zbierania, transportu i przetwarzania odpadów:
-wyposażenie w kontenery i pojemniki,
-wyposażenie w środki transportu i przetwarzania odpadów,
-wyposażenie w pojemniki do zbiórki odpadów niebezpiecznych i ZSEE.
Szczegółowy opis całego przedmiotu zamówienia zawierają:
-programy funkcjonalno-użytkowe (zwane dalej PFU)
-karta informacyjna przedsięwzięcia.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zamawający nie posiada decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz decyzji o warunkach zabudowy.
Jeżeli dokumentacja dotycząca postępowania wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający - zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp - dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując przy opisie przedmiotu zamówienia oznaczenie konkretnego producenta/dostawcy lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o parametrach wskazanych lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”.
Przedmiotowe środki dowodowe: W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 Pzp, wykonawca zobowiązany jest do ich złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia, czyli że spełniają podane w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233140-2 - Roboty drogowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
39100000-3 - Meble
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6596540,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7199000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6596540,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Architekci i Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423449431
7.3.3) Ulica: Świętojańska 12A
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-082
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia w zakresie dotyczącym budowy wiaty na sprzęt firmie Instytut Doradztwa
Inwestycyjnego Robert Żyliński z siedzibą w Białymstoku
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARCHITEKCI I BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ARCHITEKCI I BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6596540,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SOKOŁY
więcej: przetargi SOKOŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów edukacyjnych narzędzi informatycznych dla szkół - sprzętu komputerowego, video w ramach Projektu "Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2030"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Osjaków
- Zakup i dostawa tabletów dla uczestników projektu "Młodzi na PLUS" w wieku 15-18 lat zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP (etap 1)
- Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla realizacji następujących zadań inwestycyjnych: Modernizacja górnej i dolnej mechaniki Sceny Głównej (...)
- Rozbudowa istniejącego systemu Wi-Fi oraz dostawa akcesoriów komputerowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





