eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owiceUs³ugi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych w SP ZOZ Szpital nr 2 w Mys³owicach



Og³oszenie z dnia 2021-12-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³ugi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych w SP ZOZ Szpital nr 2 w Mys³owicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ Szpital nr 2 im. T. Boczonia w Mys³owicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308258

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bytomska 41

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@szpital2myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital2myslowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Us³ugi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych w SP ZOZ Szpital nr 2 w Mys³owicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f8fa165f-5285-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00295103

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.portal.smartpzp.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.portal.smartpzp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5. W celu z³o¿enia oferty przedstawiciel Wykonawcy zobowi±zany jest za³o¿yæ w Systemie konto u¿ytkownika, jednocze¶nie wprowadzaj±c do systemu swój podmiot. Ten u¿ytkownik bêdzie pe³niæ rolê administratora podmiotu Wykonawcy. Rejestracja w Systemie dostêpna jest po klikniêciu przycisku „Za³ó¿ konto”. Szczegó³owa instrukcja dotycz±ca tworzenia konta Wykonawcy, oraz z³o¿enia oferty dostêpna jest w Systemie w zak³adce E-learning.
6. Konto Wykonawcy tworzone jest tylko raz, w kolejnych postêpowaniach wykorzystuje siê ju¿ istniej±ce konto.
7. Po zalogowaniu siê i przej¶ciu do konkretnego postêpowania Wykonawca sk³ada ofertê w zak³adce „Oferty”, gdzie po klikniêciu przycisku „Z³ó¿ ofertê” mo¿na wype³niæ szczegó³y oferty, oraz za³±czyæ za³±czniki opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Szczegó³owa instrukcja sk³adania oferty znajduje siê w Systemie w zak³adce E-learning.
8. Wykonawca za³±czaj±c plik oznacza, czy jest on jawny, oraz czy zawiera dane osobowe.
9. W przypadku oznaczenia pliku jako niejawny Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ dokument z uzasadnieniem objêcia pliku tajemnic± przedsiêbiorstwa.
10. W celu zminimalizowania ryzyka wycieku danych osobowych w przypadku za³±czenia przez Wykonawcê pliku zawieraj±cego dane osobowe zaleca siê do³±czenie drugiego pliku zanonimizowanego (z zakrytymi danymi osobowymi).
11. Zakoñczenie sk³adania oferty nastêpuje poprzez u¿ycie przycisku „Podpisz”. W oknie podsumowania wykonawca otrzyma plik podsumowanie wprowadzonych danych, który mo¿e zapisaæ lub wydrukowaæ (zalecane), a nastêpnie wy¶le ofertê zatwierdzaj±c czynno¶æ z³o¿eniem elektronicznego podpisu kwalifikowanego przez uprawnion± osobê. Po zakoñczeniu czynno¶ci wys³ania oferty, zalogowany Wykonawca bêdzie mia³ mo¿liwo¶æ pobrania potwierdzenie wys³ania oferty zawieraj±cej numer oferty (przyznawany losowo). Potwierdzenie nie zawiera danych wra¿liwych, które Wykonawca wprowadza w zak³adce „Szczegó³y oferty”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, ¿e:
2.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr. T. Boczonia w Mys³owicach ul. Bytomska 41, zwany dalej: "Administratorem".

2.1.2. W sprawach zwi±zanych z Pani/ Pana danymi osobowymi istnieje mo¿liwo¶æ kontaktu z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych na adres szpitala, telefonicznie pod nr 723182011 albo drog± mailow±: d.matwijczyk@szpital2myslowice.pl

2.1.3. Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit b i c rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe przetwarzane bêd± wy³±cznie w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

2.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”.

2.1.5. Zgodnie z obowi±zuj±c± w zak³adzie instrukcj± kancelaryjn± Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania. Dane zawarte w rejestrze zawartych umów przechowywane bêd± przez okres 10 lat.

2.1.6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienie publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2.1.7. W odniesieniu o Pani/Pana dane osobowe Administrator nie bêdzie podejmowa³ zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji bêd±cych wynikiem profilowania.

2.1.8. Posiada Pani/Pan:
2.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;*
2.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
2.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
2.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO

2.1.9. nie przys³uguje Pani/Panu:
2.1.9.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
2.1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Szp.2/NZ-271/19/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 341677,50 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Us³ugi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych. Szczegó³owy opis zawiera specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowi±ca za³±cznik nr 2.1 do SWZ. Ilo¶æ pozycji asortymentowych - 4

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90400000-1 - Us³ugi utylizacji nieczysto¶ci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia prac objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Prace bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 30 % warto¶ci przedmiotu zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-02-28

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans w kryterium: cena, termin p³atno¶ci faktury

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:

1) Zezwolenie na zbieranie odpadów medycznych stanowi±cych przedmiot zamówienia wg kodów, wydan± przez w³a¶ciwy organ zgodnie wymogami z dnia 14.12.2012 roku ustawy o odpadach- dotyczy podmiotów, które ze wzglêdów bezpieczeñstwa lub w celu zapewnienia ci±g³o¶ci odbioru zaka¼nych odpadów medycznych s± zobowi±zane do posiadania stosownego zezwolenia,

2) zezwolenie na transport odpadów medycznych stanowi±cych przedmiot zamówienia wg kodów, wydan± przez w³a¶ciwy organ zgodnie wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 roku ustawy o odpadach,

2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
3. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

- Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 us³ug, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± us³ug± stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.

- W celu potwierdzenia ¿e oferowane us³ugi odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia za¶wiadczenia niezale¿nego podmiotu zajmuj±cego siê po¶wiadczeniem zgodno¶ci dzia³añ Wykonawcy z normami jako¶ciowymi, potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca spe³nia okre¶lone wymogi jako¶ciowe w zakresie us³ug transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, potwierdzaj±cych spe³nianie wymagañ norm PN-EN ISO 9001:2009, PN-EN ISO 14001:2005, PN-N 18001:2004 lub równowa¿ne aktualne w dacie sk³adania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w/w za¶wiadczenia przed³o¿y ka¿dy z Wykonawców w zakresie czê¶ci zamówienia za któr± bêdzie odpowiedzialny.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia ¿e oferowane us³ugi odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia za¶wiadczenia niezale¿nego podmiotu zajmuj±cego siê po¶wiadczeniem zgodno¶ci dzia³añ Wykonawcy z normami jako¶ciowymi, potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca spe³nia okre¶lone wymogi jako¶ciowe w zakresie us³ug transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, potwierdzaj±cych spe³nianie wymagañ norm PN-EN ISO 9001:2009, PN-EN ISO 14001:2005, PN-N 18001:2004 lub równowa¿ne aktualne w dacie sk³adania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w/w za¶wiadczenia przed³o¿y ka¿dy z Wykonawców w zakresie czê¶ci zamówienia za któr± bêdzie odpowiedzialny.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zezwolenie na zbieranie odpadów medycznych stanowi±cych przedmiot zamówienia wg kodów, wydan± przez w³a¶ciwy organ zgodnie wymogami z dnia 14.12.2012 roku ustawy o odpadach- dotyczy podmiotów, które ze wzglêdów bezpieczeñstwa lub w celu zapewnienia ci±g³o¶ci odbioru zaka¼nych odpadów medycznych s± zobowi±zane do posiadania stosownego zezwolenia,
-zezwolenie na transport odpadów medycznych stanowi±cych przedmiot zamówienia wg kodów, wydan± przez w³a¶ciwy organ zgodnie wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 roku ustawy o odpadach,
- Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 us³ug, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± us³ug± stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia za¶wiadczenia niezale¿nego podmiotu zajmuj±cego siê po¶wiadczeniem zgodno¶ci dzia³añ Wykonawcy z normami jako¶ciowymi, potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca spe³nia okre¶lone wymogi jako¶ciowe w zakresie us³ug transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, potwierdzaj±cych spe³nianie wymagañ norm PN-EN ISO 9001:2009, PN-EN ISO 14001:2005, PN-N 18001:2004 lub równowa¿ne aktualne w dacie sk³adania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w/w za¶wiadczenia przed³o¿y ka¿dy z Wykonawców w zakresie czê¶ci zamówienia za któr± bêdzie odpowiedzialny.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:
a. zmiana danych podmiotów zawieraj±cych umowê;
b. obni¿enie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcê (mo¿e nast±piæ w ka¿dym czasie i nie wymaga zgody Zamawiaj±cego ani sporz±dzenia aneksu do Umowy);
c. zmiany stawki podatku VAT w przypadku ich urzêdowej zmiany. W takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto; cena netto pozostanie niezmieniona;
d. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy w przypadku niepe³nej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowi±zywania, przy zachowaniu jej warto¶ci (nie d³u¿ej ni¿ o 30 dni);
2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 1 Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego na proponowan± zmianê, Zamawiaj±cy ma prawo rozwi±zaæ umowê za jednomiesiêcznym wypowiedzeniem.
3. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-10 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.portal.smartpzp.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 08:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.