Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00229170/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY W CIECHANOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000202347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza, 13
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswciechanow.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.soswciechanow.edu.pl/bip/index.php/przetargi/zamowienia-powyzej-30-tysiecy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2dc7603-2b3b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229170/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 02/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 93333,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Prowadzenie terapii polisensorycznej (maksymalnie 96 godz.)4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6222,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Prowadzenie terapii polisensorycznej (maksymalnie 96 godz.)4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6222,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Prowadzenie terapii polisensorycznej (maksymalnie 96 godz.)4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6222,22 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Prowadzenie terapii polisensorycznej (maksymalnie 96 godz.)4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 6222,22 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Prowadzenie zajęć terapii integracji sensorycznej (maksymalnie 96 godz.)4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6222,22 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Prowadzenie zajęć terapii integracji sensorycznej (maksymalnie 96 godz.)4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6222,22 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Prowadzenie zajęć terapii integracji sensorycznej (maksymalnie 96 godz.)4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6222,22 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – Prowadzenie zajęć terapii integracji sensorycznej (maksymalnie 96 godz.)4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6222,22 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 – Prowadzenie zajęć terapii integracji sensorycznej (maksymalnie 96 godz.)4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6222,22 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 – Prowadzenie zajęć terapii integracji sensorycznej (maksymalnie 96 godz.)4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6222,22 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 – Prowadzenie zajęć terapii integracji sensorycznej (maksymalnie 96 godz.)4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6222,22 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12 – Prowadzenie zajęć terapii logopedycznej (maksymalnie 96 godz.)4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6222,22 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 13 – Prowadzenie zajęć terapii logopedycznej (maksymalnie 96 godz.)4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6222,22 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 14 – Prowadzenie zajęć terapii logopedycznej (maksymalnie 96 godz.)4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6222,22 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 15 – Prowadzenie zajęć terapii logopedycznej (maksymalnie 96 godz.)4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6222,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w zakresie Części: 1-4 i 9-15 nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w zakresie Części: 1-4 i 9-15 nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w zakresie Części: 1-4 i 9-15 nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w zakresie Części: 1-4 i 9-15 nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6719,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10560 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6719,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Szypulska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Brak. Wykonawca nie prowadzi działalności gospodarczej.
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6719,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-12Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6719,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10560 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6719,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Szypulska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Brak. Wykonawca nie prowadzi działalności gospodarczej.
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6719,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-12Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6718,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6718,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6718,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Jowita Klimkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Brak. Wykonawca nie prowadzi działalności gospodarczej.
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6718,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-12Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6717,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6717,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6717,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marzena Katarzyna Lenda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Brak. Wykonawca nie prowadzi działalności gospodarczej.
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6717,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-12Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w zakresie Części: 1-4 i 9-15 nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w zakresie Części: 1-4 i 9-15 nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w zakresie Części: 1-4 i 9-15 nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w zakresie Części: 1-4 i 9-15 nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w zakresie Części: 1-4 i 9-15 nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w zakresie Części: 1-4 i 9-15 nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w zakresie Części: 1-4 i 9-15 nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- "Rozbudowa użytkowanego przez Uczelnię systemu SIMPLE.ERP o moduł KSeF wraz z analizą, instalacją, konfiguracją, szkoleniem, uruchomieniem dla PANS w Ciechanowie."
- Dostawa agregatów w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025- 2026"
- Zakup samochodu służbowego do przewozu osób na potrzeby Powiatowego Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej w Ciechanowie
- "Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę drogi gminnej wraz z drogą pieszo-rowerową na odcinku od DW616 do m. Targonie"
- Dostawa 44 zestawów balistycznych ( hełm ochronny wraz z przyłbicą, kamizelka ochronna oraz gogle ochronne) dla 8 komend PSP
- Zakup zestawu dydaktycznego z zakresu rolnictwa precyzyjnego na potrzeby Państwowej Akademii Nauk Stosowanych im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi terapeuty zajęciowego na potrzeby infolinii "Helpline"
- Świadczenie usług w zakresie realizacji wsparcia psychologicznego w projekcie "Sieć wsparcia migrantów w powiecie malborskim"
- PSYCHOTERAPIA INDYWIDUALNA
- Przeprowadzenie mobilnego indywidualnego coachingu dla młodzieży z placówek opiekuńczo-wychowawczych i usamodzielnianych pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej...
- Psychoterapia rodzinna
- Diagnozy i konsultacje specjalistyczne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





