eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciecierzyn › Remont pokrycia dachu w Biurze Powiatowym ARiMR w Hrubieszowie przy ul. Nowa 16



Ogłoszenie z dnia 2023-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pokrycia dachu w Biurze Powiatowym ARiMR w Hrubieszowie przy ul. Nowa 16

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubelski Oddział Regionalny Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01061308300082

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Elizówka 65A

1.5.2.) Miejscowość: Ciecierzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-003

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubelski@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.arimr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


agencja płatnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pokrycia dachu w Biurze Powiatowym ARiMR w Hrubieszowie przy ul. Nowa 16

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92fb9916-0e62-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294960

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264407

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOR03.2619.3.2023.AP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 231172,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachu w Biurze Powiatowym ARiMR w Hrubieszowie przy ul. Nowa 16. Zamówienie obejmuje zadanie inwestycyjne polegające na remoncie pokrycia dachu, wykonaniu instalacji wentylacji hybrydowej wraz z montażem obudowy kanałów oraz montażem hybrydowych nasad kominowych w budynku jednostki terenowej ARiMR w Hrubieszowie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączonej do umowy dokumentacji. Budynek dwukondygnacyjny (parter + piętro), niepodpiwniczony.
2. Zakres robót przewiduje:
- rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego
- rozbiórkę istniejących obróbek blacharskich i orynnowania
- demontaż istniejącej drabiny zewnętrznej na dach
- wykonanie otworów w stropie na przewody wentylacyjne
- wykonanie kominów
- montaż hybrydowych nasad kominowych
- wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej
- wykonanie nowych obróbek blacharskich i orynnowania
- montaż nowej drabiny zewnętrznej na dach
- wykonanie obudowy kanałów wentylacyjnych oraz wykonanie nowych
- wymiana istniejącej instalacji odgromowej
Roboty budowlane odbywać się będą na czynnym budynku biurowym w godzinach pracy Zamawiającego (07:30 – 15:30).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt architektoniczno - budowlany wykonania remontu pokrycia dachu, wykonania instalacji wentylacji hybrydowej wraz z montażem obudowy kanałów oraz montażem hybrydowych nasad kominowych w budynku jednostki terenowej ARiMR w Hrubieszowie przy ul. Nowa 16, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.
4. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane w ramach zamówienia roboty budowlane na okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego robót budowlanych.
5. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne
Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia z dnia 05.07.2023 r. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości 284 342,27 zł. W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 528900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 528900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.