Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00268225/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
- 2021/BZP 00268225/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-15 (po zmianach)
- 2021/BZP 00269345/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa, modernizacja oświetlenia drogowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019438
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC WOJSKA POLSKIEGO 10
1.5.2.) Miejscowość: Dobra
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-730
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632799921
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@dobra24.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobra.nowoczesnagmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86667f25-45f9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa, przebudowa, modernizacja oświetlenia drogowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86667f25-45f9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003297/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa, przebudowa, modernizacja oświetlenia drogowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268225/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGOŚR.271.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 127851,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część - Budowa, przebudowa, modernizacja oświetlenia drogowego wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji w m. Mikulice – wykonanie 12 sztuk lamp oświetlenia ulicznego i drogowego wraz z linią kablową i skrzynkami pomiarowymi zgodnie z dokumentacją projektową. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót stanowiących odpowiednie załączniki do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 57653,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część - Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego i drogowego w miejscowości Dąbrowica Kolonia – fundusz sołecki sołectwa Dąbrowica – wykonanie 3 sztuk lamp oświetlenia ulicznego i drogowego wraz z linią kablową i skrzynką pomiarową zgodnie z dokumentacją projektową. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót stanowiących odpowiednie załączniki do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 16539,71 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III część - Budowa, przebudowa, modernizacja oświetlenia drogowego wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji w m. Chrapczew i Linne wykonanie 2 sztuk lamp oświetlenia ulicznego i drogowego wraz z linią napowietrzną i skrzynkami pomiarowymi zgodnie z dokumentacją projektową. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót stanowiących odpowiednie załączniki do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 13821,14 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV część - Budowa, przebudowa, modernizacja oświetlenia drogowego wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji w m. Miłkowice – wykonanie 7 sztuk lamp oświetlenia ulicznego i drogowego wraz linią napowietrzną i skrzynkami pomiarowymi zgodnie z dokumentacją projektową. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót stanowiących odpowiednie załączniki do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 15447,15 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
V część - Budowa, przebudowa, modernizacja oświetlenia drogowego w m. Żeronice – wykonanie 3 sztuk lamp oświetlenia ulicznego i drogowego wraz linią kablową i skrzynkami pomiarowymi zgodnie z dokumentacją projektową. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót stanowiących odpowiednie załączniki do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
3) Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
3) Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
3) Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI DOBRA
- Dostawa cysterny do dowożenia wody pitnej w ramach program pn.: REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ NA LATA 2025/2026
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe z terenu Gminy Dobra w 2026 roku
- Dostawa artykułów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie
- Dostawa pieczywa do Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie
- Zakup łóżek polowych szpitalnych dla ZMSZ, Zakup zestawów pościeli jednorazowej dla ZMSZ Zakup śpiworów typu kołdra dla ZMSZ, Zakup koców pościelowych dla ZMSZ,
- Zakup i dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych oraz zbiornika na paliwo o pojemności 2500 l" w ramach program pn.: REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ NA LATA 2025/2026
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Czerwieńsk."
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Lutomiersk współfinansowana z funduszu sołeckiego
- Rozwój zrównoważonej mobilności w Mieście i Gminie Pleszew - Przebudowa ul. Szpitalnej - wykonanie drogi rowerowej od ul. Szpitalnej do ul. Kasztanowej wraz z przebudową zatoki autobusowej
- Wykonanie projektu i budowa 21 (dwudziestu jeden) doświetleń przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych w ramach zadania pn. Budowa sygnalizacji świetlnych i doświetleń przejść dla pieszych.
- Zadanie nr 1: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Błonie w 2026 i 2027 roku, Zadanie nr 2: Roboty dodatkowe i uzupełniające niezbędne do poprawnego funkcjonowania systemu oświetlenia...
- Rozbudowa ul. Leśnej w Ustroniu - etap I oraz Budowa wodociągu w ul. Leśnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





