Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00258673/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-02
- 2025/BZP 00273470/01 - Wynik z dnia 2025-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Klub rozwoju cyfrowego w Ozorkowie – zakup i dostawa sprzętu – 1 – Część 3 i 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ozorków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000525613
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wigury 1
1.5.2.) Miejscowość: Ozorków
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-035
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umozorkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d09554c-c483-4d15-beb3-2312c436527a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Klub rozwoju cyfrowego w Ozorkowie – zakup i dostawa sprzętu – 1 – Część 3 i 42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d09554c-c483-4d15-beb3-2312c436527a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021 - 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00258673
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WE.042.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu na potrzeby utworzenia Klubu rozwoju cyfrowego w podziale na 2 części zamówienia, szczegółowo opisane w załączniku nr 1 (OPZ) :Część 3 – Akcesoria
• Router – 1 sztuka - OPZ załącznik 1 A do SWZ
• Klawiatura dla słabowidzących – 1 sztuka - OPZ załącznik 1B do SWZ
• Mysz typu Big Track – 1 sztuka - OPZ załącznik 1 C do SWZ
• Słuchawki bezprzewodowe nauszne – 10 sztuk - OPZ załącznik 1D do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32342100-3 - Słuchawki
30237410-6 - Myszka komputerowa
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 2310 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu na potrzeby utworzenia Klubu rozwoju cyfrowego w podziale na 2 części zamówienia, szczegółowo opisane w załączniku nr 1 (OPZ) . Część 4 - Projektor i ekran• Projektor – 1 szt. – załącznik nr 1E do SWZ
• Ekran – 1 szt. – załącznik nr 1F do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38652100-1 - Projektory
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 4110 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2970,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5344,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2970,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312681102
7.3.3) Ulica: Plebańska 3/8
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2970,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego - doposażenie pracowni komputerowej dla Zespołu Szkół Technicznych
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na edukację"
- Dostawa i montaż mebli, monitorów multimedialnych oraz sprzętu IT
- Dostawa urządzeń multimedialnych oraz wyposażenia na potrzeby Centrum Popularyzacji Nauki i Innowacji "Kortosfera" w ramach projektu SEED- Zasiej Ciekawość
- DOSTAWA SYSTEMU UWIERZYTELNIANIA WIELOSKŁADNIKOWEGO MFA
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Kijewo Królewskie - etap I"
więcej: Akcesoria komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.