eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morzeszczyn › Modernizacja drogi transportu rolnego we wsi Morzeszczyn dz. nr 83 i 13 obreb Morzeszczyn



Ogłoszenie z dnia 2022-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi transportu rolnego we wsi Morzeszczyn
dz. nr 83 i 13 obreb Morzeszczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MORZESZCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kociewska 12

1.5.2.) Miejscowość: Morzeszczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-132

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585362724

1.5.8.) Numer faksu: 585362792

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@morzeszczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morzeszczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi transportu rolnego we wsi Morzeszczyn
dz. nr 83 i 13 obreb Morzeszczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b58e69f-00f1-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010539/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja drogi transportu rolnego we wsi Morzeszczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247837/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.ZP.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na Modernizacji drogi transportu rolnego we wsi Morzeszczyn
3.1.1. Inwestycja obejmuje między innymi :
- wykonanie nawierzchni z płyt typu „IOMB” o długości 550 mb i szerokości 3,5 m
- wykonanie poboczy 2 x 0,5 m
3.1.2. Zakres prac do wykonania :
- rozebranie istniejącej nawierzchni drogi z brukowca 750 m2 i przewiezienie materiałów z odzysku w
miejsce wskazane przez Inwestora na odległość do 2 km.
- korytowanie , profilowanie i zagęszczanie podłoża
- wykonanie warstwy odsączającej gr. 15 cm
- wykonanie warstwy odcinającej gr. 6 cm
- ułożenie nawierzchni drogi z płyt „IOMB”
- wykonanie poboczy
- żwirowanie i miałowanie nawierzchni
3.1.3. Przed przystąpieniem do robót budowlanych należy wytyczyć geodezyjnie przebieg granic przedmiotowej działki celem prowadzenia ich wyłącznie w obrębie przedmiotowej działki stanowiącej pas drogowy . Po wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową drogi należy wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą oraz kosztorys powykonawczy robót.




3.2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu
uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania
zamówienia.
3.3. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, oraz
przedmiarach , które stanowią załączniki do niniejszej SWZ .
3.4. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące"
realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty wykonania dokumentacji powykonawczej w tym wspomnianej wyżej dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do prawidłowego wykonania robót , ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy wraz z obiektami socjalnymi (WC), w tym koszty odtworzenia nawierzchni przylegających do działki/miejsca prowadzenia robót , wszystkie koszty wywozu/przewozu materiałów pochodzących z wykopów i utylizacja odpadów.
3.5. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej a także podatek VAT.
3.6. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami ,
przepisami BiHP i ppoż oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach.
3.7. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w
budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w
PN wyrobu i aprobatach technicznych. Po zakończeniu budowy należy przedstawić - certyfikaty i
świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane
3.8. Kierownik budowy jest zobowiązany do sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia realizowanego zadania.
3.9. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę.
3.10. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych/zestawienia robót wraz z kalkulacją cen jednostkowych.
3.11. Kod CPV: 45233140-2 roboty drogowe
3.12. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
3.13. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z założeniami SWZ oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji SWZ oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
3.14. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.


3.15. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dojazd służbom ratowniczym i komunalnym do budynków
mieszkalnych oraz zapewnić mieszkańcom możliwość wyjazdu i dojazdu do swoich posesji na czas
prowadzenia prac budowlanych.
3.15. Okres gwarancji na wykonane roboty minimum 36 miesięcy .

Zadanie dofinansowane ze środków Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430498,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU "BD" Bartosz Drozdowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932451838

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 26A

7.3.4) Miejscowość: Morzeszczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 83-132

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.