eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dziwnów › "Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego polegająca na dostosowaniu dla osób niepełnosprawnych 2"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego polegająca na dostosowaniu dla osób niepełnosprawnych 2”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dziwnów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684918

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szosowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Dziwnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-420

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@dziwnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziwnow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dziwnow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego polegająca na dostosowaniu dla osób niepełnosprawnych 2”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ee2115b-f95b-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294737

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018704/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont budynku Urzędu Miejskiego w Dziwnowie obejmujący dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228970

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę budynku Urzędu Miejskiego polegająca na dostosowaniu dla osób
niepełnosprawnych. Zakres robót obejmuje przebudowę wejścia głównego do Urzędu Miejskiego polegające na likwidacji
stopnia podestu wejściowego, wymianie stolarki drzwiowej, obniżenie posadzki wejściowej, przebudowę schodów,
zamontowanie platformy przychodowej oraz wydzielenie biura obsługi oraz toalety przystosowanych dla potrzeb osób
niepełnosprawnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do niniejszej SWZ, stanowiącym jej integralną
część.
UWAGA:
I. Zamawiający informuje, że:
 prace wyburzeniowe oraz betonowanie należy wykonać w dni wolne od pracy Urzędu, do uzdolnienia z Zamawiającym;
należy przewidzieć przy adaptacji pomieszczeń wymianę instalacji elektrycznej, opraw oświetleniowych na oprawy LED
oraz włączników i gniazd elektrycznych, instalacji wodociągowej;
 glazura na wejściu oraz schodach, płytka grysowa w kolorze i wymiarze istniejących, w łazience należy przyjąć ges matowy
w kolorze szarym o wymiarze przybliżonym 60x60 cm a na ścianach należy przewidzieć gres polerowany w kolorystyce
białej o wymiarach ok 30x60 z pasami gestu polerowanego o wymiarach 30x60 w kolorze szarym.
 sufit w pomieszczeniach objętych przebudową należy wykonać w formie podwieszanej kasetonowy w pomieszczeniu
toalety i biurowym (nie dotyczy wejścia do Urzędu);
 w wycenie należy uwzględnić naprawy ubytków, szpachlowanie, gruntowanie i malowanie korytarza na parterze oraz w
biurze obsługi.
 w miejscu prowadzonych prac wyburzeniowych (schody) znajduje się rura wodociągowa, którą należy przełożyć w
poziomie posadzki od pomieszczenia pod schodami do wejścia w ścianę Sali konferencyjnej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIDOM Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522628960

7.3.3) Ulica: Chłopickiego 8

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-204

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.