Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00247173/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy różnych artykułów spożywczych na II półrocze 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nysie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320207
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 4A
1.5.2.) Miejscowość: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.baziuk@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-nysie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e65ba50-0138-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostkla sektora finansów publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy różnych artykułów spożywczych na II półrocze 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e65ba50-0138-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294701
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004975/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy różnych artykułów spożywczych na II półrocze 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247173
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Cukier biały1. Cukier biały* Gramatura jednostkowa od 1 do 25 kg zg. z PN kl./gat.I Nysa 3040 kg, Prudnik 150 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15831200-4 - Cukier biały
4.5.5.) Wartość części: 17481,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Koncentrat pomidorowy1. Koncentrat pomidorowy 30%* Gramatura jednostkowa 0,90kg - 5 kg zg. z PN kl./gat.I Nysa 1690 kg, Prudnik 400 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy
4.5.5.) Wartość części: 13731,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Warzywa przetworzone - soja1. Kostka sojowa* Skład: odtłuszczona mąka sojowa niemodyfikowana genetycznie, produkt 100% roślinny wolny od surowców pochodzenia zwierzęcego, bez konserwantów. Opakowanie papierowe (grube) wewnątrz pokryte workiem foliowym od 5-20 kg. zg. z PN kl./gat.I Nysa 610 kg, Prudnik 50 kg
2. Kotlet sojowy* Skład: odtłuszczona mąka sojowa niemodyfikowana genetycznie, produkt 100% roślinny wolny od surowców pochodzenia zwierzęcego, bez konserwantów. Opakowanie papierowe (grube) wewnątrz pokryte workiem foliowym od 5-20 kg zg. z PN kl./gat.I Nysa 0 kg, Prudnik 80 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331137-6 - Kiełki sojowe
4.5.5.) Wartość części: 9848,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 Warzywa strączkowe suszone1. Fasola suszona – JAS średni* Opakowanie: worki do 25 kg Wymagania jakościowe suchego ziarna: barwa charakterystyczna, brak zanieczyszczeń, suche, nieuszkodzone przez szkodniki i choroby, ziarno nie może być stęchłe ani spleśniałe, ziarno z roślin nie modyfikowanych genetycznie. zg. z PN kl./gat.I Nysa 1490 kg, Prudnik 400 kg
2. Groch suchy łuskany – połówki* Opakowanie: worki do 25 kg Wymagania jakościowe suchego ziarna: barwa charakterystyczna, brak zanieczyszczeń, suche, nieuszkodzone przez szkodniki i choroby, ziarno nie może być stęchłe ani spleśniałe, ziarno z roślin nie modyfikowanych genetycznie. zg. z PN kl./gat.I Nysa 400 kg, Prudnik 150 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03212210-5 - Warzywa strączkowe suszone
4.5.5.) Wartość części: 10060,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 Ryby konserwowane1. Sałatka rybna*
Opakowanie: puszka metalowa- konserwa w opakowaniu jednostkowym 200g, 300g, 330g. Wieczko łatwo otwierane bez użycia otwieracza. Skład: ryba, olej, warzywa, przyprawy zg. z PN kl./gat.I Nysa 610 kg, Prudnik 300 kg
2. Ryba w pomidorach* Opakowanie: puszka metalowa- konserwa w opakowaniu jednostkowym 200g, 300g, 330g. Wieczko łatwo otwierane bez użycia otwieracza. Skład: ryba, koncentrat pomidorowy, warzywa, przyprawy. zg. z PN kl./gat.I Nysa 0 kg, Prudnik 50 kg
3. Paprykarz szczeciński* Opakowanie: puszka metalowa- konserwa w opakowaniu jednostkowym 200g, 300g, 330g. Wieczko łatwo otwierane bez użycia otwieracza. Skład: ryba, ryż, cebula, koncentrat pomidorowy, olej, przyprawy zg. z PN kl./gat.I Nysa 610 kg, Prudnik 300 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 20511,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 Ryby przetworzone mrożone1. Burger rybny z warzywami* Mielone mięso ryby, (ryba min. 28%) bez ości, łusek i skóry, płatki ziemniaczane, marchew, groszek zielony, olej roślinny, sól, przyprawy. Panier winien zawierać skrobię ziemniaczaną, sól, drożdże, paprykę. Burgery pakowane luzem w karton, warstwy przełożone folią. Na opakowaniu musi znajdować się informacja o producencie, nazwa towaru i data ważności. Opakowanie jednostkowe od 2 kg do 15 kg. Zawartość glazury max. 5% zg. z PN kl./gat I Nysa 740 kg, Prudnik 200 kg
2. Filet mrożony z mintaja* Filet z mintaja, bez ości, łusek i skóry. Ryba pakowana luzem w karton, warstwy przełożone folią. Na opakowaniu musi znajdować się informacja o producencie, nazwa towaru i data ważności. Zawartość glazury max. 10%. Opakowanie jednostkowe od 5 kg do 10kg zg. z PN kl./gat I Nysa 220 kg, Prudnik 0 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15229000-9 - Mrożone produkty rybne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.5.) Wartość części: 12771,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 Jaja świeże -kurze1. Jaja kurze* Jaja kurze konsumpcyjne, świeże* klasa A, grupa wagowa M (waga 53 – 63 gram/ szt.) Opakowanie: wytłoczki papierowe lub plastikowe zawierające od 10 do 30 jaj. Opakowania zbiorcze 360 szt. jednorazowe zg. z PN kl./gat I Nysa 15890 szt. Prudnik 2500 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 11401,80 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 Margaryna1. Margaryna do smarowania pieczywa / masło roślinne o zawartości tłuszczu roślinnego od 60% do 80% oraz witamin A, D, E, kostka 250g w papierze pergaminowym lub folii aluminiowej, zg. z PN kl./gat I Nysa 5480 kg, Prudnik 600 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15431000-8 - Margaryna i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 48640,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 Olej roślinny1. Olej roślinny spożywczy do smażenia i sałatek – gramatura jednostkowa 1,3,5l zg. z PN kl./gat I : Nysa 3720 l, Prudnik 300 l
4.5.3.) Główny kod CPV: 15411100-3 - Olej roślinny
4.5.5.) Wartość części: 34451,40 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 Mąka - kasze1. Kasza jęczmienna średnia - gramatura jednostkowa od 1 do 25 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 2100 kg, Prudnik 600 kg
2. Kasza gryczana - gramatura jednostkowa od 0.2 do 1 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 0 kg, Prudnik 100 kg
3. Kasza manna- gramatura jednostkowa od 1 do 25 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 80 kg, Prudnik 10 kg
4. Mąka pszenna typ 500– gramatura jednostkowa od 1 do 25 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 3920 kg, Prudnik 350 kg
5. Mąka ziemniaczana -– gramatura jednostkowa od 1 do 25 kg, zg. z PN kl./gat I Nysa 140 kg, Prudnik 10 kg
6. Płatki kukurydziane - gramatura jednostkowa od 0,1 do 10kg zg. z PN kl./gat I Nysa 65 kg, Prudnik 0 kg
7. Płatki owsiane – gramatura jednostkowa od 1do 25 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 65 kg, Prudnik 0 kg
8. Ryż biały długoziarnisty - gramatura jednostkowa od 1do 50 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 5550 kg, Prudnik 1000 kg
9. Wafle ryżowe bezglutenowe niesłodzone bez konserwantów – gramatura jednostkowa od 0,09 do 0,15 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 15 kg, Prudnik 10 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15612100-2 - Mąka pszenna
15612300-4 - Mąka i mączka warzywna
15613311-1 - Płatki kukurydziane
15613380-5 - Płatki owsiane
15614100-6 - Ryż długoziarnisty
15614000-5 - Ryż przetworzony
4.5.5.) Wartość części: 50702,05 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 Makarony1. Makaron bez jajeczny nitki - gramatura jednostkowa min. od 5 do15 kg, zg. z PN kl./gat I Nysa 740 kg, Prudnik 400 kg
2. Makaron bez jajeczny świder – mały - gramatura jednostkowa od 5 do 15 kg, zg. z PN kl./gat I Nysa 4400 kg, Prudnik 1200 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15851100-9 - Makaron niegotowany
4.5.5.) Wartość części: 26724,40 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12 Zupy1. Rosół drobiowy – koncentrat, baza, wydajność min. 40 l z 1 kg -gramatura jednostkowa od 1do 2 kg W proszku, o zawartości soli nie większej niż 45g w 100g suchego produktu, zg. z PN kl./gat I Nysa 370 kg, Prudnik 30 kg
2. Zupa brokułowa - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg, zg. z PN kl./gat I Nysa 110 kg, Prudnik 30 kg
3. Zupa kalafiorowa - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg, zg. z PN kl./gat I Nysa 80 kg , Prudnik 30 kg
4. Zupa pieczarkowa - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 90 kg, Prudnik 30 kg
5. Zupa grzybowa - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2kg, zg. z PN kl./gat I Nysa 0 kg, Prudnik 20 kg
6. Zupa szparagowa - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 65 kg, Prudnik 30 kg
7. Zupa cebulowa - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg
zg. z PN kl./gat I Nysa 110 kg, Prudnik 30 kg
8. Żurek w proszku – koncentrat, baza. Półprodukt do sporządzania żurku wydajność min. 16,5 l z 1 kg- gramatura jednostkowa od 0,5kg do 2 kg, zg. z PN kl./gat I Nysa 40 kg, Prudnik 10 kg
9. Sos boloński - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg, , zg. z PN kl./gat I Nysa 65 kg, Prudnik 50 kg
10. Sos myśliwski - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg, , zg. z PN kl./gat I Nysa 75 kg, Prudnik 40 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15891500-5 - Buliony
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15871260-4 - Sosy
15893100-5 - Mieszanki spożywcze
15891000-0 - Zupy i buliony
4.5.5.) Wartość części: 4668,25 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 13 Warzywa przetworzone1. Chrzan tarty- gramatura jednostkowa od 0,25 do 0,9 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 40 kg, Prudnik 20 kg
2. Fasolka szparagowa konserwowa- gramatura jednostkowa od 0,35 do 4 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 240 kg, Prudnik 0 kg
3. Groszek konserwowy - gramatura jednostkowa od 0,35 do 4 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 510 kg, Prudnik 0 kg
4. Kukurydza konserwowa- gramatura jednostkowa od 0,35 do 4 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 360 kg, Prudnik 0 kg
5. Pasztet sojowy różne smaki - gramatura jednostkowa od 0,09 do 0.113 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 10 kg, Prudnik 20 kg
6. Leczo - min 5 składnikowe w tym pieczarki - gramatura jednostkowa od 0,9 do 4 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 400 kg, Prudnik 300 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331463-0 - Puszkowana fasola nieobrana
15331462-3 - Groch puszkowany
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 8661,30 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 14 Przyprawy1. Czosnek granulowany - gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 7 kg, Prudnik 25 kg
2. Liść laurowy - gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 0 kg, Prudnik 7 kg
3. Koper suszony mielony- gramatura jednostkowa od 5 do 15 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 15 kg, Prudnik 0 kg
4. Majeranek - gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 8 kg, Prudnik 10 kg
5. Ocet spirytusowy 10% - gramatura jednostkowa od 0,5 l do 1 l zg. z PN kl./gat I Nysa 65 l, Prudnik 10 l
6. Papryka czerwona słodka / przyprawa mielona/- gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 20 kg, Prudnik 20 kg
7. Pieprz czarny prawdziwy, mielony- gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 40 kg, Prudnik 30 kg
8. Przyprawa do drobiu– gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 8 kg, Prudnik 0 kg
9. Przyprawa do mięsa mielonego - gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 8 kg, Prudnik 5 kg
10. Przyprawa w płynie do zup– gramatura jednostkowa 1 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 500 kg, Prudnik 300 kg
11. Przyprawa warzywna do zup i potraw - w proszku /sypka/ - gramatura jednostkowa od 0,5 do 5 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 440 kg, Prudnik 120 kg
12. Sól spożywcza jodowana warzona – gramatura jednostkowa 1 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 340 kg, Prudnik 100 kg
13. Ziele angielskie- gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 0 kg, Prudnik 5 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212000-0 - Ziemniaki i warzywa suszone
15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne
15872100-2 - Pieprz
15871270-7 - Mieszanki przypraw
15872400-5 - Sól
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 6278,10 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 15 Różne artykuły spożywcze1. Dżem wieloowocowy/różne smaki/ - gramatura jednostkowa od 0,3 do 15zg. z PN kl./gat I Nysa 2030 kg, Prudnik 600 kg
2. Marmolada wieloowocowa - gramatura jednostkowa od 0,3 do 15 kg zg. z PN kl./gat I Nysa 2030 kg, Prudnik 400 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15332290-3 - Dżemy
15332230-5 - Marmolady
4.5.5.) Wartość części: 19734,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 16 Napoje1. Herbata czarna granulowana – gramatura jednostkowa od 0,1 do 15 kg. Opakowania papierowe/folia/ zg. z PN kl./gat I Nysa 195 kg Prudnik 40 kg
2. Herbata owocowa w saszetkach – gramatura jednostkowa od 0,1 do 15 kg. Opakowania papierowe/folia/
zg. z PN kl./gat I Nysa 0 kg, Prudnik 40 kg
3. Kawa zbożowa rozpuszczalna konfekcjonowana – gramatura jednostkowa od 0,50 do 15 kg. Opakowania papierowe/folia/ zg. z PN kl./gat I Nysa 310 kg Prudnik 40 kg
4. Woda mineralna- gramatura jednostkowa: 1,5l zg. z PN kl./gat I Nysa 235 l, Prudnik 150 l
4.5.3.) Główny kod CPV: 15863000-5 - Herbata
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15863200-7 - Herbata czarna
15862000-8 - Substytuty kawy
4.5.5.) Wartość części: 10751,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15439,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15439,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39
7.3.4) Miejscowość: Widziszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15439,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13835,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19228,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13835,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39
7.3.4) Miejscowość: Widziszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13835,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9552,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11894,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9552,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Dobesrtajn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361006534
7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9552,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7911,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18399,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7911,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39
7.3.4) Miejscowość: Widziszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7911,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18368,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23655,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18368,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURT-DETAL MAŁ-MAR Józef Kwieciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7470000188
7.3.3) Ulica: ul. Brzeska 2
7.3.4) Miejscowość: Żłobizna
7.3.5) Kod pocztowy: 49-305
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JÓZEF KWIECIŃSKI HURT-DETAL "MAŁ-MAR"
jakie przetargi wygrała firma
JÓZEF KWIECIŃSKI HURT-DETAL "MAŁ-MAR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18368,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13580,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13580,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEALTHY FOOD MD SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972345089
7.3.3) Ulica: ul. 55 Pułku Piechoty 34
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13580,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9562,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11217,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9562,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROLDROB GOSPODARSTWO ROLNO-DROBIARSKIE Klaudiusz Skrzipczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541327762
7.3.3) Ulica: ul. Jana Sobieskiego 49a
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-127
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROLDROB GOSPODARSTWO ROLNO-DROBIARSKIE KLAUDIUSZ SKRZIPCZYK
jakie przetargi wygrała firma
ROLDROB GOSPODARSTWO ROLNO-DROBIARSKIE KLAUDIUSZ SKRZIPCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9562,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40736,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51072,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40736,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURT-DETAL MAŁ-MAR Józef Kwieciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7470000188
7.3.3) Ulica: ul. Brzeska 2
7.3.4) Miejscowość: Żłobizna
7.3.5) Kod pocztowy: 49-305
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JÓZEF KWIECIŃSKI HURT-DETAL "MAŁ-MAR"
jakie przetargi wygrała firma
JÓZEF KWIECIŃSKI HURT-DETAL "MAŁ-MAR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40736,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23919,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31356,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23919,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OL-TRADE spółka cywilna M. Olek, Ł. Pająk, D. Gorycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452170691
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców 127
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-670
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
jakie przetargi wygrała firma
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23919,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-12-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41037,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52191,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41037,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39
7.3.4) Miejscowość: Widziszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41037,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-12-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22344,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35836,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22344,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39
7.3.4) Miejscowość: Widziszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22344,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-12-31Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4232,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7779,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4232,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361006534
7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4232,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-12-31Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8549,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13377,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8549,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39
7.3.4) Miejscowość: Widziszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8549,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-12-31Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3516,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7005,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3516,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39
7.3.4) Miejscowość: Widziszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3216,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-12-31Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19491,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29931,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19491,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39
7.3.4) Miejscowość: Widziszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19491,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-12-31Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10503,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16033,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10503,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39
7.3.4) Miejscowość: Widziszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10503,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- Sukcesywna 12 miesięczna dostawa artykułów spożywczych dla SPZOZ w Wolsztynie
- Dostawa świeżych warzyw i owoców na II półrocze 2025 r.
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.