Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00134658/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-03
- 2021/BZP 00170813/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-06
- 2021/BZP 00178410/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-13
- 2021/BZP 00185132/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-20
- 2021/BZP 00189528/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i zagospodarowanie terenów rekreacyjno-sportowych w Zamościu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (84) 677-23-37
1.5.8.) Numer faksu: (84) 639-30-54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i zagospodarowanie terenów rekreacyjno-sportowych w Zamościu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44829ae3-ef89-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003133/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Budowa i zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w Zamościu w ramach projektu Rewitalizacja Starego Miasta w Zamościu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Starego Miasta w Zamościu”, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w formie współfinansowania UE oraz krajowego z budżetu państwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134658/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.14.2021.MT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3209825,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Roboty budowlane i zagospodarowanie dotyczą terenów pofortecznych Twierdzy Zamość leżących w strefie „Ao” pełnej ochrony konserwatorskiej otoczenia historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/48, w granicach wpisu terenów uznanych za Pomnik Historii RP oraz leżących w strefie buforowej terenu wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.2. Część 1 zamówienia - Budowa skateparku wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjno-sportowego:
1) obejmuje branże: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną i elektryczną.
2) W zakres części wchodzą następujące prace:
a) budowa skateparku – wytyczenie obiektu, wyprofilowanie podłoża, wykonanie podbudowy, płyty żelbetowej z wyprofilowanymi przeszkodami betonowymi wraz z ich wykończeniem i przystosowaniem do jazdy na deskorolkach, rolkach, hulajnogachi rowerach,
b) budowa odwodnienia skateparku – przyłącze kanalizacji deszczowej,
c) montaż małej architektury: ławek, koszy na śmieci, tablicy z regulaminem, stojaka na rowery oraz oświetlenia parkowego,
d) wykonanie nawierzchni mineralnych ścieżek, humusowanie i obsianie trawą strefy bezpieczeństwa oraz terenów przyległych.
3. Prace prowadzone będą na terenach objętych ścisłą ochroną konserwatorską pod nadzorem inwestorskim, konserwatorskim i archeologicznym.
4. Roboty budowlane wykonywane w ramach Części 1 i Części 2 zamówienia prowadzone będą na działce nr ewid. 52/3 w ark. 42 mapy ewidencyjnej. Realizacja robót Części 2 zamówienia będzie możliwa po wyłonieniu wykonawcy dla Części 1 zamówienia. Harmonogram prac dla Części 1 i 2 zamówienia musi uwzględniać pierwszeństwo robót tzn. w pierwszej kolejności muszą być prowadzone roboty dot. Części 1 zamówienia. Po wyborze Wykonawcy do realizacji Części 1 i Części 2 zamówienia konieczne będzie ustalenie 5.Szczegółowy zakres przedmiotu umowy oraz warunki realizacji inwestycji określa dokumentacja projektowa, składająca się z projektów budowlanych, projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanych dalej łącznie „dokumentacją projektową”, stanowiących załączniki nr 9a do SWZ odpowiednio dla każdej części zamówienia (które będą stanowiły integralną część umowy po jej zawarciu) oraz w projekcie umowy, stanowiącym załączniki nr 8a do SWZ odpowiednio dla każdej części zamówienia oraz w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót.
6.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się z jego specyfiką.
7.Przedmiary robót załączone do SWZ mają wyłącznie charakter pomocniczy i nie mogą stanowić jedynej podstawy wyceny oferty.
1) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyceny robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową.
2) Umowa na realizację robót będzie umową ryczałtową. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót i prac większej ilość obmiarowej robót niż ujętych w projekcie, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót i prac koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku wykonania ich na podstawie projektu w ramach ustalonego wynagrodzenia. W związku z powyższym Wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie żądać zwiększenia wynagrodzenia.
3) W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty.
4) W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykonawca dla obliczenia ceny ma prawo we własnym zakresie skorygować w przedmiarze ilość robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji technicznej.
5) Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia.
8.Dodatkowo Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych,
2) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po zakończeniu,
3) współdziałania z Menadżerem Projektu w zakresie wykonania/uzyskania wszelkich uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji i ponoszenie związanych z tym opłat,
4) współdziałania z innymi wykonawcami realizującymi roboty i prace na terenie inwestycji,
5) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych,
6) zagospodarowania placu budowy,
7) utrzymania zaplecza budowy,
8) dostarczenia instrukcji eksploatacji, użytkowania, obsługi dla wszystkich urządzeń, instalacji, maszyn, systemów zamontowanych na obiekcie – w języku polskim,
9) przeszkolenia personelu obiektu w pełnym zakresie umożliwiającym prawidłową obsługę, konserwację i eksploatację wszelkich instalacji, systemów, urządzeń i wyposażenia,
10) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
9.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami.
10.Zamawiający informuje, że występujące w dokumentacji projektowej: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów –zaleca, aby traktować, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zmiany te mają być korzystne dla Zamawiającego np. obniżą koszty eksploatacji i konserwacji, poprawią parametry techniczne, będą stanowić aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz zmiany obowiązujących przepisów. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej, oraz posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, ze zastosowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 101 ust 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podane w dokumentacji projektowej nazwy, typy urządzeń i wyposażenia nie są ostatecznie obowiązujące pod warunkiem, że Wykonawca zaproponuje, a Menadżer Projektu i projektant zatwierdzi materiały, urządzenia i wyposażenie nie gorsze niż przewiduje standard wyznaczony w tej dokumentacji.
11.Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: lubelskie, Miasto Zamość,
Część 1 i 2 zamówienia: działka nr ewidencyjny 52/3 w ark. 42 mapy ewidencyjnej,
Tereny poforteczne Twierdzy Zamość - stref „Ao” pełnej ochrony konserwatorskiej otoczenia historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/48, w granicach wpisu terenów uznanych za Pomnik Historii RP oraz strefa buforowa terenu wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
12.Inwestycja jest dofinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014 – 2020 w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Starego Miasta w Zamościu” oraz z budżetu państwa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112450-4 - Roboty wykopaliskowe na terenach archeologicznych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 2739929,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Roboty budowlane i zagospodarowanie dotyczą terenów pofortecznych Twierdzy Zamość leżących w strefie „Ao” pełnej ochrony konserwatorskiej otoczenia historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/48, w granicach wpisu terenów uznanych za Pomnik Historii RP oraz leżących w strefie buforowej terenu wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.2.Część 2 zamówienia - Budowa placu zabaw z siłownią zewnętrzną wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego o charakterze ogólno-dostępnym dla dzieci, młodzieży i dorosłych:
1) obejmuje branżę budowlaną.
2) W zakres części wchodzą następujące prace:
a) przygotowanie terenu pod nowe urządzenia zabawowe i siłowe,
b) wykonanie nawierzchni „bezpiecznych” – z piasku i z wylewanego tworzywa,
c) montaż urządzeń zabawowych i treningowych (siłownia zewnętrzna),
d) montaż małej architektury: ławek, koszy na śmieci, tablicy z regulaminem,
e) humusowanie i obsianie trawą strefy wokół nawierzchni „bezpiecznej”
UWAGA! Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie dotyczącym wymiarów poszczególnych urządzeń placu zabaw w zakresie maksymalnym +/-5% względem orientacyjnych wymiarów zawartych w dokumentacji, przy równoczesnym zachowaniu wymagań w zakresie dot. aktualnych norm, rozwiązań konstrukcyjnych i funkcji poszczególnych urządzeń.
UWAGA! Roboty budowlane dot. Części 2 zamówienia zostały rozpoczęte
w dniu 2 listopada 2020 r. (roboty przygotowawcze polegające na wykonaniu odkrywek, w celu określenia nośności i stabilności gruntu terenu pod planowaną realizację w związku z budową kolektora deszczowego zakończoną w 2018 r.).
3.Prace prowadzone będą na terenach objętych ścisłą ochroną konserwatorską pod nadzorem inwestorskim, konserwatorskim i archeologicznym.
4.Roboty budowlane wykonywane w ramach Części 1 i Części 2 zamówienia prowadzone będą na działce nr ewid. 52/3 w ark. 42 mapy ewidencyjnej. Realizacja robót Części 2 zamówienia będzie możliwa po wyłonieniu wykonawcy dla Części 1 zamówienia. Harmonogram prac dla Części 1 i 2 zamówienia musi uwzględniać pierwszeństwo robót tzn. w pierwszej kolejności muszą być prowadzone roboty dot. Części 1 zamówienia. Po wyborze Wykonawcy do realizacji Części 1 i Części 2 zamówienia konieczne będzie ustalenie szczegółowego harmonogramu prowadzenia prac.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy oraz warunki realizacji inwestycji określa dokumentacja projektowa, składająca się z projektów budowlanych, projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanych dalej łącznie „dokumentacją projektową”, stanowiących załączniki nr 9b do SWZ odpowiednio dla każdej części zamówienia (które będą stanowiły integralną część umowy po jej zawarciu) oraz w projekcie umowy, stanowiącym załączniki nr 8b do SWZ odpowiednio dla każdej części zamówienia oraz w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót.
6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się z jego specyfiką.
7.Przedmiary robót załączone do SWZ mają wyłącznie charakter pomocniczy i nie mogą stanowić jedynej podstawy wyceny oferty.
1) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyceny robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową.
2) Umowa na realizację robót będzie umową ryczałtową. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót i prac większej ilość obmiarowej robót niż ujętych w projekcie, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót i prac koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku wykonania ich na podstawie projektu w ramach ustalonego wynagrodzenia. W związku z powyższym Wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie żądać zwiększenia wynagrodzenia.
3) W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty.
4) W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykonawca dla obliczenia ceny ma prawo we własnym zakresie skorygować w przedmiarze ilość robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji technicznej.
5) Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia.
8. Dodatkowo Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych,
2) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po zakończeniu,
3) współdziałania z Menadżerem Projektu w zakresie wykonania/uzyskania wszelkich uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji i ponoszenie związanych z tym opłat,
4) współdziałania z innymi wykonawcami realizującymi roboty i prace na terenie inwestycji,
5) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych,
6) zagospodarowania placu budowy,
7) utrzymania zaplecza budowy,
8) dostarczenia instrukcji eksploatacji, użytkowania, obsługi dla wszystkich urządzeń, instalacji, maszyn, systemów zamontowanych na obiekcie – w języku polskim,
9) przeszkolenia personelu obiektu w pełnym zakresie umożliwiającym prawidłową obsługę, konserwację i eksploatację wszelkich instalacji, systemów, urządzeń i wyposażenia,
10) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji
9. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami.
10.Zamawiający informuje, że występujące w dokumentacji projektowej: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów –zaleca, aby traktować, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zmiany te mają być korzystne dla Zamawiającego np. obniżą koszty eksploatacji i konserwacji, poprawią parametry techniczne, będą stanowić aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz zmiany obowiązujących przepisów. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej, oraz posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, ze zastosowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 101 ust 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podane w dokumentacji projektowej nazwy, typy urządzeń i wyposażenia nie są ostatecznie obowiązujące pod warunkiem, że Wykonawca zaproponuje, a Menadżer Projektu i projektant zatwierdzi materiały, urządzenia i wyposażenie nie gorsze niż przewiduje standard wyznaczony w tej dokumentacji.
11. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: lubelskie, Miasto Zamość,
Część 1 i 2 zamówienia: działka nr ewidencyjny 52/3 w ark. 42 mapy ewidencyjnej,
Tereny poforteczne Twierdzy Zamość - stref „Ao” pełnej ochrony konserwatorskiej otoczenia historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/48, w granicach wpisu terenów uznanych za Pomnik Historii RP oraz strefa buforowa terenu wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
12. Inwestycja jest dofinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014 – 2020 w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Starego Miasta w Zamościu” oraz z budżetu państwa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 397921,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Roboty budowlane i zagospodarowanie dotyczą terenów pofortecznych Twierdzy Zamość leżących w strefie „Ao” pełnej ochrony konserwatorskiej otoczenia historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/48, w granicach wpisu terenów uznanych za Pomnik Historii RP oraz leżących w strefie buforowej terenu wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.2.Część 3 zamówienia - Budowa toru modelarskiego:
1) obejmuje branżę budowlaną.
2) W zakres części wchodzą następujące prace:
a) przygotowanie i wykonanie podłoża pod tor,
b) wykonanie nawierzchni mineralnej toru,
c) humusowanie i obsianie trawą terenu.
3.Prace prowadzone będą na terenach objętych ścisłą ochroną konserwatorską pod nadzorem inwestorskim, konserwatorskim i archeologicznym.
4.Szczegółowy zakres przedmiotu umowy oraz warunki realizacji inwestycji określa dokumentacja projektowa, składająca się z projektów budowlanych, projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanych dalej łącznie „dokumentacją projektową”, stanowiących załączniki nr 9c do SWZ odpowiednio dla każdej części zamówienia (które będą stanowiły integralną część umowy po jej zawarciu) oraz w projekcie umowy, stanowiącym załączniki nr 8c do SWZ odpowiednio dla każdej części zamówienia oraz w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót.
5.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się z jego specyfiką.
6.Przedmiary robót załączone do SWZ mają wyłącznie charakter pomocniczy i nie mogą stanowić jedynej podstawy wyceny oferty.
1) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyceny robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową.
2) Umowa na realizację robót będzie umową ryczałtową. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót i prac większej ilość obmiarowej robót niż ujętych w projekcie, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót i prac koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku wykonania ich na podstawie projektu w ramach ustalonego wynagrodzenia. W związku z powyższym Wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie żądać zwiększenia wynagrodzenia.
3) W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty.
4) W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykonawca dla obliczenia ceny ma prawo we własnym zakresie skorygować w przedmiarze ilość robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji technicznej.
5) Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia.
7.Dodatkowo Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych,
2) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po zakończeniu,
3) współdziałania z Menadżerem Projektu w zakresie wykonania/uzyskania wszelkich uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji i ponoszenie związanych z tym opłat,
4) współdziałania z innymi wykonawcami realizującymi roboty i prace na terenie inwestycji,
5) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych,
6) zagospodarowania placu budowy,
7) utrzymania zaplecza budowy,
8) dostarczenia instrukcji eksploatacji, użytkowania, obsługi dla wszystkich urządzeń, instalacji, maszyn, systemów zamontowanych na obiekcie – w języku polskim,
9) przeszkolenia personelu obiektu w pełnym zakresie umożliwiającym prawidłową obsługę, konserwację i eksploatację wszelkich instalacji, systemów, urządzeń i wyposażenia,
10) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
8.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami.
9.Zamawiający informuje, że występujące w dokumentacji projektowej: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów –zaleca, aby traktować, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zmiany te mają być korzystne dla Zamawiającego np. obniżą koszty eksploatacji i konserwacji, poprawią parametry techniczne, będą stanowić aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz zmiany obowiązujących przepisów. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej, oraz posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, ze zastosowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 101 ust 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podane w dokumentacji projektowej nazwy, typy urządzeń i wyposażenia nie są ostatecznie obowiązujące pod warunkiem, że Wykonawca zaproponuje, a Menadżer Projektu i projektant zatwierdzi materiały, urządzenia i wyposażenie nie gorsze niż przewiduje standard wyznaczony w tej dokumentacji.
10.Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: lubelskie, Miasto Zamość,
Część 3 zamówienia: działka nr ewidencyjny 13/92 w ark. 19 mapy ewidencyjnej.
Tereny poforteczne Twierdzy Zamość - stref „Ao” pełnej ochrony konserwatorskiej otoczenia historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/48, w granicach wpisu terenów uznanych za Pomnik Historii RP oraz strefa buforowa terenu wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
11. Inwestycja jest dofinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014 – 2020 w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Starego Miasta w Zamościu” oraz z budżetu państwa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 71975,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3690000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3874500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3690000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTRAMPS Tomasz Brzozowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 357004174
7.3.3) Ulica: 1 Maja 59A
7.3.4) Miejscowość: Trzebinia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-540
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3690000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489112,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 922500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489112,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVUM Sp. z o.o. Sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 36510599200000
7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 1
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.5) Kod pocztowy: 12-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOVUM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
NOVUM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489112,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 3 sierpnia 2021 r. Zamawiający wszczął ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poprzez zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2021/BZP 00134658/01 oraz na stronie internetowej pod adresem www.bip.zamosc.um.gov.pl, https://portal.smartpzp.pl/zamosc. W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 11 października 2021 r. do godz. 09:00 na Część 3 zamówienia nie została złożona żadne oferta.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 w zw. z art. 259 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Zakup samochodu osobowo - dostawczego.
- Dostawa zestawów do wykonania dializ otrzewnowych metodą ADO i CADO
- Dostawa środków czystości wraz z rozładunkiem do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
- Wykonanie robót budowlano-konserwatorskich Bramy Lwowskiej Starej w Zamościu
- Wykonywanie usługi przewozu zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu zamojskiego w roku 2024 i 2025
- Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Kalinowice i Wólka Panieńska położonych w Gminie Zamość.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W w m. Korczew
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły podstawowej w Sochoniach o świetlicę wiejską
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.