eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Dostawa energii elektrycznej dla obiektów Gminy Puławy, jednostek organizacyjnych Gminy oraz na potrzeby oświetlenia drogowego



Ogłoszenie z dnia 2021-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla obiektów Gminy Puławy, jednostek organizacyjnych Gminy oraz na potrzeby oświetlenia drogowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUŁAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 4

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 887-41-21

1.5.8.) Numer faksu: 81 887-41-22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pulawy.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http:// www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej dla obiektów Gminy Puławy, jednostek organizacyjnych Gminy oraz na potrzeby oświetlenia drogowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1bc7b81-2c59-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294659

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000105/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej dla obiektów Gminy Puławy, jednostek organizacyjnych Gminy oraz na potrzeby oświetlenia drogowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232654/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IT.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 751258,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Gminy Puławy, 12 jednostek organizacyjnych Gminy, na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych, obiektów i urządzeń sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz oświetlenia drogowego.
Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie dostawy wynosi
1 365 926 kWh, w tym energia rozliczana
W grupie taryfowej C11:
- całodobowa – 154 711 kWh
W grupie taryfowej C12a:
- strefa szczytowa – 339 547 kWh
- strefa pozaszczytowa – 698 212 kWh
W grupie taryfowej C22a:
- strefa szczytowa – 18 900 kWh
- strefa pozaszczytowa – 80 362 kWh
W grupie taryfowej C12w:
- strefa dzienna – 2 266 kWh
- strefa nocna – 3 334 kWh
W grupie taryfowej C12b:
- strefa dzienna – 3 326 kWh
- strefa nocna – 2 576 kWh
W grupie taryfowej G11
- całodobowa –2 691 kWh
W grupie taryfowej C21:
- całodobowa – 60 000 kWh
Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie 2 231 kW.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków zamówienia wraz z załącznikami.
Informacje dodatkowe:
Umowa z wybranym w drodze niniejszego postępowania Wykonawcą zostanie zawarta na czas określony podany w postanowieniach SWZ. Do obowiązków Wykonawcy należeć również będzie składanie w imieniu Zamawiającego i pozostałych Odbiorców oświadczeń woli w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej (ewentualnie umowy kompleksowej sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji) oraz reprezentowanie Zamawiającego i pozostałych Odbiorców przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego
w sprawach związanych z zawarciem lub zmianą umowy o świadczenie usług dystrybucji, z uwzględnieniem ewentualnych zmian taryf oraz mocy umownych dla poszczególnych obiektów, w szczególności uzyskanie, ustalenie treści i przedłożenie Zamawiającemu i pozostałym Odbiorcom do podpisania niezbędnych dokumentów. Skuteczne zakończenie tych czynności stanowi warunek niezbędny dla rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej dla danego punktu poboru.
Zamawiający zamierza nabyć energię wyłącznie na potrzeby swoje oraz pozostałych Odbiorców wskazanych w SWZ, nie jest przewidywana jakakolwiek odsprzedaż energii.
Ewentualne zwiększenie ilości punktów poboru może nastąpić wyłącznie w obrębie grup taryfowych ujętych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę.
Obecnym głównym sprzedawcą energii elektrycznej jest „INNOGY POLSKA” S.A,
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41, 00 - 347 Warszawa. Umowa po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego została zawarta na czas określony – do dnia 31.12.2021 r.
W odniesieniu do niemal każdego punktu poboru niniejsze postępowanie to kolejna procedura zmiany sprzedawcy energii elektrycznej.
Funkcję Operatora Systemu Dystrybucyjnego pełni: PGE Dystrybucja S.A., ul. Garbarska 21A, 20 - 340 Lublin.
Zamawiający zamierza przekazać Wykonawcy wszystkie niezbędne dokumenty będące w jego posiadaniu, w szczególności Zamawiający może przekazać wybranemu w postępowaniu Wykonawcy następujące dane w formacie *.xls:
a) Nazwa i adres firmy,
b) Nazwa i adres punktu poboru,
c) Grupa taryfowa,
d) Planowane roczne zużycie energii,
e) Numer PPE,
f) Operator Systemu Dystrybucyjnego,
g) Nazwa dotychczasowego sprzedawcy.
h) Zamawiający nie wyklucza zawarcia umowy drogą korespondencyjną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 874653,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1004692,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 874653,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "VERVIS" Sp. z o, o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005875329

7.3.3) Ulica: Zielna 47

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 874653,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.