Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00287657/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-16
- 2024/BZP 00327122/01 - Wynik z dnia 2024-05-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi gminnej Nr 120621C ul. Dłutka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA RYPIN
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866710
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Warszawska 40
1.4.2.) Miejscowość: Rypin
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-500
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.4.7.) Numer telefonu: +48542809632
1.4.8.) Numer faksu: +48542809654
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.turalski@rypin.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294584
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00287657
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu umowy, w tym podpisanie protokołu odbioru końcowego robót w maksymalnym, akceptowalnym terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy. Minimalny termin wykonania przedmiotu umowy zaoferowany przez Wykonawcę jaki będzie podlegał ocenie w kryterium oceny ofert wynosi 45 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego całości zadania. Maksymalny okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę jaki będzie podlegał ocenie w kryterium oceny ofert wynosi 60 miesięcy.
3. Do oferty należy załączyć:
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ,
2) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ,
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania.
3) (o ile dotyczy) pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie,
4) (o ile dotyczy) pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy jeżeli w imieniu wykonawcy działa upoważniona osoba,
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 z późn. zm.).
Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu umowy, w tym podpisanie protokołu odbioru końcowego robót w maksymalnym, akceptowalnym terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy. Minimalny termin wykonania przedmiotu umowy zaoferowany przez Wykonawcę jaki będzie podlegał ocenie w kryterium oceny ofert wynosi 45 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego całości zadania. Maksymalny okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę jaki będzie podlegał ocenie w kryterium oceny ofert wynosi 60 miesięcy.
3. Do oferty należy załączyć:
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ,
2) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ,
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania.
3) (o ile dotyczy) pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie,
4) (o ile dotyczy) pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy jeżeli w imieniu wykonawcy działa upoważniona osoba,
5) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy
Opisy pozycji kosztorysowych, ilości i jednostki miary muszą być zgodne z zapisami przedmiaru.
Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót – Załącznik Nr 4 do SWZ – w układzie i kolejności pozycji zgodnie z przedmiarem. Poszczególne pozycje kosztorysu muszą zawierać ceny jednostkowe netto z uwzględnieniem narzutów (do robocizny, materiałów i sprzętu).
Oczekuje się aby wszystkie ceny w kosztorysie ofertowym podane były
z dokładnością do 1 grosza.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 z późn. zm.).
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Dostawa paliw w 2026 roku
- ZAKUP I DOSTAWA STERYLIZATORA PAROWEGO .
- Dostęp do usług chmurowych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu komputerowego - stacji roboczych, monitorów, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby Starostwa Powiatowego w Rypinie
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont placu wewnętrznego JRG Nr 10 KM PSP w Łodzi - ETAP I
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- WIW.DA.272.13.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





