Og³oszenie z dnia 2022-08-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00335195/01 - Wynik z dnia 2022-09-06
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup obrabiarki Centrum Pionowe CNC do CKZiU w ¯urominie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130868580
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Lidzbarska 27C
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯uromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 657 2418
1.5.8.) Numer faksu: 23 657 2418
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@ckziuzuromin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: ckziuzuromin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup obrabiarki Centrum Pionowe CNC do CKZiU w ¯urominie”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f9295b0a-14b0-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00294548
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00011599/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup obrabiarki Centrum Pionowe CNC do CKZ i U w ¯urominie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-kszta³cenia-zawodowego-i-ustawicznego-w-zurominie3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sidaspzp.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy zamówieñ publicznych (Platforma ZP) która dostêpna jest po zalogowaniu na stronie https://app.sidaspzp.pl. Szczegó³owe informacje dotycz±ce przyjêtego w postêpowaniu sposobu komunikacji, znajduj± siê w niniejszej SWZ.
Uwaga! Przed przyst±pieniem do sk³adania oferty, wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ siê z warunkami korzystania z Platformy ZP okre¶lonymi w regulaminie dostêpnym na stronie https://sidaspzp.pl/ oraz ze Szczegó³ow± instrukcja obs³ugi Platformy ZP dla Wykonawcy, która jest zamieszczona pod adresem https://sidaspzp.pl/ (w menu górnym wybieramy "Do³±cz do nas", a nastêpnie "Instrukcja dla Wykonawcy").
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest dyrektor Zbigniew Jakowski ¯uromin, ul. Lidzbarska 27c, 09-300 ¯uromin
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan £ukasz Grzelak, z którym mo¿na siê kontaktowaæ poprzez adres e-mail: kontakt@ckziuzuromin.pl lub pisemnie na adres: ul. Lidzbarska 27c, 09-300 ¯uromin*
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zakup obrabiarki Centrum Pionowe CNC do CKZiU w ¯urominie”
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5)Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych ( Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych;
6)obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CKZiU-26-2/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zakup obrabiarki Centrum Pionowe CNC do CKZiU w ¯urominie” w ramach instrumentu wsparcia zadañ wa¿nych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 3 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42000000-6 - Maszyny przemys³owe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert w SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
opis techniczny oferowanego sprzêtu, tj. opis techniczny i/lub katalog producenta, które pozwol± na ocenê zgodno¶ci oferowanego sprzêtu z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia (za³±cznik nr 3 do SWZ).5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
opis techniczny oferowanego sprzêtu, tj. opis techniczny i/lub katalog producenta, które pozwol± na ocenê zgodno¶ci oferowanego sprzêtu z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia (za³±cznik nr 3 do SWZ).5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy wraz za³±cznikiem do formularza ofertowego2) Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów.
3) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi.
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik Nr 3 lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. /je¿eli dotyczy/
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Je¿eli oferta wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wezwaæ do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców
4) Przepisy dotycz±ce wykonawców stosuje siê odpowiednio do wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia.
5) O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego lub pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z wykonawców odrêbnie.
Wymagana forma: Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania Wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowi±cymi za³±cznik do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-19 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://sidaspzp.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-19 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-17
INNE PRZETARGI ¯UROMIN
- Dostawa owoców i warzyw do SPZZOZ w ¯urominie
- Dostosowanie budynku Samorz±dowego Przedszkola nr 1 w ¯urominie do wymogów bezpieczeñstwa przeciwpo¿arowego
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy i Miasta ¯uromin
- Opracowanie dokument projektowej - koncepcji dla inwestycji pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 4627W ¯uromin - Kliczewo - Kuczbork - budowa drogi dla pieszych i rowerów na odcinku ¯uromin - Olszewo.
wiêcej: przetargi ¯UROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzêtu oraz wyposa¿enia do pracowni technicznych Zespo³u Szkó³ nr 3 w Kra¶niku
- Dostawa plotera frezarskiego, kolektora s³onecznego, urz±dzeñ do diagnostyki samochodowej oraz ¶rodków ochronnych - ,,Kompleksowy program rozwoju kszta³cenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Dostawa fabrycznie nowego wyposa¿enia do pracowni mechatroniki w celu realizacji zajêæ praktycznych (7 czê¶ci)
- Dostawa wyposa¿enia pralni w SWPZZPOZ w Radomiu
- Dostawa bufora za³adunkowego z bêbnem formuj±cym
- AN/ZP/94/25 Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej (PV) posadowionej na dachu budynku O¶rodka Pracy Twórczej i Wypoczynku Politechniki Poznañskiej w Ko³obrzegu
wiêcej: Maszyny przemys³owe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.