eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesław"Transport uczniów z miejsca zamieszkania do szkół na terenie Gminy Bolesław oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2025/2026".



Ogłoszenie z dnia 2025-06-26

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Transport uczniów z miejsca zamieszkania do szkół na terenie Gminy Bolesław oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2025/2026”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOLESŁAW - SAMORZĄDOWY ZESPÓŁ OŚWIATY I WYCHOWANIA W BOLESŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272789413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 96

1.5.2.) Miejscowość: Bolesław

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-329

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326471770

1.5.8.) Numer faksu: 326471770

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uzp@szoiwboleslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szoiw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Transport uczniów z miejsca zamieszkania do szkół na terenie Gminy Bolesław oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2025/2026”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1377c43-c81a-4da4-98e2-6253198bf9a7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046266/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Transport uczniów z miejsca zamieszkania do szkół na terenie Gminy Bolesław oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2025/2026”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1377c43-c81a-4da4-98e2-6253198bf9a7

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest
dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy e-zamówienia jest bezpłatne.
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”). Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia,
dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług
Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin
Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), przedstawiamy Państwu następujące informacje:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Samorządowy Zespół Oświaty i Wychowania w Bolesławiu, ul. Główna 95 32-329 Bolesław. Kontakt do Administratora: adres e-mail: odo.szoiwboleslaw@op.pl lub listownie na wyżej podany adres.
2. Z Inspektorem ochrony danych (IOD) mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych poprzez adres e-mail odo.szoiwboleslaw@op.pl;
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, czyli niezbędność wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, a także ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będą przetwarzane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Państwa dane osobowe mogą być przekazane wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej, może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach.
6. Ponadto Państwa dane mogą być udostępnione następującym kategoriom odbiorców danych:
a) organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa,
b) podmiotom świadczącym usługi niezbędne do realizacji przez Administratora zadań, w tym partnerom IT, podmiotom realizującym wsparcie techniczne lub organizacyjne.
7. Na każdym etapie przetwarzania przez Administratora danych, mają Państwo prawo do:
a) dostępu do swoich danych, w tym uzyskania informacji o zakresie przetwarzanych przez nas danych oraz uzyskania kopii tych danych,
b) modyfikacji i poprawienia swoich danych, w tym, jeżeli nie będą zachodziły inne prawne przeciwskazania – do ograniczenia ich zakresu przetwarzania;
c) wniesienia sprzeciwu wobec niewłaściwego przetwarzanych danych osobowych.
8. Ponadto każdej osobie przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
9. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.
10. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane nie są przekazywane poza EOG.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZOiW.26.2.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 396370,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkoła Podstawowa w Bolesławiu, ul. Główna 96, 32 – 329 Bolesław;
Trasa I – dowóz do szkoły
Hutki – Bolesław ul. Ponikowska – Bolesław ul. Wyzwolenia - Poręba – Kolonia – Laski Pętla - Bolesław Szkoła
Trasa I – odwóz po zakończeniu zajęć
Bolesław Szkoła - Hutki – Bolesław ul. Ponikowska – Bolesław ul. Wyzwolenia - Poręba – Kolonia – Laski Pętla

4.2.5.) Wartość części: 99450,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryteria oceny ofert:
• Cena (C) - 70%
• Poziom emisji spalin (E) – 20%
• Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii (Z)- 10%

Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:
Przy wyborze i ocenianiu ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:

1) Kryterium ceny (C) obliczane będzie wg ceny brutto za wykonanie usługi , na którą składają się wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, niezbędne do jego wykonania (m.in. koszt zatrudnienia osoby do opieki nad dziećmi, podatek VAT, itp.).
Maksymalnie w kryterium „cena” można uzyskać 70 punktów z uwzględnieniem wskaźnika % przypisanego znaczeniu tego kryterium, które zostaną przyznane ofercie z najniższą ceną. Każda oferta o cenie wyższej otrzyma proporcjonalnie mniej punktów wg wzoru:

najniższa cena (brutto) w ofertach x 70
cena (brutto) w badanej ofercie


2) Punkty za kryterium „Poziom emisji spalin (E)”. Punkty za kryterium zostaną obliczone następująco:
EURO 4 – 0 pkt
EURO 5 – 15 pkt
EURO 6 – 20 pkt

Uwaga: Wszystkie pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być wyposażone w silnik spełniające normy spalin co najmniej EURO 4. Jeżeli Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym poziomu emisji spalin, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje pojazdy o normie Euro 4 i otrzyma – 0 pkt.
3) Punkty za kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii (Z)”. Punkty za kryterium zostaną obliczone następująco:

- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie równym 10 minut i mniej -10pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 11 minut - do 30 minut – 5 pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie powyżej 30 minut – 0 pkt


2. Punkty za wszystkie kryteria podlegają zsumowaniu tj. C + Z + E = łączna liczba punktów.
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać maksymalnie 100 pkt.

3. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.

4. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

5. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, weźmie pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu Wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów.


6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.


7. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.

8. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

9. Prawidłowe ustalenie stawki należytego podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Poziom emisji spalin

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ośrodek Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczy w Wolbromiu ul. Skalska 22, 32 – 340 Wolbrom i z powrotem ( 3 dzieci niepełnosprawnych ).

4.2.5.) Wartość części: 117520,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryteria oceny ofert:
• Cena (C) - 70%
• Poziom emisji spalin (E) – 20%
• Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii (Z)- 10%

Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:
Przy wyborze i ocenianiu ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:

1) Kryterium ceny (C) obliczane będzie wg ceny brutto za wykonanie usługi , na którą składają się wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, niezbędne do jego wykonania (m.in. koszt zatrudnienia osoby do opieki nad dziećmi, podatek VAT, itp.).
Maksymalnie w kryterium „cena” można uzyskać 70 punktów z uwzględnieniem wskaźnika % przypisanego znaczeniu tego kryterium, które zostaną przyznane ofercie z najniższą ceną. Każda oferta o cenie wyższej otrzyma proporcjonalnie mniej punktów wg wzoru:

najniższa cena (brutto) w ofertach x 70
cena (brutto) w badanej ofercie


2) Punkty za kryterium „Poziom emisji spalin (E)”. Punkty za kryterium zostaną obliczone następująco:
EURO 4 – 0 pkt
EURO 5 – 15 pkt
EURO 6 – 20 pkt

Uwaga: Wszystkie pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być wyposażone w silnik spełniające normy spalin co najmniej EURO 4. Jeżeli Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym poziomu emisji spalin, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje pojazdy o normie Euro 4 i otrzyma – 0 pkt.
3) Punkty za kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii (Z)”. Punkty za kryterium zostaną obliczone następująco:

- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie równym 10 minut i mniej -10pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 11 minut - do 30 minut – 5 pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie powyżej 30 minut – 0 pkt


2. Punkty za wszystkie kryteria podlegają zsumowaniu tj. C + Z + E = łączna liczba punktów.
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać maksymalnie 100 pkt.

3. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.

4. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

5. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, weźmie pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu Wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów.


6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.


7. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.

8. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

9. Prawidłowe ustalenie stawki należytego podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Poziom emisji spalin

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zespołu Szkół Specjalnych w Olkuszu, ul. Kochanowskiego 2 ( 7 dzieci ) .

4.2.5.) Wartość części: 79950,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryteria oceny ofert:
• Cena (C) - 70%
• Poziom emisji spalin (E) – 20%
• Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii (Z)- 10%

Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:
Przy wyborze i ocenianiu ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:

1) Kryterium ceny (C) obliczane będzie wg ceny brutto za wykonanie usługi , na którą składają się wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, niezbędne do jego wykonania (m.in. koszt zatrudnienia osoby do opieki nad dziećmi, podatek VAT, itp.).
Maksymalnie w kryterium „cena” można uzyskać 70 punktów z uwzględnieniem wskaźnika % przypisanego znaczeniu tego kryterium, które zostaną przyznane ofercie z najniższą ceną. Każda oferta o cenie wyższej otrzyma proporcjonalnie mniej punktów wg wzoru:

najniższa cena (brutto) w ofertach x 70
cena (brutto) w badanej ofercie


2) Punkty za kryterium „Poziom emisji spalin (E)”. Punkty za kryterium zostaną obliczone następująco:
EURO 4 – 0 pkt
EURO 5 – 15 pkt
EURO 6 – 20 pkt

Uwaga: Wszystkie pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być wyposażone w silnik spełniające normy spalin co najmniej EURO 4. Jeżeli Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym poziomu emisji spalin, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje pojazdy o normie Euro 4 i otrzyma – 0 pkt.
3) Punkty za kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii (Z)”. Punkty za kryterium zostaną obliczone następująco:

- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie równym 10 minut i mniej -10pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 11 minut - do 30 minut – 5 pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie powyżej 30 minut – 0 pkt


2. Punkty za wszystkie kryteria podlegają zsumowaniu tj. C + Z + E = łączna liczba punktów.
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać maksymalnie 100 pkt.

3. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.

4. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

5. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, weźmie pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu Wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów.


6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.


7. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.

8. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

9. Prawidłowe ustalenie stawki należytego podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Poziom emisji spalin

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkoła Podstawowa Specjalna nr 30 ul. Sucha 21, 41-200 Sosnowiec ( 1 dziecko )

4.2.5.) Wartość części: 99450,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryteria oceny ofert:
• Cena (C) - 70%
• Poziom emisji spalin (E) – 20%
• Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii (Z)- 10%

Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:
Przy wyborze i ocenianiu ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:

1) Kryterium ceny (C) obliczane będzie wg ceny brutto za wykonanie usługi , na którą składają się wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, niezbędne do jego wykonania (m.in. koszt zatrudnienia osoby do opieki nad dziećmi, podatek VAT, itp.).
Maksymalnie w kryterium „cena” można uzyskać 70 punktów z uwzględnieniem wskaźnika % przypisanego znaczeniu tego kryterium, które zostaną przyznane ofercie z najniższą ceną. Każda oferta o cenie wyższej otrzyma proporcjonalnie mniej punktów wg wzoru:

najniższa cena (brutto) w ofertach x 70
cena (brutto) w badanej ofercie


2) Punkty za kryterium „Poziom emisji spalin (E)”. Punkty za kryterium zostaną obliczone następująco:
EURO 4 – 0 pkt
EURO 5 – 15 pkt
EURO 6 – 20 pkt

Uwaga: Wszystkie pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być wyposażone w silnik spełniające normy spalin co najmniej EURO 4. Jeżeli Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym poziomu emisji spalin, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje pojazdy o normie Euro 4 i otrzyma – 0 pkt.
3) Punkty za kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii (Z)”. Punkty za kryterium zostaną obliczone następująco:

- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie równym 10 minut i mniej -10pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 11 minut - do 30 minut – 5 pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego w czasie powyżej 30 minut – 0 pkt


2. Punkty za wszystkie kryteria podlegają zsumowaniu tj. C + Z + E = łączna liczba punktów.
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać maksymalnie 100 pkt.

3. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.

4. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

5. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, weźmie pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu Wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów.


6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.


7. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.

8. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

9. Prawidłowe ustalenie stawki należytego podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Poziom emisji spalin

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,

Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje ważną licencją lub obowiązującym zezwoleniem na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1539 ). Przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę.

1.2. zdolności techniczne lub zawodowe;
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że:

a) Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę dowozu dzieci do szkół przez okres co najmniej 1 roku szkolnego, o wartości rocznej nie mniejszej niż 60.000,00 zł (wg załącznika nr 6 do SWZ);

b) Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym tj. Wykonawca posiada 4 pojazdy z podziałem na części:

- dla Części I:
Trasa I - 1 pojazd z liczbą miejsc siedzących dla co najmniej 50 osób (łącznie z dziećmi, opiekunem, kierowcą);
DOTYCZY CZĘŚCI I
- Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym dopuszczonym do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym tj.: co najmniej 1 autokarem o liczbie miejsc 50 łącznie z kierowcą i opiekunem każdy, przystosowany do przewozu osób tj. z odpowiednim i aktualnym wpisem do dowodu rejestracyjnego o przeznaczeniu do przewozu osób, sprawnym technicznie, posiadający klimatyzację, norma emisji spalin dla każdego środka transportu min. EURO 4, specjalne oznakowanie pojazdu czyli umieszczenie z przodu i z tyłu pojazdu informacji o przewozie dzieci, posiadającym obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne OC i ubezpieczenie NW oraz aktualne badanie techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.

- dla Części II - 1 pojazd spełniający wymogi do przewozu dzieci niepełnosprawnych dla co najmniej 5 osób (łącznie z dziećmi, opiekunem, kierowcą).
-dla Części III - 1 pojazd z liczbą miejsc siedzących dla co najmniej 9 osób ( łącznie z dziećmi, opiekunem, kierowcą).
- dla Części IV – 1 pojazd z liczbą miejsc siedzących dla co najmniej 3 osób ( łącznie z dzieckiem, opiekunem, kierowcą). – ( wg załącznika nr 7 do SWZ),
DOTYCZY CZĘŚCI : II, III oraz IV
- Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym dopuszczonym do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym tj.: co najmniej 3 pojazdami o liczbie miejsc 9 osób łącznie z kierowcą i opiekunem każdy, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych tj. z odpowiednim i aktualnym wpisem do dowodu rejestracyjnego o przeznaczeniu do przewozu osób niepełnosprawnych, sprawnym technicznie, wyposażonym w atestowany sprzęt zabezpieczający, umożliwiający transport wózków inwalidzkich, klimatyzację, norma emisji spalin dla każdego środka transportu min. EURO 4, specjalne oznakowanie pojazdu czyli umieszczenie z przodu i z tyłu pojazdu informacji o osobach z niepełnosprawnością wewnątrz pojazdu, posiadającą obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne OC i ubezpieczenie NW oraz aktualne badanie techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.

Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.
- dla Części I - minimum jeden opiekun oraz jeden kierowca przeznaczony do realizacji zamówienia z uprawnieniami do obsługi pojazdów samochodowych (prawo jazdy) który posiada co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowcy autobusu,
- dla Części II - minimum jeden opiekun oraz jeden kierowca przeznaczony do realizacji zamówienia z uprawnieniami do obsługi pojazdów samochodowych (prawo jazdy) który posiada co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowcy autobusu/bus,
- dla Części III - minimum jeden opiekun oraz jeden kierowca przeznaczony do realizacji zamówienia z uprawnieniami do obsługi pojazdów samochodowych (prawo jazdy) który posiada co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowcy autobusu/bus,
- dla Części IV - minimum jeden opiekun oraz jeden kierowca przeznaczony do realizacji zamówienia z uprawnieniami do obsługi pojazdów samochodowych (prawo jazdy) który posiada co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowcy autobusu/bus,


c) Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym tj. co najmniej 4 osobami posiadającymi ważne uprawnienia i badania lekarskie niezbędne do kierowania środkami transportu przeznaczonymi do przewozu osób ( wg załącznika nr 8 do SWZ);

2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, WYŁĄCZNIE gdy podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia z postępowania.
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego potencjał, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami bądź
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną.
7. Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania i przestrzegania standardów ochrony małoletnich – załącznik nr 10

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 5

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) dokumenty potwierdzające posiadanie kompetencji i uprawnień t.j. ważną licencję lub obowiązującym zezwoleniem na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym,
b) dowody rejestracyjne pojazdów, z wykorzystaniem których Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia ( kserokopia/skan potwierdzona za zgodność z oryginałem). Dowody rejestracyjne pojazdów maja na celu potwierdzenie aktualności badań technicznych każdego autobusów/busów oraz dokumenty ( lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) potwierdzające spełnianie przedmiotowych norm emisji spalin zgodnych z normami deklarowanymi w formularzu ofertowym. Dokumentami takimi mogą być w szczególności: wyciąg ze świadectwa homologacji, świadectwo zgodności WE certyfikatu EURO, karta pojazdu, dokumentu wystawionego przez producenta pojazdu, zaświadczenia o zgodności CE.
c) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, oraz dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg. załącznika nr 6 do SWZ),
d) wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia (wg. załącznika nr 7 do SWZ),
e) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 8 do SWZ),
f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (do oferty jeśli dotyczy).
g) dokument ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.
h) polisę OC i NNW dla każdego z pojazdów ( kserokopia/skan potwierdzona za zgodność z oryginałem).
Polisy mają na celu weryfikację czy oferowane pojazdy posiadają polisę polisę ubezpieczenia komunikacyjnego w zakresie odpowiedzialności cywilnej i następstw niebezpiecznych wypadków.
i) pisemne oświadczenie o zapoznaniu i przestrzeganiu standardów ochrony małoletnich - załącznik nr 9

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Załącznik nr 3 - Projekt Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma E-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-04 09:20

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.