eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szumowo › Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru przy inwestycji polegającej na budowie modułowej oczyszczalni ścieków oraz budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru przy inwestycji polegającej na budowie modułowej oczyszczalni ścieków oraz budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szumowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja

1.5.2.) Miejscowość: Szumowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-305

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szumowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ug-szumowo.pbip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/24ed3bf9-9cc9-46d6-9527-f89cc810b990

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru przy inwestycji polegającej na budowie modułowej oczyszczalni ścieków oraz budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f748a2f8-bb16-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000294/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Nadzór inwestorski nad budową modułowej oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Szumowo, Szumowo Nowe i Srebrna.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Numer identyfikacyjny projektu WND-RPPD.06.02.00-20-0029/19

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121218/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 528455,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestycji polegającej na budowie modułowej oczyszczalni ścieków oraz budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Szumowo, Szumowo Nowe i Srebrna w ramach Uporządkowania gospodarki wodno – ściekowej w Aglomeracji Szumowo.
Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej. Numer identyfikacyjny projektu:WND-RPPD.06.02.00-20-0029/19
2. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje swoim zakresem następujące branże:
- konstrukcyjno-budowlana,
- drogowa,
- sanitarna
- elektryczna.
3. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia spośród inspektorów nadzoru Kierownika Zespołu Inspektorów Nadzoru, który pełnił będzie funkcję Koordynatora i koordynował działania pozostałych inspektorów.
4. Podstawowe funkcje jakie będzie pełnił Wykonawca to:
Wyznaczenie Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, do którego obowiązków
należeć będzie:
1) Organizowanie oraz prowadzenie spotkań koordynacyjnych.
2) Koordynowanie działań pozostałych inspektorów,
3) Koordynowanie prac pomiędzy Zamawiającym, a zespołem inspektorów,
4) Nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrolą jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
5) Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających,
6) Sprawdzanie i odbiór skończonych elementów robót,
7) Monitorowanie postępu robót budowlanych,
8) Utrzymanie stałego kontaktu z Zamawiającym, zarówno bezpośredniego i telefonicznego oraz w postaci pisemnej- listownie, faksem, e-mailem- przy czym wiążące ustalenia z tych kontaktów muszą być potwierdzone w postaci protokołu albo notatki podpisanej przez obydwie Strony,
9) Egzekwowanie od kierownika budowy i kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w trakcie odbioru i gwarancji.
10) Przyjęcie od wykonawcy skompletowanej dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności i uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego, odbioru pogwarancyjnego oraz przeglądach gwarancyjnych.
11) Udział w odbiorze poszczególnych etapów prac pod względem zgodności z założeniami merytorycznymi i formalnymi określonymi m.in. w dokumentacji definiującej projekt oraz weryfikacja gotowości do odbioru produktów (odbiory częściowe, końcowe).
12) Bieżące prowadzenie, kompletowanie i utrzymywanie dokumentacji projektu, w tym przygotowanie tych dokumentów dla potrzeb planowanych lub prowadzonych kontroli oraz czynny udział w wyjaśnieniu ewentualnych wątpliwości.
13) Uczestniczenie w rozliczeniu końcowym inwestycji.
5. Zakres robót budowlanych, które mają być objęte nadzorem inwestorskim w ramach niniejszego zamówienia stanowi załącznik Nr 7 do SWZ (dokumentacja techniczna).
6. Wymagania w stosunku do Wykonawcy:
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy obecności na budowie (minimum dwa razy w tygodniu w trakcie prowadzenia robót) oraz na każde żądanie Zamawiającego i Wykonawcy:
- Inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno- budowlanej,
- Inspektora nadzoru w branży drogowej
- Inspektora Nadzoru w branży sanitarnej,
- Inspektora Nadzoru w branży elektrycznej.
2) Wspierania Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych administracyjnych i finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia,
3) Działanie we współpracy z Zamawiającym i na rzecz Zamawiającego w całym okresie realizacji przedsięwzięcia,
4) Udział w odbiorach poszczególnych etapów robót, w odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych.
5) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 535511,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 535511,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 535511,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bico Group Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bico Group Tomasz Przybylski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242815027

7.3.3) Ulica: Odrowąża

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-310

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 535511,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.