Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00232273/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa kruszywa drogowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MROCZA
1.3.) Oddział zamawiającego: Komórka ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350889
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac 1 Maja 20
1.5.2.) Miejscowość: Mrocza
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-115
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 052 386 74 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrocza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa kruszywa drogowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0e999f2-ed19-49da-b9af-d32e61b8678d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029077/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostawa kruszywa drogowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00232273
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 144000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zakup i dostawa kruszywa drogowego” polegająca na sukcesywnej dostawie kruszywa przez Wykonawcę samochodami samowyładowczymi w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z załadunkiem, wyładunkiem, ważeniem i wszelkimi innymi czynnościami, które są niezbędne do prawidłowej realizacji powierzonego zadania.
Zakres prac przewidzianych do realizacji niniejszym zamówieniem przewiduje następujące etapy realizacyjne:
Etap 1 – obejmuje ważenie niezaładowanego pojazdu przewidzianego do transportu;
Etap 2 – obejmuje załadunek kruszywa w miejscu jego składowania przez Wykonawcę;
Etap 3 – obejmuje ważenie pojazdu wraz z załadowanym kruszywem w celu określenia masy dostarczanego kruszywa;
Etap 4 – obejmuje transport kruszywa w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z jego wyładunkiem.
Wykonawca na każdym etapie realizacji zamówienia powinien dysponować uprawnionymi osobami, umożliwiającymi kompleksowe, prawidłowe i terminowe zrealizowanie umowy w pełnym zakresie, zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia.
Wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprzętem budowlanym i taborem, zapewniającym szybką i bezproblemową realizację zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149740,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151880,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149740,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. "Hurt - Trans Kawiko" Władysław Szyling
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580005458
7.3.3) Ulica: Zabartowo 38A
7.3.4) Miejscowość: Więcbork
7.3.5) Kod pocztowy: 89-410
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
jakie przetargi wygrała firma
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149740,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy kruszywa dla Gminy Sorkwity
- Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm (C50/30) oraz płukanych grysów kamiennych o frakcji 2 -5,6 mm oraz 5,6-11,2 mm.
- Dostawa grysu bazaltowego płukanego wraz z dostawą loco Baza Obwodu Drogowego w Łęcznej ul. Przemysłowa 16
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026, Cz. I - XI
- Zakup i dostawa kruszywa drogowego.
- Dostawa kruszywa z rozłożeniem w ramach utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Pieńsk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.