Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00241012/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
- 2022/BZP 00258140/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego na budynku handlowo - usługowym przy ulicy 3 Maja 40 w Nowogardzie - VI POSTĘPOWANIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowogard-Zarząd Budynków Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810044186
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 700 Lecia 14
1.5.2.) Miejscowość: Nowogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: (091) 39 26 267
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbk@nowogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbknowogard.naszbip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zbknowogard.naszbip.pl/ ,https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana pokrycia dachowego na budynku handlowo - usługowym przy ulicy 3 Maja 40 w Nowogardzie - VI POSTĘPOWANIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8aa6b12b-fd00-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028040/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana pokrycia dachowego na budynku handlowo-usługowym przy ulicy 3 Maja 40 w Nowogardzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241012/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PiZP.240.26.5.2022 AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego z dachówki na blachodachówkę wraz z robotami towarzyszącymi w budynku handlowo-usługowym przy ulicy 3 Maja 40 w Nowogardzie na działce nr 89/5 obręb 3 miasta Nowogard. Obiekt został ujęty w gminnej ewidencji zabytków.
2. Poza pracami przewidzianymi w projekcie budowlanym oraz w przedmiarze robót, przedmiotem zamówienia objęta jest wymiana pokrycia dachowego na daszku znajdującym się nad częścią witryny sklepowej o wymiarach ok.18m² .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca złożył poprzez EPUAP dokument złożenia oferty opatrzony podpisem elektronicznym, wraz z załącznikami: formularzem cenowym i oświadczeniem w postaci dwóch zaszyfrowanych plików. Pliki odszyfrowano przy użyciu miniPortalu ,w wyniku sprawdzenia poprawności podpisów Zamawiający otrzymał raport: „nie znaleziono plików z podpisami”. Zgodnie z art.63 ust.2 ustawy Pzp: „W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1, składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.W niniejszym postępowaniu powyższy wymóg wynika również z treści postanowień Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiający w treści SWZ podał Wykonawcom zalecenie odnośnie sposobu podpisywania formularza ofertowego, w Rozdziale 14. Opis sposobu przygotowania oferty oraz składania ofert, w punkcie 6. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Remont prasy Konti 275H o nr 31202 oraz rozrywarki do worków BRT o nr 1112380 znajdujących się w hali sortowni w RZGO Słajsino
- Zakup agregatów prądotwórczych na potrzeby Zarządzania Kryzysowego
- Przebudowa budynku klubów sportowych na dzienny dom pobytu dla senior w Nowogardzie w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Dofinansowanie zadań wynikających z programu wieloletniego "Senior+
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kancelarii dla czterech leśnictw
- Nadbudowa i rozbudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Rogowie
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - Centrum Usług Społecznych w gminie Pieszyce (...)
- Modernizacja miejsca edukacyjnego Barwik
- Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej im. T. Halika w Osówce wraz z wymianą źródła ciepła.
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Lelisie o pomieszczenia zaplecza kuchennego i przebudowa istniejącej kuchni
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.