eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńZakup paliw.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Wieluniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365801094

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego

1.5.2.) Miejscowość: Wieluń

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcuwwielun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-pcuw.powiat.wielun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a346dd7-4fab-463f-a695-650058aa3611

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Wieluniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321807874

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Kazimierza Wielkiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Wieluń

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.wielun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat.wielun.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321015825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sieradzka 56a

1.5.2.) Miejscowość: Wieluń

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lowi@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wielun.praca.gov.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321793770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 7

1.5.2.) Miejscowość: Wieluń

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdwielun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pzdwielun.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321072295

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skrzynno 13

1.5.2.) Miejscowość: Ostrówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-311

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsskrzynno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsskrzynno.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieluniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321805378

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Śląska 23

1.5.2.) Miejscowość: Wieluń

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-wielun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-wielun.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Dziecka im. św. Urszuli Ledóchowskiej w Komornikach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321209825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komorniki 30

1.5.2.) Miejscowość: Mokrsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-345

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d_d@hot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.domdzieckakomorniki.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 1 w Wieluniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321025321

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 32

1.5.2.) Miejscowość: Wieluń

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs1@zs1.wielun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs1.wielun.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 2 im. Jana Długosza w Wieluniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321033390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Traugutta 12

1.5.2.) Miejscowość: Wieluń

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dlugosz.wielun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dlugosz.wielun.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Wieluniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321014234

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sieradzka 54

1.5.2.) Miejscowość: Wieluń

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@kopernik.wielun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kopernik.wielun.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych w Wieluniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321847804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Traugutta 12

1.5.2.) Miejscowość: Wieluń

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs5wielun@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https;//zsswielun.szkolnastrona.pl

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Gromadzicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321846839

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gromadzice 49

1.5.2.) Miejscowość: Czarnożyły

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-310

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gromadzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https;//soswgromadzice.edupage.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliw.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a346dd7-4fab-463f-a695-650058aa3611

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294358

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001395/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup paliw.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264453

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCUW.261.06.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 997856,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część pierwsza zamówienia: zakup benzyny bezołowiowej o liczbie oktan nie mniejszej niż 95 i oleju napędowego do pojazdów, sprzętów oraz doraźnie do kanistrów o maksymalnej pojemności 20 litrów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 940432,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część druga zamówienia: zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby grzewcze obiektów i podgrzanie ciepłej wody użytkowej i do podgrzewania emulsji w skrapiarkach i urządzeniu UR01.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 57423,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 915300,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 915300,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 915300,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Wieluń Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321948818

7.3.3) Ulica: Traugutta 53

7.3.4) Miejscowość: Wieluń

7.3.5) Kod pocztowy: 98-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 915300,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-01 do 2027-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W 2 części postępowania nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.