Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00239655/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza – Gdańsk.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKI ZESPÓŁ SCHRONISK I SPORTU SZKOLNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000222640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Grunwaldzka 244
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-314
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 520 68 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gokf.gda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11135041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza – Gdańsk.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54ee76ca-76bb-463a-80d8-d36c6ad4fac2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049612/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy, specjalistę ds. doradztwa zawodowego, Opiekuna Talentów, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza – Gdańsk.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu FEPM.05.08-IZ.00-0164/24 „Zdolni z Pomorza – Gdańsk”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytetu 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza EFS+, Działanie 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239655
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 216000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przeprowadzenie diagnozy uczniów i postępowanie postdiagnostyczne 1 psycholog:1) proces diagnozy będzie kluczowym elementem pracy z uczniem szczególnie uzdolnionym, ukierunkowanym na ocenę
jego możliwości i zaplanowanie optymalnej dalszej drogi kształcenia i dobrania optymalnych form wsparcia.
2) Zamówienie w ramach cz. 1 musi być wykonywane przez 1 specjalistę do spraw diagnozy - psychologa,
Osoba wykonująca usługę w ramach cz. 1 nie może być jednocześnie skierowana do realizacji zamówienia w części 2 lub 3
3) czas realizacji: wymagana jest realizacja łącznie 400 godzin dla 200 uczniów: realizacja diagnozy w wymiarze 2 x 3
godziny na 1 ucznia,
Czas pracy dla części 1 wynosi średnio: 6 godzin na każdego ucznia, po 100 godzin dla 1 specjalisty przez 1 rok
Czas pracy dostosowany jest do potrzeb uczniów/uczennic i ustalany jest w dni robocze w godzinach od 15.00 19.00.
weekendy, ferie oraz wakacje w godzinach od 8.00-19.00.
Diagnozę każdego kandydata do Projektu należy przeprowadzić w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania
pełnej dokumentacji kandydata.
4) do głównych obowiązków specjalisty do spraw diagnozy będzie należało:
a) przeprowadzenie badań i działań diagnostycznych związanych z rozpoznawaniem indywidualnych potrzeb rozwojowych i
edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i
uzdolnień uczniów na potrzeby projektu,
b) opracowanie opinii psychologicznych przeznaczonych dla nauczycieli prowadzących zajęcia pozaszkolne oraz
wykorzystywanych przez opiekuna pedagogiczno-metodycznego w realizacji pozostałych form wsparcia, w tym
rekomendacje dot. podziału na grupy, kwalifikacji uczniów do opieki mentorskiej
c) ścisła współpraca z Opiekunem Talentów,
d) opracowanie i prowadzenie stosownej dokumentacji dotyczącej realizacji działań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 72000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przeprowadzenie diagnozy uczniów i postępowanie postdiagnostyczne 2-gi psycholog:1) proces diagnozy będzie kluczowym elementem pracy z uczniem szczególnie uzdolnionym, ukierunkowanym na ocenę
jego możliwości i zaplanowanie optymalnej dalszej drogi kształcenia i dobrania optymalnych form wsparcia.
2) Zamówienie w ramach cz. 2 musi być wykonywane przez 1 specjalistę do spraw diagnozy - psychologa,
Osoba wykonująca usługę w ramach cz. 2 nie może być jednocześnie skierowana do realizacji zamówienia w części 1 lub 3
3) czas realizacji: wymagana jest realizacja łącznie 400 godzin dla 200 uczniów: realizacja diagnozy w wymiarze 2 x 3
godziny na 1 ucznia,
Czas pracy dla części 2 wynosi średnio: 6 godzin na każdego ucznia, po 100 godzin dla 1 specjalisty przez 1 rok
Czas pracy dostosowany jest do potrzeb uczniów/uczennic i ustalany jest w dni robocze w godzinach od 15.00 19.00.
weekendy, ferie oraz wakacje w godzinach od 8.00-19.00.
Diagnozę każdego kandydata do Projektu należy przeprowadzić w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania
pełnej dokumentacji kandydata.
4) do głównych obowiązków specjalisty do spraw diagnozy będzie należało:
a) przeprowadzenie badań i działań diagnostycznych związanych z rozpoznawaniem indywidualnych potrzeb rozwojowych i
edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i
uzdolnień uczniów na potrzeby projektu,
b) opracowanie opinii psychologicznych przeznaczonych dla nauczycieli prowadzących zajęcia pozaszkolne oraz
wykorzystywanych przez opiekuna pedagogiczno-metodycznego w realizacji pozostałych form wsparcia, w tym
rekomendacje dot. podziału na grupy, kwalifikacji uczniów do opieki mentorskiej
c) ścisła współpraca z Opiekunem Talentów,
d) opracowanie i prowadzenie stosownej dokumentacji dotyczącej realizacji działań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 72000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Przeprowadzenie diagnozy uczniów i postępowanie postdiagnostyczne 3-ci psycholog:1) proces diagnozy będzie kluczowym elementem pracy z uczniem szczególnie uzdolnionym, ukierunkowanym na ocenę
jego możliwości i zaplanowanie optymalnej dalszej drogi kształcenia i dobrania optymalnych form wsparcia.
2) Zamówienie w ramach cz. 3 musi być wykonywane przez 1 specjalistę do spraw diagnozy - psychologa,
Osoba wykonująca usługę w ramach cz. 3 nie może być jednocześnie skierowana do realizacji zamówienia w części 1 lub 2
3) czas realizacji: wymagana jest realizacja łącznie 400 godzin dla 200 uczniów: realizacja diagnozy w wymiarze 2 x 3
godziny na 1 ucznia,
Czas pracy dla części 3 wynosi średnio: 6 godzin na każdego ucznia, po 100 godzin dla 1 specjalisty przez 1 rok
Czas pracy dostosowany jest do potrzeb uczniów/uczennic i ustalany jest w dni robocze w godzinach od 15.00 19.00.
weekendy, ferie oraz wakacje w godzinach od 8.00-19.00.
Diagnozę każdego kandydata do Projektu należy przeprowadzić w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania
pełnej dokumentacji kandydata.
4) do głównych obowiązków specjalisty do spraw diagnozy będzie należało:
a) przeprowadzenie badań i działań diagnostycznych związanych z rozpoznawaniem indywidualnych potrzeb rozwojowych i
edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i
uzdolnień uczniów na potrzeby projektu,
b) opracowanie opinii psychologicznych przeznaczonych dla nauczycieli prowadzących zajęcia pozaszkolne oraz
wykorzystywanych przez opiekuna pedagogiczno-metodycznego w realizacji pozostałych form wsparcia, w tym
rekomendacje dot. podziału na grupy, kwalifikacji uczniów do opieki mentorskiej
c) ścisła współpraca z Opiekunem Talentów,
d) opracowanie i prowadzenie stosownej dokumentacji dotyczącej realizacji działań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 72000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Daria Walerzak-Więckowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5841870848
7.3.3) Ulica: ul. Władysława Jagiełły 10g
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dr Anna Daria Walerzak-Więckowska
jakie przetargi wygrała firma
Dr Anna Daria Walerzak-Więckowska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paulina Szmigielski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL
7.3.3) Ulica: ul. Potęgowska 28/15
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-174
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iryna Stakhova
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL
7.3.3) Ulica: ul. Topolowa 41/5
7.3.4) Miejscowość: Borkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-08-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- 2025. Utrzymanie oznakowania przystanków
- Kompleksowe utrzymanie terenu Westerplatte w Gdańsku w okresie od 01.01.2026 - 31.12.2026 r.
- Zakup paliw i produktów pozapaliwowych oraz usług samochodowych za pomocą kart flotowych
- dostawa energii elektrycznej
- Dostawa agregatów prądotwórczych
- Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Wybrzeże w Gdańsku i w Sopocie
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi doradztwa zawodowego dla Uczestników Projektu pn.: ,,Aktywna integracja, aktywizacja i włączenie społeczne mieszkańców Gminy Wągrowiec"
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
- "Świadczenie usług poradnictwa zawodowego celem przeprowadzenia indywidualnej diagnozy w celu opracowania ścieżki reintegracji dla uczestników projektu pn. Każdy inny - wszyscy równi"
- "Świadczenie usług poradnictwa psychologicznego celem przeprowadzenia indywidualnej diagnozy potrzeb w celu opracowania ścieżki reintegracji dla uczestników projektu pn. Każdy inny - wszyscy równi"
- Realizacja kompleksowej usługi świadczonej na rzecz małopolskich rodzin zastępczych na terenie powiatów: suskiego, nowotarskiego oraz tatrzańskiego
- Dodatkowe zajęcia dla dzieci - trening umiejętności społecznych w ramach projektu "Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





