eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice ŚląskieTERMOMODERNIZACJA WIELORODZINNYCH KOMUNALNYCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH" składającego się z czterech zadań.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA WIELORODZINNYCH KOMUNALNYCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH” składającego się z czterech zadań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TERMOMODERNIZACJA WIELORODZINNYCH KOMUNALNYCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH” składającego się z czterech zadań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f9b6d97-af0c-40d5-bc53-7a17d6e63957

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045105/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Termomodernizacja wielorodzinnych komunalnych budynków mieszkalnych w Ząbkowicach Śląskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Termomodernizacja wielorodzinnych komunalnych budynków mieszkalnych w Ząbkowicach Śląskich” nr FEDS.09.06-IZ.00-0006/24 w ramach Priorytetu nr 9 „Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku” Działania nr 9.6 „Transformacja środowiskowa - ZIT” Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021–2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00258249

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1359970,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje min:
- dokonania wizji lokalnej obiektu, oceny stanu technicznego
- wykonanie mapy do celów projektowych
-uzyskanie uzgodnień z konserwatorem zabytków w tym uzgodnienie kolorystyki elewacji oraz sposobu ocieplenia z konserwatorem zabytków,
-uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń (wymagana pisemna akceptacja Zamawiającego)
-opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej i STWiOR
-złożenia we właściwym Urzędzie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych i uzyskania, odpowiedniej dla wnioskowania, prawomocnej zgody na rozpoczęcie prac budowlanych, jeżeli będzie taka konieczność
-wykonania robót budowlano-montażowych obejmujących min.:
- uzupełnienie ubytków w elewacji,
- wykonanie tynku ciepłochronnego,
- wymiana okien i drzwi zewnętrznych,
- pomalowanie elewacji wg projektu kolorystyki,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wymiana pokrycia dachowego,
- ocieplenie stropu poddasza,
- wykonanie hydroizolacji piwnic,
- oraz inne prace i czynności określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym niezbędne do kompletnego i prawidłowego wykonania termomodernizacji.
-wywiezienia odpadów budowlanych, zdemontowanych urządzeń (po ustaleniu z Zamawiającym) na koncesjonowane wysypisko komunalne,
-przygotowania wszystkich protokołów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego bądź ew. uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego,
-po wykonaniu robót budowlanych do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz świadectwa charakterystyki energetycznej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w :
1) SWZ, PFU, Pomocniczy Przedmiar Robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 225000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje :
-dokonania wizji lokalnej obiektu, oceny stanu technicznego
-wykonanie mapy do celów projektowych
-uzyskanie uzgodnień z konserwatorem zabytków w tym uzgodnienie kolorystyki elewacji oraz sposobu ocieplenia z konserwatorem zabytków,
- uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń (wymagana pisemna akceptacja Zamawiającego)
-opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej i STWiOR
-złożenia we właściwym Urzędzie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych i uzyskania, odpowiedniej dla wnioskowania, prawomocnej zgody na rozpoczęcie prac budowlanych, jeżeli będzie taka konieczność
-wykonania robót budowlano-montażowych obejmujących min.:
- uzupełnienie ubytków w elewacji,
- wykonanie tynku ciepłochronnego,
- wymiana okien i drzwi zewnętrznych,
- pomalowanie elewacji wg projektu kolorystyki,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wymiana pokrycia dachowego,
- ocieplenie stropu poddasza,
- wykonanie hydroizolacji piwnic,
- oraz inne prace i czynności określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym niezbędne do kompletnego i prawidłowego wykonania termomodernizacji.
-wywiezienia odpadów budowlanych, zdemontowanych urządzeń (po ustaleniu z Zamawiającym) na koncesjonowane wysypisko komunalne,
-przygotowania wszystkich protokołów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego bądź ew. uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego,
-po wykonaniu robót budowlanych do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz świadectwa charakterystyki energetycznej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w :
1) SWZ, PFU, Pomocniczy Przedmiar Robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 220000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje min:
-dokonania wizji lokalnej obiektu, oceny stanu technicznego
- wykonanie mapy do celów projektowych
-uzyskanie uzgodnień z konserwatorem zabytków w tym uzgodnienie kolorystyki elewacji oraz sposobu ocieplenia z konserwatorem zabytków,
-uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń (wymagana pisemna akceptacja Zamawiającego)
-opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej i STWiOR
-złożenia we właściwym Urzędzie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych i uzyskania, odpowiedniej dla wnioskowania, prawomocnej zgody na rozpoczęcie prac budowlanych, jeżeli będzie taka konieczność
-wykonania robót budowlano-montażowych obejmujących min.:
- uzupełnienie ubytków w elewacji,
- wykonanie tynku ciepłochronnego,
- wymiana okien i drzwi zewnętrznych,
- pomalowanie elewacji wg projektu kolorystyki,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wymiana pokrycia dachowego,
- ocieplenie stropu poddasza,
- wykonanie hydroizolacji piwnic,
- oraz inne prace i czynności określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym w niezbędne do kompletnego i prawidłowego wykonania termomodernizacji .
-wywiezienia odpadów budowlanych, zdemontowanych urządzeń (po ustaleniu z Zamawiającym) na koncesjonowane wysypisko komunalne,
-przygotowania wszystkich protokołów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego bądź ew. uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego,
-po wykonaniu robót budowlanych do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz świadectwa charakterystyki energetycznej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w :
1) SWZ, PFU, Pomocniczy Przedmiar Robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 325000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje min:
- dokonania wizji lokalnej obiektu, oceny stanu technicznego
- wykonanie mapy do celów projektowych
-uzyskanie uzgodnień z konserwatorem zabytków w tym uzgodnienie kolorystyki elewacji oraz sposobu ocieplenia z konserwatorem zabytków,
-uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń (wymagana pisemna akceptacja Zamawiającego)
-opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej i STWiOR
-złożenia we właściwym Urzędzie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych i uzyskania, odpowiedniej dla wnioskowania, prawomocnej zgody na rozpoczęcie prac budowlanych, jeżeli będzie taka konieczność
-wykonania robót budowlano-montażowych obejmujących min.:
- uzupełnienie ubytków w elewacji,
- wykonanie tynku ciepłochronnego,
- wymiana okien i drzwi zewnętrznych,
- pomalowanie elewacji wg projektu kolorystyki,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wymiana pokrycia dachowego,
- ocieplenie stropu poddasza,
- wykonanie hydroizolacji piwnic,
- oraz inne prace i czynności określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym niezbędne do kompletnego i prawidłowego wykonania termomodernizacji.
-wywiezienia odpadów budowlanych, zdemontowanych urządzeń (po ustaleniu z Zamawiającym) na koncesjonowane wysypisko komunalne,
-przygotowania wszystkich protokołów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego bądź ew. uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego,
-po wykonaniu robót budowlanych do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz świadectwa charakterystyki energetycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 430000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że unieważnia w/w postępowanie ze względu na niewystarczającą wysokość środków przeznaczonych na realizację w/w zadania.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która obejmowała wszystkie cztery części zamówienia. Po otwarciu oferty i dokonaniu jej analizy stwierdzono, że ceny zaoferowane przez wykonawcę dla każdej z części zamówienia znacząco przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych zadań.
W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że unieważnia w/w postępowanie ze względu na niewystarczającą wysokość środków przeznaczonych na realizację w/w zadania.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która obejmowała wszystkie cztery części zamówienia. Po otwarciu oferty i dokonaniu jej analizy stwierdzono, że ceny zaoferowane przez wykonawcę dla każdej z części zamówienia znacząco przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych zadań.
W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że unieważnia w/w postępowanie ze względu na niewystarczającą wysokość środków przeznaczonych na realizację w/w zadania.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która obejmowała wszystkie cztery części zamówienia. Po otwarciu oferty i dokonaniu jej analizy stwierdzono, że ceny zaoferowane przez wykonawcę dla każdej z części zamówienia znacząco przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych zadań.
W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że unieważnia w/w postępowanie ze względu na niewystarczającą wysokość środków przeznaczonych na realizację w/w zadania.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która obejmowała wszystkie cztery części zamówienia. Po otwarciu oferty i dokonaniu jej analizy stwierdzono, że ceny zaoferowane przez wykonawcę dla każdej z części zamówienia znacząco przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych zadań.
W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę,

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.