Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00258249/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-02
- 2025/BZP 00280266/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA WIELORODZINNYCH KOMUNALNYCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH” składającego się z czterech zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TERMOMODERNIZACJA WIELORODZINNYCH KOMUNALNYCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH” składającego się z czterech zadań.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f9b6d97-af0c-40d5-bc53-7a17d6e63957
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045105/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Termomodernizacja wielorodzinnych komunalnych budynków mieszkalnych w Ząbkowicach Śląskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Termomodernizacja wielorodzinnych komunalnych budynków mieszkalnych w Ząbkowicach Śląskich” nr FEDS.09.06-IZ.00-0006/24 w ramach Priorytetu nr 9 „Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku” Działania nr 9.6 „Transformacja środowiskowa - ZIT” Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021–20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00258249
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1359970,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje min:- dokonania wizji lokalnej obiektu, oceny stanu technicznego
- wykonanie mapy do celów projektowych
-uzyskanie uzgodnień z konserwatorem zabytków w tym uzgodnienie kolorystyki elewacji oraz sposobu ocieplenia z konserwatorem zabytków,
-uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń (wymagana pisemna akceptacja Zamawiającego)
-opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej i STWiOR
-złożenia we właściwym Urzędzie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych i uzyskania, odpowiedniej dla wnioskowania, prawomocnej zgody na rozpoczęcie prac budowlanych, jeżeli będzie taka konieczność
-wykonania robót budowlano-montażowych obejmujących min.:
- uzupełnienie ubytków w elewacji,
- wykonanie tynku ciepłochronnego,
- wymiana okien i drzwi zewnętrznych,
- pomalowanie elewacji wg projektu kolorystyki,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wymiana pokrycia dachowego,
- ocieplenie stropu poddasza,
- wykonanie hydroizolacji piwnic,
- oraz inne prace i czynności określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym niezbędne do kompletnego i prawidłowego wykonania termomodernizacji.
-wywiezienia odpadów budowlanych, zdemontowanych urządzeń (po ustaleniu z Zamawiającym) na koncesjonowane wysypisko komunalne,
-przygotowania wszystkich protokołów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego bądź ew. uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego,
-po wykonaniu robót budowlanych do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz świadectwa charakterystyki energetycznej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w :
1) SWZ, PFU, Pomocniczy Przedmiar Robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 225000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje :-dokonania wizji lokalnej obiektu, oceny stanu technicznego
-wykonanie mapy do celów projektowych
-uzyskanie uzgodnień z konserwatorem zabytków w tym uzgodnienie kolorystyki elewacji oraz sposobu ocieplenia z konserwatorem zabytków,
- uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń (wymagana pisemna akceptacja Zamawiającego)
-opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej i STWiOR
-złożenia we właściwym Urzędzie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych i uzyskania, odpowiedniej dla wnioskowania, prawomocnej zgody na rozpoczęcie prac budowlanych, jeżeli będzie taka konieczność
-wykonania robót budowlano-montażowych obejmujących min.:
- uzupełnienie ubytków w elewacji,
- wykonanie tynku ciepłochronnego,
- wymiana okien i drzwi zewnętrznych,
- pomalowanie elewacji wg projektu kolorystyki,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wymiana pokrycia dachowego,
- ocieplenie stropu poddasza,
- wykonanie hydroizolacji piwnic,
- oraz inne prace i czynności określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym niezbędne do kompletnego i prawidłowego wykonania termomodernizacji.
-wywiezienia odpadów budowlanych, zdemontowanych urządzeń (po ustaleniu z Zamawiającym) na koncesjonowane wysypisko komunalne,
-przygotowania wszystkich protokołów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego bądź ew. uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego,
-po wykonaniu robót budowlanych do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz świadectwa charakterystyki energetycznej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w :
1) SWZ, PFU, Pomocniczy Przedmiar Robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 220000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje min:-dokonania wizji lokalnej obiektu, oceny stanu technicznego
- wykonanie mapy do celów projektowych
-uzyskanie uzgodnień z konserwatorem zabytków w tym uzgodnienie kolorystyki elewacji oraz sposobu ocieplenia z konserwatorem zabytków,
-uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń (wymagana pisemna akceptacja Zamawiającego)
-opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej i STWiOR
-złożenia we właściwym Urzędzie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych i uzyskania, odpowiedniej dla wnioskowania, prawomocnej zgody na rozpoczęcie prac budowlanych, jeżeli będzie taka konieczność
-wykonania robót budowlano-montażowych obejmujących min.:
- uzupełnienie ubytków w elewacji,
- wykonanie tynku ciepłochronnego,
- wymiana okien i drzwi zewnętrznych,
- pomalowanie elewacji wg projektu kolorystyki,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wymiana pokrycia dachowego,
- ocieplenie stropu poddasza,
- wykonanie hydroizolacji piwnic,
- oraz inne prace i czynności określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym w niezbędne do kompletnego i prawidłowego wykonania termomodernizacji .
-wywiezienia odpadów budowlanych, zdemontowanych urządzeń (po ustaleniu z Zamawiającym) na koncesjonowane wysypisko komunalne,
-przygotowania wszystkich protokołów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego bądź ew. uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego,
-po wykonaniu robót budowlanych do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz świadectwa charakterystyki energetycznej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w :
1) SWZ, PFU, Pomocniczy Przedmiar Robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 325000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje min:- dokonania wizji lokalnej obiektu, oceny stanu technicznego
- wykonanie mapy do celów projektowych
-uzyskanie uzgodnień z konserwatorem zabytków w tym uzgodnienie kolorystyki elewacji oraz sposobu ocieplenia z konserwatorem zabytków,
-uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń (wymagana pisemna akceptacja Zamawiającego)
-opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej i STWiOR
-złożenia we właściwym Urzędzie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych i uzyskania, odpowiedniej dla wnioskowania, prawomocnej zgody na rozpoczęcie prac budowlanych, jeżeli będzie taka konieczność
-wykonania robót budowlano-montażowych obejmujących min.:
- uzupełnienie ubytków w elewacji,
- wykonanie tynku ciepłochronnego,
- wymiana okien i drzwi zewnętrznych,
- pomalowanie elewacji wg projektu kolorystyki,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wymiana pokrycia dachowego,
- ocieplenie stropu poddasza,
- wykonanie hydroizolacji piwnic,
- oraz inne prace i czynności określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym niezbędne do kompletnego i prawidłowego wykonania termomodernizacji.
-wywiezienia odpadów budowlanych, zdemontowanych urządzeń (po ustaleniu z Zamawiającym) na koncesjonowane wysypisko komunalne,
-przygotowania wszystkich protokołów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego bądź ew. uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego,
-po wykonaniu robót budowlanych do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz świadectwa charakterystyki energetycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 430000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że unieważnia w/w postępowanie ze względu na niewystarczającą wysokość środków przeznaczonych na realizację w/w zadania.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która obejmowała wszystkie cztery części zamówienia. Po otwarciu oferty i dokonaniu jej analizy stwierdzono, że ceny zaoferowane przez wykonawcę dla każdej z części zamówienia znacząco przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych zadań.
W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że unieważnia w/w postępowanie ze względu na niewystarczającą wysokość środków przeznaczonych na realizację w/w zadania.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która obejmowała wszystkie cztery części zamówienia. Po otwarciu oferty i dokonaniu jej analizy stwierdzono, że ceny zaoferowane przez wykonawcę dla każdej z części zamówienia znacząco przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych zadań.
W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że unieważnia w/w postępowanie ze względu na niewystarczającą wysokość środków przeznaczonych na realizację w/w zadania.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która obejmowała wszystkie cztery części zamówienia. Po otwarciu oferty i dokonaniu jej analizy stwierdzono, że ceny zaoferowane przez wykonawcę dla każdej z części zamówienia znacząco przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych zadań.
W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że unieważnia w/w postępowanie ze względu na niewystarczającą wysokość środków przeznaczonych na realizację w/w zadania.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która obejmowała wszystkie cztery części zamówienia. Po otwarciu oferty i dokonaniu jej analizy stwierdzono, że ceny zaoferowane przez wykonawcę dla każdej z części zamówienia znacząco przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych zadań.
W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę,
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 3174D na odcinku Jaworek - Sieroszów, km 1+394 - 6+674
- Zakup, dostawa i montaż nowego dźwigu elektrycznego bez maszynowni wraz z demontażem istniejącego dźwigu osobowego hydraulicznego w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Szpitalnej 3 w Ząbkowicach Śl.
- TERMOMODERNIZACJA WIELORODZINNYCH KOMUNALNYCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH" składającego się z czterech zadań.
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3142D w miejscowości Mąkolno, długość 70 mb, km 4+233 - 4+273; 4+883 - 4+913 wraz z odbudową murów oporowych i przepustów [powódź, wrzesień 2024]
- Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Ząbkowicach Śląskich.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych - hol wejściowy, renowacja lastryka w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. Karola Szymanowskiego w Warszawie
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- Roboty modernizacyjne i remontowe w pomieszczeniach budynku szkolnego oraz internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Szkoły Podchorążych Piechoty w Komorowie w Starym Lubiejewie
- Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr 29 obręb Jatynia w ciągu drogi Jatynia - Piaszczyte - Jatynka
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Budowa szlaku turystyki rowerowej - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.