eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Przedszkole nr 10, dz. Maroko-Nowiny; modernizacja budynku (remont piwnic, wymiana instalacji elektrycznej, wykonanie drenażu)



Ogłoszenie z dnia 2022-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przedszkole nr 10, dz. Maroko-Nowiny; modernizacja budynku (remont piwnic, wymiana instalacji elektrycznej, wykonanie drenażu)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.8.) Numer faksu: 324224124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedszkole nr 10, dz. Maroko-Nowiny; modernizacja budynku (remont piwnic, wymiana instalacji elektrycznej, wykonanie drenażu)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8432a741-d76a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294253

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001828/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.54 Przedszkole nr 10, dz. Maroko-Nowiny; modernizacja budynku ( remont piwnic, wymiana instalacji elektrycznej, wykonanie drenażu).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172024/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.43.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1837330,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 650405,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Przedszkola nr 10, w dzielnicy Maroko-Nowiny (remont piwnic, wymiana instalacji elektrycznej, wykonanie drenażu).
Zakres zamówienia.
1. Modernizacja instalacji elektrycznej na parterze i piętrze budynku w zakresie wymiany oprzewodowania, opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego oraz tablic rozdzielczych. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również przebudowa układu zasilania z wyniesieniem układu pomiarowego na zewnątrz budynku, wykonanie głównego przeciwpożarowego wyłącznika prądu oraz pomiary pomontażowe.
2. Instalacje niskoprądowe - zakres obejmuje wykonanie robót opisanych szczegółowo w przedmiarze robót, takich jak:
1) budowa instalacji sieci strukturalnej,
2) budowa instalacji sieci WiFi,
3) budowa instalacje sieci pod tablicę interaktywną,
4) demontaż istniejącego monitoringu wizyjnego obiektu oraz dostawa i instalacja cyfrowego monitoringu IP,
5) demontaż istniejącej centrali systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu oraz dostawa i instalacja nowego SSWiN,
6) dostawa i instalacja centrali telefonicznej wraz z telefonami,
7) demontaż istniejącego systemu domofonowego i dostawa i instalacja systemu wideo domofonowego.
Szczegółowy zakres prac dla instalacji niskoprądowej, minimalne parametry urządzeń są wyszczególnione w dołączonym przedmiarze robót. Rozkład poszczególnych instalacji pokazują rysunki nr T1, T2, T3.
3. Malowanie pomieszczeń przedszkola po robotach elektrycznych. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi malowanie wszystkich pomieszczeń wewnętrznych budynku w zakresie:
1) uzupełnienie bruzd po robotach instalacyjnych,
2) założenie wzmocnień z siatki w miejscach łączeń dylatacyjnych,
3) uzupełnienie wyprawy tynkarskiej,
4) malowanie pomieszczeń.
4. Roboty budowlane związane z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej
i termicznej murów zewnętrznych budynku jak również związane z usunięciem skutków zawilgoceń w pomieszczeniach w poziomie piwnic:
Roboty zewnętrzne:
1) rozbiórka nawierzchni w obszarze planowanych prac (na szer. 2,0 m)
z rozbiórką nawierzchni całego tarasu zewnętrznego (4,2 x 13,5 m)
2) wykonanie wykopu do poziomu posadowienia ław fundamentowych wzdłuż ścian zewnętrznych wraz z umocnieniem ścian wykopu,
3) demontaż starych doświetlaczy okiennych, rozbiórka zsypu na opał,
4) rozbiórka istniejących dwóch niezależnych schodów zewnętrznych prowadzących na kondygnację piwnic oraz murów oporowych,
5) odtworzenie murów oporowych i biegów schodowych z zachowaniem istniejącej geometrii,
6) demontaż wskazanych okien, zamurowanie otworów, wymiana jednego okna,
7) wykonanie wentylacji typu „z” w dwóch pomieszczeniach,
8) odbicie tynku, usunięcie resztek izolacji, usunięcie luźnej zaprawy ze spoin,
9) oczyszczenie powierzchni i zagruntowanie powierzchni muru,
10) nałożenie tynku, wykonanie bitumicznej przeciwwilgociowej izolacji powłokowej oraz izolacji termicznej z płyt polistyrenowych,
11) założenie folii kubełkowej,
12) ułożenie na dnie wykopu warstwy filtracyjnej ze żwirku w otulinie
z geowłókniny,
13) zabudowa rury drenarskiej i studzienek rewizyjnych wraz z podłączeniem istniejących rur spustowych i włączeniem całości do istniejącej studni kanalizacji deszczowej,
14) montaż nowych doświetlaczy okiennych,
15) zasypanie wykopu wraz z zagęszczeniem i wykonaniem opaski żwirowej w poziomie terenu,
16) odtworzenie zdemontowanej nawierzchni z uzupełnieniem w miejscach zlikwidowanych elementów (wykorzystanie elementów z demontażu na poziomie 50%, nawierzchnie poza tarasem należy ujednolicić),
17) wykonanie nowych warstw tarasu z warstwą wierzchnią z kostki wielkogabarytowej.
Roboty wewnętrzne w piwnicy (wewnętrzna powierzchnia ścian zewnętrznych do wys. 1,20):
1) odbicie zawilgoconych tynków i oczyszczenie ściany,
2) osuszanie ścian za pomocą agregatów mikrofalowych,
3) neutralizacja soli i odgrzybianie podłoża,
4) wykonanie blokady poziomej metodą iniekcji poziomej, niskociśnieniowej,
5) wykonanie wyprawy tynkarskiej i nałożenie elastycznej, powłokowej zaprawy uszczelniającej (izolacji szlamowej) o gr. min. 2 mm,
6) wykonanie tynku renowacyjnego,
7) malowanie pomieszczeń,
Roboty uzupełniające i przygotowawcze:
1) zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzenia robót,
2) zabezpieczenie ciągów komunikacyjnych wykorzystywanych do prac przed uszkodzeniem i zabrudzeniem,
3) demontaż i ponowny montaż prowadzonych wzdłuż ściany zewnętrznej instalacji odprowadzających wodę,
4) wywóz i utylizacja gruzu, urobku.
Szczegółowo zakres całego zamierzenia budowlanego opisują:
 dokumentacja rysunkowa,
 przedmiary robót (będące elementem pomocniczym),
 STWiOR.
W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska.
Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
- zraszania wodą / innego zabezpieczenia przed pyleniem dla terenu prowadzenia prac rozbiórkowych;
- zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy;
- stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie);
- transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów;
- stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych
w wytwórniach.
Ponadto, Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
- wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania;
- organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.
Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1. W ramach niniejszego zadania planuje się zainstalować przed wejściem głównym do obiektu przycisk dzwonkowy po to, aby osoba niepełnosprawna mogła za jego pośrednictwem wezwać obsługę, która pomoże jej dostać się do środka budynku.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
 wykonywanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych,
 wykonywanie robót ogólnobudowlanych,
 wykonywanie robót budowlanych elektrycznych,
 wykonywanie robót budowlanych wykończeniowych.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i urządzenia (w przypadku zaoferowania krótszego terminu, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść będzie niezgodna z warunkami zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 820000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1246710,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 820000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.F.B EURO-BUD Zbysław Jędruch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271030169

7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 37

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie instalacji elektrycznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 820000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania przedmiotu umowy wynosi 8 tygodni od dnia zawarcia umowy (56 dni).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.