Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00223735/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ GMINY BISKUPIEC
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISKUPIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118891
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-340
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 564745057
1.5.8.) Numer faksu: 564747952
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: PRZETARGI@GMINABISKUPIEC.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-biskupiec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ GMINY BISKUPIEC2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a60f1fc7-f22a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015790/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 OPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ GMINY BISKUPIEC
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223735/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I obejmuje realizację roboty budowlanej pn.:”Modernizacja ujęcia wodociągowego w Łąkorku” polegającej na: przebudowie stacji uzdatniania wody obejmującej: remont budynku technicznego SUW, budowę nowej instalacji technologicznej SUW, wykonanie fundamentów pod dwa stalowe zbiorniki wyrównawcze o pojemności 150 m3 i ich montaż, wykonanie przyłączy między obiektowych, wykonanie nowego trzykomorowego osadnika popłuczyn z kręgów fi 2000 mm i likwidacja starego wraz z wymianą sieci odprowadzającej i trzech studzienek w granicach działki nr 501/1, wymiana przyłącza ścieków sanitarnych wraz ze studzienka kanalizacyjna do istniejącej przepompowni ścieków z budynku SUW, wykonanie studzienki neutralizacyjnej, wykonanie dróg i placów wewnętrznych z nawierzchni typu POLBRUK oraz wymiany ogrodzenia w ramach przebudowy stacji uzdatniania wody w miejscowości Łąkorek gm. Biskupiec.Z istniejących obiektów zagospodarowania działek do adaptacji przeznaczone są: budynek techniczny, przydomowa przepompownia ścieków sanitarnych oraz studnie głębinowe. Istniejący zbiornik magazynowy wody zostanie wyłączony z eksploatacji jednak nie przewiduje się jego rozbiórki. Drogi i place zewnętrzne są wykonane z płyt betonowych i są w bardzo złym stanie. Płyty należy usunąć i wykonać nowe nawierzchnie typu POLBRUK. Istniejące ogrodzenie terenu stacji oraz studni głębinowej zostanie wymienione na nowe w obrębie działki 501/1. Nowymi elementami zagospodarowania działki są: dwa stalowe zbiorniki wyrównawcze o pojemności 150 m3 wraz z przyłączami ssawnym i tłocznym z rur PE do budynku SUW oraz przyłącze spustowe z rur PCV Dz 200 do przebudowywanej sieci odprowadzenia popłuczyn, trzykomorowy osadnik popłuczyn z kręgów betonowych fi 2000 mm oraz studzienka neutralizacyjna z kręgów fi 1000 mm. Wykonane zostaną także przyłącza:
- budynku SUW do osadnika popłuczyn z rur PCV Dz 200
- ze studzienki bezodpływowej do budynku stacji z rur PCV 160
- kanalizacji sanitarnej z rur PCV 160 wraz ze studzienką z budynku SUW do istniejącej przepompowni Ścieków
Przebudowany zostanie także w granicy działki objętej inwestycją rurociąg odprowadzenia popłuczyn z rur PCV fi 160 wraz ze studzienkami rewizyjnymi z kręgów betonowych fi 800 mm.
Wykonane zostaną również nowe przyłącza energetyczne ze studni głębinowych do budynku stacji oraz do zbiorników wyrównawczych i osadnika popłuczyn. Projektuje się wykonanie fundamentu pod zewnętrzny agregat prądotwórczy o wym. ok. 1,4 x 2,7 m, który będzie służył jako awaryjne zasilenie stacji w energię elektryczną. Infrastruktura techniczna inwestycji:
-zaopatrzenie w energię elektryczną – z istniejącego na działce przyłącza – rozbudowa instalacji wewnętrznych zalicznikowych.
-odprowadzenie ścieków sanitarnych – do istniejącej kanalizacji sanitarnej.
-odprowadzenie wód opadowych - powierzchniowo na tereny Inwestora
Zestawienie powierzchni zabudowy projektowanych elementów zagospodarowania terenu:
- powierzchnia zabudowy zbiorników wyrównawczych wraz z opaską typu Polbruk – ok. 56,00 m2
- powierzchnia zabudowy istniejącego budynku stacji:
• z opaską betonową – ok. 113,00 m2
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera - dokumentacja projektowa , stanowiąca Załącznik nr 7 do SWZ oraz SST stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ a także przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do SWZ
4. Rozwiązanie równoważne:
1) Równoważność – rozwiązanie o tym samym przeznaczeniu, cechach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych
odpowiadających cechom technicznym, jakościowym i
funkcjonalnym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia lub lepszych, oznaczonych innym znakiem towarowym,
patentem lub pochodzeniem
2) W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej , SST, przedmiarze robót lub SWZ i jej załącznikach znaków
towarowych , patentów lub pochodzenia, a także norm i aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający
dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w w/w dokumentach postepowania pod
warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie w dokumentacją projektową, SST , przedmiarem , zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, SST , przedmiarze , SWZ oraz będą zgodne pod względem:
a) Gabarytów i konstrukcji ( wielkość ,rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych)
b) Charakteru użytkowego ( tożsamość funkcji)
c) Charakterystyki materiałowej ( rodzaj i jakość materiałów)
d) Parametrów technicznych ( wytrzymałość ,trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe,
konstrukcje itd.)
e) Parametrów bezpieczeństwa użytkowania
f) Standardów emisyjnych,
3) Rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry
wydajnościowe i funkcjonalne, mające wpływ na skuteczność działania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagań
minimalnych;
4) Użycie w dokumentacji projektowej, SST, przedmiarze , SWZ i jej załącznikach nazw rozwiązań, materiałów i urządzeń
służy ustaleniu minimalnego standardu wykonania i określenia
właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji projektowej, SST , przedmiarze , SWZ dla projektowanych rozwiązań, 5) Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają zakładane wymagania minimalne 6) Użycie w dokumencie słowa „lub” oznacza, że przedmiot zamówienia musi posiadać wymagana funkcjonalność, natomiast to Zamawiający czy użytkownik będzie miał wybór korzystania z tej funkcjonalności;
7) Brak określenia ”minimum” oznacza wymaganie na poziomie minimalnym, a Wykonawca może zaoferować rozwiązanie o
lepszych parametrach; 8) W celu zachowania zasad neutralności technologicznej i konkurencyjności dopuszcza się rozwiązania równoważne do wyspecyfikowanych, przy czym za rozwiązanie równoważne uważa się takie rozwiązanie, które pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności nie odbiega lub jest lepsze od technologii funkcjonalności iwydajności wyszczególnionych w rozwiązaniu wyspecyfikowanym;
9) Nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania wyspecyfikowanego, takie jak:
zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania technologiczne,
własnościowe protokoły itp., a jedynie te które stanowią o istocie całości zakładanych rozwiązań technologicznych i posiadają odniesienie w rozwiązaniu równoważnym. W związku z tym
Wykonawca może zaproponować rozwiązania, które realizują takie same funkcjonalności wyspecyfikowane przez zamawiającego w inny , niż podany sposób; 10) Przez bardzo zbliżona wartość użytkową rozumie się podobne, z dopuszczeniem
nieznacznych różnic niewpływających w żadnym stopniu na całokształt systemu, zachowanie oraz realizowanie podobnych
funkcjonalności w danych warunkach, dla których to warunków
rozwiązania te są dedykowane. Rozwiązanie równoważne musi zawierać dokumentację potwierdzającą , że spełnia wymagania funkcjonalne Zamawiającego, w tym wyniki porównań
,testów czy możliwości oferowanych przez to rozwiązanie w odniesieniu do rozwiązania wyspecyfikowanego. 11)Dodatkowo , wszędzie tam, gdzie został wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.)materiałów i normy, aprobaty, specyfikacje i systemy o których mowa w ustawie Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych takich samych lub lepszych niż
wymagane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, SST, przedmiarze oraz SWZ. Zamawiający informuje, że w
takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny
posiadać składniki użyte do realizacji przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 2705701,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II obejmuje realizację roboty budowlanej pn.:” Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Biskupcu” składającej się z szeregu obiektów w których skład wchodzą miedzy innymi: istniejący budynek socjalno – techniczny, istniejący budynek gospodarczy, istniejący budynek odwodnienia i higienizacji osadu ze składowiskiem a także projektowany fundament pod agregat prądotwórczy . Prace remontowe będą polegać na dostosowaniu istniejących obiektów przy uwzględnieniu infrastruktury technicznej na terenie objętym inwestycją do poprawy wydajności funkcjonowania oczyszczalni a także dostosowania tych że obiektów do aktualnych przepisów sanitarno – higienicznych a także przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.Zestawienie powierzchni oraz dane charakterystyczne (wg. PN-ISO 9836:1997)
1.1. Budynek socjalno – techniczny
Powierzchnia użytkowa = 70,30 m2
Powierzchnia zabudowy = 101,00 m2
Powierzchnia całkowita = 100,90 m2
Kubatura = 500,00 m3
Wymiary ( szer. x dł.) = 10,52 x 10,52 m
Wysokość = 6,12 m
Liczba kondygnacji - jednokondygnacyjny
Podpiwniczenie - nie posiada
Grupa wysokości budynku - niski ( N )
1.2. Budynek gospodarczy
Powierzchnia użytkowa = 14,41 m2
Powierzchnia zabudowy = 18,71 m2
Powierzchnia całkowita = 18,71 m2
Kubatura = 61,78 m3
Wymiary ( szer. x dł.) = 3,44 x 5,44 m
Wysokość = 3,23 m
Liczba kondygnacji - jednokondygnacyjny
Podpiwniczenie - nie posiada
Grupa wysokości budynku - niski ( N )
4.3. Budynek odwodnienia i higienizacji osadu ze składowiskiem
Prace remontowe związane są z wykonaniem prac polegających na odświeżeniu istniejącego obiektu poprzez oczyszczenie i pomalowanie istniejących elementów obiektu od strony zewnętrznej oraz pomieszczeń budynku odwodnienia i higienizacji osadu.
Istniejące gabaryty obiektu nie ulegną zmianie .
Zaprojektowano: remont i przebudowę pomieszczeń wewnątrz budynku socjalno - technicznego, remont budynku gospodarczego, remont budynku odwodnienia i higienizacji osadu ze składowiskiem oraz fundament pod agregat prądotwórczy który umiejscowiony będzie w specjalnym kontenerze dobranym w oparciu o specyfikację producenta agregatu. Obiekty objęte zakresem opracowania to obiekty niskie o dachach dwuspadowych bądź jednospadowych których pokrycie stanowi między innymi blachodachówka jak i papa. Pokrycie kontenera zostanie dobrane zgodnie ze specyfikacją producenta kontenera gdzie umieszczony będzie agregat prądotwórczy. Służyć będą następującym celom zależnie od przeznaczenia:
- budynek socjalno – techniczny – monitorowanie funkcjonowania oczyszczalni w tym sterowanie urządzeniami oczyszczalni a także miejsce zapewniające pracownikom podstawowe warunki pracy w zakresie spożywania posiłków czy zachowania higieny osobistej,
- budynek odwodnienia i higienizacji osadu ze składowiskiem – odwodnienie i higienizacja osadu odwodnionego ze składowaniem osadu odwodnionego,
- budynek gospodarczy – służyć będzie zgodnie z jego pierwotnym przeznaczeniem do przechowywania sprzętu wykorzystywanego przez pracowników oczyszczalni celem utrzymania funkcjonowania oczyszczalni jako obiektu działającego sprawnie,
- kontener na agregat prądotwórczy – miejsce gdzie umieszczony będzie agregat prądotwórczy który służyć będzie do zasilenia oczyszczalni w stopniu który pozwoli na jej funkcjonowanie przy braku zasilenia z istniejącej sieci elektroenegetycznej w wyniku np. awarii urządzeń odpowiedzianych za dostarczanie energii elektrycznej poprzez istniejącą sieć elektroenergetyczną należącą do odrębnej firmy dostarczającej prąd. Agregat prądotwórczy będzie pełnił funkcje zasilania awaryjnego.
2) Technologia - w ramach projektu zostaną wymienione oraz zainstalowane następujące urządzenia:
• Kontenerowa stacja zlewcza ścieków dowożonych
• Pompownia ścieków surowych
• Sitopiaskownik - kompaktowe urządzenie do mechanicznego oczyszczania ścieków
• Mieszadła w reaktorach defosfatacji oraz denitryfikacji
• System napowietrzania w reaktorze nitryfikacji składający się ze sprężarek śrubowych oraz rusztów napowietrzających wyposażonych w dyski z EPDM
• Pompy recyrkulacji
• Mieszadło w komorze zagęszczania osadu
• Instalacji do odwadniania i higienizacji wapnem osadów
• Automatyzacja zasuw w komorze rozdziału nr 2
• Instalacja AKPiA
• Wyposażenie laboratorium
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera - dokumentacja projektowa , stanowiąca Załącznik nr 10 do SWZ oraz SST stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ a także przedmiar robót stanowiący załącznik nr 12 do SWZ
3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, SST , SWZ wraz z załącznikami,
pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarem robót, a
także obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewni pełna obsługę geodezyjna wraz z okresem gwarancji. Podstawą
sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, SST, SWZ z załącznikami oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w
trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy. Wszystkie
wymagania określone w w/w dokumentach stanowią wymagania minimalne, a ich spełnianie jest obligatoryjne.
Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp .
4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.
4. Rozwiązanie równoważne:
1) Równoważność – rozwiązanie o tym samym przeznaczeniu, cechach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych
odpowiadających cechom technicznym, jakościowym i
funkcjonalnym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia lub lepszych, oznaczonych innym znakiem towarowym,
patentem lub pochodzeniem
2) W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej , SST, przedmiarze robót lub SWZ i jej załącznikach znaków
towarowych , patentów lub pochodzenia, a także norm i aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający
dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w w/w dokumentach postepowania pod
warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie w dokumentacją projektową, SST , przedmiarem , zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, SST , przedmiarze , SWZ oraz będą zgodne pod względem:
a) Gabarytów i konstrukcji ( wielkość ,rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych)
b) Charakteru użytkowego ( tożsamość funkcji)
c) Charakterystyki materiałowej ( rodzaj i jakość materiałów)
d) Parametrów technicznych ( wytrzymałość ,trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.) e) Parametrów bezpieczeństwa użytkowania f) Standardów emisyjnych,3) Rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry wydajnościowe i funkcjonalne, mające wpływ na skuteczność działania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagań minimalnych; 4) Użycie w dokumentacji projektowej, SST, przedmiarze , SWZ i jej załącznikach nazw rozwiązań, materiałów i urządzeń służy ustaleniu minimalnego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji projektowej, SST , przedmiarze , SWZ dla projektowanych rozwiązań, 5) Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają
zakładane wymagania minimalne 6) Użycie w dokumencie słowa „lub” oznacza, że przedmiot zamówienia musi posiadać
wymagana funkcjonalność, natomiast to Zamawiający czy użytkownik będzie miał wybór korzystania z tej funkcjonalności;
7) Brak określenia ”minimum” oznacza wymaganie na poziomie minimalnym, a Wykonawca może zaoferować rozwiązanie o
lepszych parametrach; 8) W celu zachowania zasad neutralności technologicznej i konkurencyjności dopuszcza się
rozwiązania równoważne do wyspecyfikowanych, przy czym za rozwiązanie równoważne uważa się takie rozwiązanie, które
pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności nie odbiega lub jest lepsze od technologii funkcjonalności iwydajności wyszczególnionych w rozwiązaniu wyspecyfikowanym;
9) Nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania wyspecyfikowanego, takie jak:
zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania technologiczne,
własnościowe protokoły itp., a jedynie te które stanowią o istocie całości zakładanych rozwiązań technologicznych i
posiadają odniesienie w rozwiązaniu równoważnym. W związku z tym Wykonawca może zaproponować rozwiązania, które realizują takie same funkcjonalności wyspecyfikowane przez
zamawiającego w inny , niż podany sposób; 10) Przez bardzo zbliżona wartość użytkową rozumie się podobne, z
dopuszczeniem nieznacznych różnic niewpływających w żadnym stopniu na całokształt systemu, zachowanie oraz realizowanie podobnych funkcjonalności w danych warunkach, dla których to warunków rozwiązania te są dedykowane. Rozwiązanie równoważne musi zawierać dokumentację potwierdzającą , że spełnia wymagania funkcjonalne Zamawiającego, w tym wyniki porównań ,testów czy możliwości oferowanych przez to rozwiązanie w odniesieniu do rozwiązania wyspecyfikowanego. 11) Dodatkowo , wszędzie tam, gdzie został wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.)
materiałów i normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w ustawie Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie
sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych takich samych lub
lepszych niż wymagane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, SST, przedmiarze oraz SWZ. Zamawiający informuje, że w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny
posiadać składniki użyte do realizacji przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45262310-7 - Zbrojenie
45262300-4 - Betonowanie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 3088722,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3521710,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3521710,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3521710,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana UNIB Daniel Wygonowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411681100
7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 44
7.3.4) Miejscowość: Ostróda
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYGONOWSKI DANIEL FIRMA BUDOWLANA "UNIB"
jakie przetargi wygrała firma
WYGONOWSKI DANIEL FIRMA BUDOWLANA "UNIB"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3521710,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3088722,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3088722,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3088722,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana UNIB Daniel Wygonowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411681100
7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 44
7.3.4) Miejscowość: Ostróda
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYGONOWSKI DANIEL FIRMA BUDOWLANA "UNIB"
jakie przetargi wygrała firma
WYGONOWSKI DANIEL FIRMA BUDOWLANA "UNIB"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3088722,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BISKUPCA
- ZAKUP MEBLI DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BISKUPCU
- Wykonywanie usługi prania i wynajmu pościeli szpitalnej
- Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne dostawy pelletu drzewnego fi 6 i/lub 8mm, workowanego, na sezon grzewczy 2025/2026 do 4 kotłowni znajdujących się w Biskupcu
- Budowa kolumbarium na cmentarzu w Biskupcu.
- "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową dróg w Biskupcu, w ramach realizacji zadania: "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
więcej: przetargi w Biskupcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami przy ul. Przemysłowej w Nowym Dworze Gdańskim
- Rozbudowa wraz z nadbudową Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o. w restrukturyzacji z siedzibą w Świętochłowicach przy ul. Szpitalnej 2 w formule (...)
- DOSTAWA I MONTAŻ WINDY OSOBOWEJ PRZYSTOSOWANEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
- Przygotowanie pomieszczenia dla usytuowania węzła cieplnego w budynku AST w Krakowie przy ul. Straszewskiego 21-22 wraz z wykonaniem niezbędnych robót sanitarnych, elektrycznych i wykończeniowych
- SVA/4620-326/2025: Remont kotłowni gazowej o mocy 2x240 kW w budynku nr 2 wraz z zewnętrzną instalacją c.o. i c.w.u. do budynku nr 1 na terenie kompl. wojskowego w m. Wólka Gościeradowska
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słupia Konecka - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.