Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00202315/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
- 2022/BZP 00210778/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-15
- 2022/BZP 00219057/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Dębno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000540357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 240
1.5.2.) Miejscowość: Wola Dębińska
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-852
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 631 85 60
1.5.8.) Numer faksu: 014 6658 722
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminadebno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12c57c3b-e7e2-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019408/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu informatycznego w ramach projetku "Cyfrowa Gmina"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202315/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RWI.271.13.2022.MJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I – dostawa komputerów, tabletów i skaneraPrzedmiotem zamówienia dla Części 1 jest dostawa wraz z transportem:
• 24 sztuk zestawów komputerowych wraz z dostawą oprogramowania biurowego. Przez zestaw komputerowy rozumie się komputer przenośny, monitor, mysz oraz klawiaturę.
• 15 sztuk tabletów
• skaner – sztuk 1
Dostarczony sprzęt musi spełniać wymagania określone w Załączniku nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części I.
Dostarczany sprzęt dla Części pierwszej ma być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE – jeżeli są wymagane).
Sprzęt dla Części pierwszej należy dostarczyć do siedziby Zmawiającego tj. do Urzędu Gminy Dębno, Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno. Koszt dostawy, przygotowanie sprzętu należy uwzględnić w cenie ofertowej.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne sprzętu dla Części I zostały opisane w Załączniku nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części I
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231320-6 - Monitory dotykowe
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30213200-7 - Komputer tablet
30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 188603,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część II – dostawa systemu ochrony UTM, przełącznik sieciowy zarządzalny, system kopii zapasowych, punkt dostępowyPrzedmiotem zamówienia dla Części drugiej jest dostawa wraz z transportem:
• jednej sztuki systemu ochrony UTM,
• dwóch przełączników sieciowych zarządzalnych,
• jednego system kopii zapasowych
• dwóch punktów dostępowych.
Dostarczony sprzęt musi spełniać wymagania określone w Załączniku nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części II
Dostarczany sprzęt dla Części drugiej ma być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE – jeżeli są wymagane).
Sprzęt dla Części II należy dostarczyć do siedziby Zmawiającego tj. do Urzędu Gminy Dębno, Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno. Koszt dostawy, przygotowanie sprzętu należy uwzględnić w cenie ofertowej.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne sprzętu dla Części II zostały opisane w Załączniku nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części II
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30231320-6 - Monitory dotykowe
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
30213200-7 - Komputer tablet
30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 96974 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część III – dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukującychPrzedmiotem zamówienia dla Części III jest dostawa wraz z transportem 8 sztuk wielofunkcyjnych urządzeń drukujących.
Dostarczony sprzęt musi spełniać wymagania określone w Załączniku nr 8 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części III
Dostarczany sprzęt dla Części trzeciej ma być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE – jeżeli są wymagane).
Sprzęt dla Części III należy dostarczyć do siedziby Zmawiającego tj. do Urzędu Gminy Dębno, Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno. Koszt dostawy, przygotowanie sprzętu należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne sprzętu dla Części nr 3 zostały opisane w Załączniku nr 8 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części III
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30231320-6 - Monitory dotykowe
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
30213200-7 - Komputer tablet
30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 38975 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226385,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226385,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226385,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Integrale IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366094210
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226385,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109986,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109986,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109986,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Integrale IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366094210
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109986,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44321,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51705,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44321,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Integrale IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366094210
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44321,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI WOLA DĘBIŃSKA
- Prace konserwatorskie przy tryptyku z przestawieniem Trójcy Świętej i aniołów
- Rozbudowa infrastruktury kanalizacyjnej na terenie Gminie Dębno oraz rozbudowa sieci wodociągowej w Gminy Dębno
więcej: przetargi WOLA DĘBIŃSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup 38 sztuk tabletów wraz z oprogramowaniem, etui, ładowarkami z kablami oraz ze świadczeniem gwarancji dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Dostawa 1 szt. komputera przenośnego dla WH - DE-dzp.272-205/24
- Dostawa urządzeń, wyposażenia oraz samochodu w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K
- Dostawa komputerów przenośnych wraz z monitorami
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.