Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00278614/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
- 2021/BZP 00288354/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-29
- 2021/BZP 00319352/01 - Wynik z dnia 2021-12-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE
KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA POWIATOWEGO URZĘDU
PRACY W GDYNI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
1.2.) Oddział zamawiającego: PUP Gdynia
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191927734
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kołłątaja 8
1.4.2.) Miejscowość: Gdynia
1.4.3.) Kod pocztowy: 81-332
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pupgdynia.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pupgdynia.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294198
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00278614/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie:
1) godzin nadawania przesyłek, jeżeli będą one wynikać ze zmian w strukturze Zamawiającego, za zgodą Wykonawcy,
2) zmiany osób reprezentujących na skutek zmian organizacyjnych,
3) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku od towarów i usług Zamawiający, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu tego zdarzenia, zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej o podatek od towarów i usług według stawki obowiązującej na dzień na dzień wykonania usługi,
4) w przypadku gdy zamówienie będzie realizowane z udziałem podwykonawców umowa zostanie uzupełniona o zapisy dotyczące podwykonawców,
5) zmiany liczby oraz lokalizacji punktów odbioru przesyłek awizowanych.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian cen pod warunkiem zatwierdzenia ich przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez ustawę z 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j.: Dz.U. z 2020 r., poz. 1041).
Po zmianie:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie:
1) godzin nadawania przesyłek, jeżeli będą one wynikać ze zmian w strukturze
Zamawiającego, za zgodą Wykonawcy,
2) zmiany osób reprezentujących na skutek zmian organizacyjnych,
3) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku od towarów i usług Zamawiający, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu tego zdarzenia, zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej o podatek od towarów i usług według stawki obowiązującej na dzień na dzień wykonania usługi,
4) w przypadku gdy zamówienie będzie realizowane z udziałem podwykonawców umowa zostanie uzupełniona o zapisy dotyczące podwykonawców,
5) zmiany liczby oraz lokalizacji punktów odbioru przesyłek awizowanych,
6) godzin odbioru przesyłek objętych przedmiotem zamówienia z siedziby Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian cen pod warunkiem zatwierdzenia ich przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez ustawę z 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j.: Dz.U. z 2020 r., poz. 1041).
3. Zmiany umowy mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.
4. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, obustronnie podpisanego aneksu do Umowy.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Przedłużenie gwarancji platformy serwerowo - sieciowo - macierzowej na potrzeby MOPS w Gdyni
- Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej obszaru Natura 2000 Zatoka Pucka i Półwysep Helski PLH220032 obejmującego wody Zatoki Puckiej
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW, KONTROLI I AKCESORIÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ 2 ANALIZATORÓW DO KOAGULOLOGII DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Usługa cateringowa - serwis lemoniad
- Dostawa komputerów przenośnych i replikatorów portów usb
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Pracownik ds. sprzedaży w branży odnawialnych źródeł energii z egzaminem ECDL"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przyjmowania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, i ich zwrotów na rzecz Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie
- Świadczenie usług kurierskich na rzecz Centralnego Magazynu Mundurowego na okres 24 miesięcy
więcej: Usługi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.