eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarachowiceModernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej powiatu starachowickiego



Ogłoszenie z dnia 2025-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej powiatu starachowickiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Starachowicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009395

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr Władysława Borkowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 276-09-00

1.5.8.) Numer faksu: 276-09-02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.starachowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.starachowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej powiatu starachowickiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cae62fb-d715-4738-8193-6edbaedeb4fb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039817/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej Powiatu Starachowickiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257948

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn. "Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej powiatu starachowickiego".

2. Lokalizacja inwestycji: ul. Szkolna 12, 27-200 Starachowice

3. Termin realizacji przedmiotu umowy: 13 miesięcy od dnia podpisania umowy.

4. Istniejący budynek II LO w Starachowicach to obiekt o konstrukcji murowanej złożony z trzech głównych części (budynku dydaktycznego, szatni oraz hali z zapleczem socjalnym) z wejściem głównym w elewacji południowej. Dachy budynku w formie dachów płaskich, jednospadowych oraz dwuspadowych oparte na ścianach nośnych, nakryte blachą oraz papą.

Charakterystyczne parametry obiektu Sali gimnastycznej z zapleczem:
Powierzchnia zabudowy skrzydła Sali gimnastycznej z zapleczem 1041,3 m3
Powierzchnia użytkowa 1049,29 m3
Kubatura 9988,95 m3
Liczba kondygnacji 1-2

Zamówienie obejmuje między innymi:
a) Branża ogólnobudowlana - zakres prac określony w dokumentacji technicznej i opisowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót w tym między innymi:
- modernizacja części budynku w tym między innymi: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, wymiana posadzki sali gimnastycznej, wymiana posadzki w sanitariatach oraz w części użytkowej na parterze i na piętrze, remont powierzchni ścian i sufitów, wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej, montaż osłon grzejników i aparatów na sali gimnastycznej;
- przebudowa otworów drzwiowych w ścianach budynku, w tym roboty rozbiórkowe, murowe, tynkarskie, montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych;
- przebudowa części ściany zewnętrznej budynku.

b) Branża instalacyjna - wewnętrzne instalacje sanitarne, zakres prac określony w dokumentacji technicznej i opisowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót w tym między innymi:
- wymiana instalacji c.o.
- remont instalacji wody zimnej, wody ciepłej i cyrkulacji
- wymiana instalacji sanitarnej wraz z armaturą

c) Branża instalacyjna - instalacja wentylacji, zakres prac określony w dokumentacji technicznej i opisowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót.

d) Branża instalacyjna - instalacje elektryczne, zakres prac określony w dokumentacji technicznej i opisowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót.

e) Realizując przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
- realizacji podmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Do wbudowania należy stosować materiały odpowiadające wymaganiom aktualnych norm bądź wymaganiom podanym w aprobatach wydanych przez Instytut Techniki Budowlanej. Wykonawca jest odpowiedzialny, aby wszystkie materiały, elementy budowlane i urządzenia wbudowane, montowane lub instalowane odpowiadały wymaganiom określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane;

- wykonawca zorganizuje zaplecze budowy w sposób powodujący jak najmniejsze uciążliwości dla osób korzystających z terenu szkoły, zapewni ochronę mienia znajdującego się na terenie robót oraz zapewni właściwe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy przy prowadzeniu robót;

-wykonawca po zakończeniu wszelkich robót pozostawi plac wokół szkoły w stanie niepogorszonym;

- wszystkie maszyny, urządzenie i sprzęty powinny posiadać obowiązujące, stosowne atesty, certyfikaty i znaki bezpieczeństwa lub świadectwa dopuszczenia do eksploatacji, deklaracje zgodności pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami i być dopuszczone do obrotu zgodnie z przeznaczeniem;

- przed przystąpieniem do prac remontowo-budowlanych wykonawca zobowiązany jest do usunięcia i zabezpieczenia elementów wyposażenia sal, w tym obrazów, gablot ze ścian. Wszelkie obiekty ruchome znajdujące się w modernizowanych salach należy usunąć i zabezpieczyć w miejscu wskazanym przez Użytkownika;

- pomieszczenia nie przeznaczone do modernizacji i ich wyposażenie Wykonawca zabezpieczy na czas trwania remontu na własny koszt;

- z uwagi na fakt, że realizacja inwestycji odbywać się będzie w czynnym budynku szkoły, Wykonawca przed przystąpieniem do prac emitujących hałas i drgania powinien każdorazowo uzgodnić miejsce i termin wykonywania tych prac, w celu poinformowania użytkowników dla których takowe roboty mogą być uciążliwe.

- po wykonaniu prac modernizacyjnych, każde pomieszczenie oraz teren wokół budowy zostanie uprzątnięty i przygotowany do dalszego użytkowania.

5. Zamawiający jest zobowiązany do przekazania placu budowy na zasadach i w terminie określonym w umowie o wykonanie robót. Zamawiający określi zasady wejścia pracowników na część budynku objętą pracami remontowymi.

6. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, aby materiały, urządzenia i wyposażenie tymczasowo składowane w celach realizacji zamówienia były zabezpieczone przed uszkodzeniem. Musi utrzymywać ich jakość i właściwości w takim stanie jaki jest wymagany w chwili wykorzystania go do wbudowania lub montażu. Zapewni on, że tymczasowo składowane materiały i urządzenia będą zabezpieczone przed uszkodzeniem.

7. Wykonawca realizować będzie przedmiot zamówienia za pomocą własnego sprzętu i narzędzi oraz z obowiązującymi przepisami i normami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisami w zakresie ochrony środowiska.

8. Po stronie Wykonawcy będzie zgodnie z prawem utylizowanie powstałych odpadów oraz śmieci. Materiały z rozbiórki należy wywozić sukcesywnie z terenu szkoły.

9. Wykonawca będzie prowadził prace w taki sposób aby umożliwić sprawne funkcjonowanie administracji szkoły. Ponadto w czasie trwania roku szkolnego w szkole będą odbywały się zajęcia.
Zamawiający w zadaniu przewidział modernizację pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy.

Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych produktów lub usług dostarczanych przez konkretnego Wykonawcę znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces - Zamawiający, zgodnie z ustawą Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty lub usługi oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów lub usług zawartych w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.

Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, w przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja na stronie prowadzonego postępowania https://epropublico.pl/ zakładka zamawiający Powiat Starachowicki numer postępowania ZP.272.4.2025 pn: "Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej powiatu starachowickiego" - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SWZ.
Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych produktów lub usług dostarczanych przez konkretnego Wykonawcę znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces - Zamawiający, zgodnie z ustawą Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty lub usługi oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów lub usług zawartych w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45431000-7 - Kładzenie płytek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.