Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00235571/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OPRACOWANIE PROJEKTÓW DRÓG GMINNYCH W SOŁECTWACH KĄTY-MIĄSKI, OSĘKA I WIKTORIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRACHÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cypriana Kamila Norwida 6
1.5.2.) Miejscowość: Strachówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-282
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 257562828
1.5.8.) Numer faksu: 257562829
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@strachowka.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strachowka.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://strachowka.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OPRACOWANIE PROJEKTÓW DRÓG GMINNYCH W SOŁECTWACH KĄTY-MIĄSKI, OSĘKA I WIKTORIA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14383eac-3d04-44a6-9eab-8f01bb2dea90
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294089
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068169/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 OPRACOWANIE PROJEKTÓW DRÓG GMINNYCH W SOŁECTWACH KĄTY-MIĄSKI, OSĘKA I WIKTORIA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235571
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 165000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Opracowanie projektu drogi gminnej w sołectwie Kąty-Miąski;Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy drogi gminnej na dz. nr ewid. 98 w Kątach-Miąski na odcinku od drogi nr ewid. dz. 72 do drogi nr ewid. dz. 49 (z częściowym przebiegiem przez działkę prywatną) wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD o długości ok. 990 m i szerokości jezdni 4,5 m. Przewidywana liczba działek do podziału - 20 (+/-3).
Przedmiot zamówienia dla wszystkich w/w części swoim zakresem obejmuje:
1) przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu koncepcji rozbudowy drogi. Wykonawca przygotuje koncepcję zakładającą wykonanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz przepisami techniczno-budowlanymi dotyczącymi dróg publicznych,
2) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym:
a) wykonanie Projektu Zagospodarowania Terenu,
b) wykonanie Projektu Architektoniczno-Budowlanego zawierającego wszystkie branże niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) wykonanie Projektu Technicznego,
d) wykonanie załącznika do projektu budowlanego zawierającego opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty, o których mowa w art. 33 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo Budowlane,
e) wykonanie kosztorysów inwestorskich,
f) wykonanie przedmiarów robót,
g) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowalnych
3) wykonanie mapy do celów projektowych niezbędnej do opracowania projektu budowy drogi (również w wersji elektronicznej),
4) uzyskanie warunków od gestorów sieci istniejącego uzbrojenia terenu niezbędnych do realizacji zamówienia (warunki powinny być wydane na Zamawiającego i aktualne na dzień uzyskania decyzji ZRiD),
5) uzyskanie wszystkich niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji,
6) wykonanie dokumentacji geotechnicznej wraz z rozpoznaniem warunków gruntowych,
7) wykonanie projektów podziału nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRiD (również w wersji elektronicznej),
8) przygotowanie niezbędnych materiałów do wniosku o zezwolenie na realizacje inwestycji drogowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD zgodnie z zasadami i warunkami podanymi w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311),
9) opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu uwzględniającej zmiany w istniejącym układzie drogowym wprowadzone projektem budowy drogi.
4. Ponadto w razie konieczności Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) przygotowania materiałów niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.) wraz z przygotowaniem wniosku o wydanie w/w decyzji i jej uzyskanie,
2) opracowania operatów wodnoprawnych (wraz z uzyskaniem zgód wodnoprawnych),
3) opracowania projektów przebudowy/rozbudowy urządzeń istniejącej infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących z inwestycją, (w razie konieczności jeżeli takowe wystąpią),
4) przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni w przypadku konieczności usunięcia lub przesadzenia drzew lub krzewów.
5. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach przedmiotu zamówienia do opracowania dokumentacji niezbędnej do wykonania zamierzenia inwestycyjnego w tym:
1) kompletnego projektu budowlanego (obejmującego wszystkie branże) wymaganego przepisami Prawa Budowlanego i spełniającego Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 11 września 2020 r. wraz ze zm. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r., poz. 1679) (w tym informacja BIOZ), wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót,
2) szczegółowych przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonywania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych,
3) kosztorysu inwestorskiego, który należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458),
4) szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości robót, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Opracowanie projektu drogi gminnej w sołectwie Osęka;Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy drogi gminnej na dz. nr ewid. 688/4 (własność Lasów Państwowych) w Osęce na odcinku od drogi powiatowej nr ewid. dz. 688/3 do granicy obrębów 0013 Osęka/0021 Wiktoria (do drogi nr ewid. dz. 60 obręb Wiktoria) wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD o długości ok. 500 m i szerokości jezdni 4,5 m. Przewidywana liczba działek do podziału - 1 (+/-1),
Przedmiot zamówienia dla wszystkich w/w części swoim zakresem obejmuje:
1) przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu koncepcji rozbudowy drogi. Wykonawca przygotuje koncepcję zakładającą wykonanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz przepisami techniczno-budowlanymi dotyczącymi dróg publicznych,
2) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym:
a) wykonanie Projektu Zagospodarowania Terenu,
b) wykonanie Projektu Architektoniczno-Budowlanego zawierającego wszystkie branże niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) wykonanie Projektu Technicznego,
d) wykonanie załącznika do projektu budowlanego zawierającego opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty, o których mowa w art. 33 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo Budowlane,
e) wykonanie kosztorysów inwestorskich,
f) wykonanie przedmiarów robót,
g) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowalnych
3) wykonanie mapy do celów projektowych niezbędnej do opracowania projektu budowy drogi (również w wersji elektronicznej),
4) uzyskanie warunków od gestorów sieci istniejącego uzbrojenia terenu niezbędnych do realizacji zamówienia (warunki powinny być wydane na Zamawiającego i aktualne na dzień uzyskania decyzji ZRiD),
5) uzyskanie wszystkich niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji,
6) wykonanie dokumentacji geotechnicznej wraz z rozpoznaniem warunków gruntowych,
7) wykonanie projektów podziału nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRiD (również w wersji elektronicznej),
8) przygotowanie niezbędnych materiałów do wniosku o zezwolenie na realizacje inwestycji drogowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD zgodnie z zasadami i warunkami podanymi w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311),
9) opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu uwzględniającej zmiany w istniejącym układzie drogowym wprowadzone projektem budowy drogi.
4. Ponadto w razie konieczności Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) przygotowania materiałów niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.) wraz z przygotowaniem wniosku o wydanie w/w decyzji i jej uzyskanie,
2) opracowania operatów wodnoprawnych (wraz z uzyskaniem zgód wodnoprawnych),
3) opracowania projektów przebudowy/rozbudowy urządzeń istniejącej infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących z inwestycją, (w razie konieczności jeżeli takowe wystąpią),
4) przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni w przypadku konieczności usunięcia lub przesadzenia drzew lub krzewów.
5. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach przedmiotu zamówienia do opracowania dokumentacji niezbędnej do wykonania zamierzenia inwestycyjnego w tym:
1) kompletnego projektu budowlanego (obejmującego wszystkie branże) wymaganego przepisami Prawa Budowlanego i spełniającego Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 11 września 2020 r. wraz ze zm. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r., poz. 1679) (w tym informacja BIOZ), wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót,
2) szczegółowych przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonywania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych,
3) kosztorysu inwestorskiego, który należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458),
4) szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości robót, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 32500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Opracowanie projektu drogi gminnej w sołectwie Wiktoria. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy drogi gminnej na dz. nr ewid. 60 w Wiktorii na odcinku od granicy obrębu 0013 Osęka/0021 Wiktoria do drogi nr ewid. dz. 156 obręb Wiktoria wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD o długości ok. 770 m i szerokości jezdni 4,5 m. Przewidywana liczba działek do podziału - 12 (+/-2).Przedmiot zamówienia dla wszystkich w/w części swoim zakresem obejmuje:
1) przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu koncepcji rozbudowy drogi. Wykonawca przygotuje koncepcję zakładającą wykonanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz przepisami techniczno-budowlanymi dotyczącymi dróg publicznych,
2) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym:
a) wykonanie Projektu Zagospodarowania Terenu,
b) wykonanie Projektu Architektoniczno-Budowlanego zawierającego wszystkie branże niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) wykonanie Projektu Technicznego,
d) wykonanie załącznika do projektu budowlanego zawierającego opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty, o których mowa w art. 33 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo Budowlane,
e) wykonanie kosztorysów inwestorskich,
f) wykonanie przedmiarów robót,
g) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowalnych
3) wykonanie mapy do celów projektowych niezbędnej do opracowania projektu budowy drogi (również w wersji elektronicznej),
4) uzyskanie warunków od gestorów sieci istniejącego uzbrojenia terenu niezbędnych do realizacji zamówienia (warunki powinny być wydane na Zamawiającego i aktualne na dzień uzyskania decyzji ZRiD),
5) uzyskanie wszystkich niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji,
6) wykonanie dokumentacji geotechnicznej wraz z rozpoznaniem warunków gruntowych,
7) wykonanie projektów podziału nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRiD (również w wersji elektronicznej),
8) przygotowanie niezbędnych materiałów do wniosku o zezwolenie na realizacje inwestycji drogowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD zgodnie z zasadami i warunkami podanymi w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311),
9) opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu uwzględniającej zmiany w istniejącym układzie drogowym wprowadzone projektem budowy drogi.
4. Ponadto w razie konieczności Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) przygotowania materiałów niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.) wraz z przygotowaniem wniosku o wydanie w/w decyzji i jej uzyskanie,
2) opracowania operatów wodnoprawnych (wraz z uzyskaniem zgód wodnoprawnych),
3) opracowania projektów przebudowy/rozbudowy urządzeń istniejącej infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących z inwestycją, (w razie konieczności jeżeli takowe wystąpią),
4) przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni w przypadku konieczności usunięcia lub przesadzenia drzew lub krzewów.
5. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach przedmiotu zamówienia do opracowania dokumentacji niezbędnej do wykonania zamierzenia inwestycyjnego w tym:
1) kompletnego projektu budowlanego (obejmującego wszystkie branże) wymaganego przepisami Prawa Budowlanego i spełniającego Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 11 września 2020 r. wraz ze zm. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r., poz. 1679) (w tym informacja BIOZ), wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót,
2) szczegółowych przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonywania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych,
3) kosztorysu inwestorskiego, który należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458),
4) szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości robót, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 52500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAROSŁAW GMURCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 1251717641
7.3.3) Ulica: Guzowatka 18
7.3.4) Miejscowość: Guzowatka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-252
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59655,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAROSŁAW GMURCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 1251717641
7.3.3) Ulica: Guzowatka 18
7.3.4) Miejscowość: Guzowatka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-252
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAROSŁAW GMURCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 1251717641
7.3.3) Ulica: Guzowatka 18
7.3.4) Miejscowość: Guzowatka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-252
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA KABINY HAMOWNIANEJ DUŻEJ MOCY W BUDYNKU NR 1
- Sporządzenie dokumentacji projektowej budowy budynku na potrzeby nowej siedziby Delegatury NIK w Warszawie
- Budowa budynków jednorodzinnych w gm. Gorzków, miejscowość Wielkopole - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 18 w Raciborzu.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 3 w Przasnyszu - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wymiana oświetlenia ulicznego w Gminie Niedźwiedź
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.