eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrachówkaOPRACOWANIE PROJEKTÓW DRÓG GMINNYCH W SOŁECTWACH KĄTY-MIĄSKI, OSĘKA I WIKTORIA



Ogłoszenie z dnia 2025-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OPRACOWANIE PROJEKTÓW DRÓG GMINNYCH W SOŁECTWACH KĄTY-MIĄSKI, OSĘKA I WIKTORIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRACHÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cypriana Kamila Norwida 6

1.5.2.) Miejscowość: Strachówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-282

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 257562828

1.5.8.) Numer faksu: 257562829

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@strachowka.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strachowka.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strachowka.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OPRACOWANIE PROJEKTÓW DRÓG GMINNYCH W SOŁECTWACH KĄTY-MIĄSKI, OSĘKA I WIKTORIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14383eac-3d04-44a6-9eab-8f01bb2dea90

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294089

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068169/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 OPRACOWANIE PROJEKTÓW DRÓG GMINNYCH W SOŁECTWACH KĄTY-MIĄSKI, OSĘKA I WIKTORIA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235571

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 165000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Opracowanie projektu drogi gminnej w sołectwie Kąty-Miąski;
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy drogi gminnej na dz. nr ewid. 98 w Kątach-Miąski na odcinku od drogi nr ewid. dz. 72 do drogi nr ewid. dz. 49 (z częściowym przebiegiem przez działkę prywatną) wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD o długości ok. 990 m i szerokości jezdni 4,5 m. Przewidywana liczba działek do podziału - 20 (+/-3).
Przedmiot zamówienia dla wszystkich w/w części swoim zakresem obejmuje:
1) przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu koncepcji rozbudowy drogi. Wykonawca przygotuje koncepcję zakładającą wykonanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz przepisami techniczno-budowlanymi dotyczącymi dróg publicznych,
2) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym:
a) wykonanie Projektu Zagospodarowania Terenu,
b) wykonanie Projektu Architektoniczno-Budowlanego zawierającego wszystkie branże niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) wykonanie Projektu Technicznego,
d) wykonanie załącznika do projektu budowlanego zawierającego opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty, o których mowa w art. 33 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo Budowlane,
e) wykonanie kosztorysów inwestorskich,
f) wykonanie przedmiarów robót,
g) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowalnych
3) wykonanie mapy do celów projektowych niezbędnej do opracowania projektu budowy drogi (również w wersji elektronicznej),
4) uzyskanie warunków od gestorów sieci istniejącego uzbrojenia terenu niezbędnych do realizacji zamówienia (warunki powinny być wydane na Zamawiającego i aktualne na dzień uzyskania decyzji ZRiD),
5) uzyskanie wszystkich niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji,
6) wykonanie dokumentacji geotechnicznej wraz z rozpoznaniem warunków gruntowych,
7) wykonanie projektów podziału nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRiD (również w wersji elektronicznej),
8) przygotowanie niezbędnych materiałów do wniosku o zezwolenie na realizacje inwestycji drogowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD zgodnie z zasadami i warunkami podanymi w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311),
9) opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu uwzględniającej zmiany w istniejącym układzie drogowym wprowadzone projektem budowy drogi.
4. Ponadto w razie konieczności Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) przygotowania materiałów niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.) wraz z przygotowaniem wniosku o wydanie w/w decyzji i jej uzyskanie,
2) opracowania operatów wodnoprawnych (wraz z uzyskaniem zgód wodnoprawnych),
3) opracowania projektów przebudowy/rozbudowy urządzeń istniejącej infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących z inwestycją, (w razie konieczności jeżeli takowe wystąpią),
4) przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni w przypadku konieczności usunięcia lub przesadzenia drzew lub krzewów.
5. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach przedmiotu zamówienia do opracowania dokumentacji niezbędnej do wykonania zamierzenia inwestycyjnego w tym:
1) kompletnego projektu budowlanego (obejmującego wszystkie branże) wymaganego przepisami Prawa Budowlanego i spełniającego Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 11 września 2020 r. wraz ze zm. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r., poz. 1679) (w tym informacja BIOZ), wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót,
2) szczegółowych przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonywania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych,
3) kosztorysu inwestorskiego, który należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458),
4) szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości robót, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Opracowanie projektu drogi gminnej w sołectwie Osęka;
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy drogi gminnej na dz. nr ewid. 688/4 (własność Lasów Państwowych) w Osęce na odcinku od drogi powiatowej nr ewid. dz. 688/3 do granicy obrębów 0013 Osęka/0021 Wiktoria (do drogi nr ewid. dz. 60 obręb Wiktoria) wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD o długości ok. 500 m i szerokości jezdni 4,5 m. Przewidywana liczba działek do podziału - 1 (+/-1),
Przedmiot zamówienia dla wszystkich w/w części swoim zakresem obejmuje:
1) przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu koncepcji rozbudowy drogi. Wykonawca przygotuje koncepcję zakładającą wykonanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz przepisami techniczno-budowlanymi dotyczącymi dróg publicznych,
2) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym:
a) wykonanie Projektu Zagospodarowania Terenu,
b) wykonanie Projektu Architektoniczno-Budowlanego zawierającego wszystkie branże niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) wykonanie Projektu Technicznego,
d) wykonanie załącznika do projektu budowlanego zawierającego opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty, o których mowa w art. 33 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo Budowlane,
e) wykonanie kosztorysów inwestorskich,
f) wykonanie przedmiarów robót,
g) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowalnych
3) wykonanie mapy do celów projektowych niezbędnej do opracowania projektu budowy drogi (również w wersji elektronicznej),
4) uzyskanie warunków od gestorów sieci istniejącego uzbrojenia terenu niezbędnych do realizacji zamówienia (warunki powinny być wydane na Zamawiającego i aktualne na dzień uzyskania decyzji ZRiD),
5) uzyskanie wszystkich niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji,
6) wykonanie dokumentacji geotechnicznej wraz z rozpoznaniem warunków gruntowych,
7) wykonanie projektów podziału nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRiD (również w wersji elektronicznej),
8) przygotowanie niezbędnych materiałów do wniosku o zezwolenie na realizacje inwestycji drogowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD zgodnie z zasadami i warunkami podanymi w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311),
9) opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu uwzględniającej zmiany w istniejącym układzie drogowym wprowadzone projektem budowy drogi.
4. Ponadto w razie konieczności Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) przygotowania materiałów niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.) wraz z przygotowaniem wniosku o wydanie w/w decyzji i jej uzyskanie,
2) opracowania operatów wodnoprawnych (wraz z uzyskaniem zgód wodnoprawnych),
3) opracowania projektów przebudowy/rozbudowy urządzeń istniejącej infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących z inwestycją, (w razie konieczności jeżeli takowe wystąpią),
4) przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni w przypadku konieczności usunięcia lub przesadzenia drzew lub krzewów.
5. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach przedmiotu zamówienia do opracowania dokumentacji niezbędnej do wykonania zamierzenia inwestycyjnego w tym:
1) kompletnego projektu budowlanego (obejmującego wszystkie branże) wymaganego przepisami Prawa Budowlanego i spełniającego Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 11 września 2020 r. wraz ze zm. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r., poz. 1679) (w tym informacja BIOZ), wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót,
2) szczegółowych przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonywania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych,
3) kosztorysu inwestorskiego, który należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458),
4) szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości robót, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 32500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Opracowanie projektu drogi gminnej w sołectwie Wiktoria. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy drogi gminnej na dz. nr ewid. 60 w Wiktorii na odcinku od granicy obrębu 0013 Osęka/0021 Wiktoria do drogi nr ewid. dz. 156 obręb Wiktoria wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD o długości ok. 770 m i szerokości jezdni 4,5 m. Przewidywana liczba działek do podziału - 12 (+/-2).
Przedmiot zamówienia dla wszystkich w/w części swoim zakresem obejmuje:
1) przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu koncepcji rozbudowy drogi. Wykonawca przygotuje koncepcję zakładającą wykonanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz przepisami techniczno-budowlanymi dotyczącymi dróg publicznych,
2) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym:
a) wykonanie Projektu Zagospodarowania Terenu,
b) wykonanie Projektu Architektoniczno-Budowlanego zawierającego wszystkie branże niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) wykonanie Projektu Technicznego,
d) wykonanie załącznika do projektu budowlanego zawierającego opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty, o których mowa w art. 33 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo Budowlane,
e) wykonanie kosztorysów inwestorskich,
f) wykonanie przedmiarów robót,
g) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowalnych
3) wykonanie mapy do celów projektowych niezbędnej do opracowania projektu budowy drogi (również w wersji elektronicznej),
4) uzyskanie warunków od gestorów sieci istniejącego uzbrojenia terenu niezbędnych do realizacji zamówienia (warunki powinny być wydane na Zamawiającego i aktualne na dzień uzyskania decyzji ZRiD),
5) uzyskanie wszystkich niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji,
6) wykonanie dokumentacji geotechnicznej wraz z rozpoznaniem warunków gruntowych,
7) wykonanie projektów podziału nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRiD (również w wersji elektronicznej),
8) przygotowanie niezbędnych materiałów do wniosku o zezwolenie na realizacje inwestycji drogowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD zgodnie z zasadami i warunkami podanymi w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311),
9) opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu uwzględniającej zmiany w istniejącym układzie drogowym wprowadzone projektem budowy drogi.
4. Ponadto w razie konieczności Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) przygotowania materiałów niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.) wraz z przygotowaniem wniosku o wydanie w/w decyzji i jej uzyskanie,
2) opracowania operatów wodnoprawnych (wraz z uzyskaniem zgód wodnoprawnych),
3) opracowania projektów przebudowy/rozbudowy urządzeń istniejącej infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących z inwestycją, (w razie konieczności jeżeli takowe wystąpią),
4) przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni w przypadku konieczności usunięcia lub przesadzenia drzew lub krzewów.
5. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach przedmiotu zamówienia do opracowania dokumentacji niezbędnej do wykonania zamierzenia inwestycyjnego w tym:
1) kompletnego projektu budowlanego (obejmującego wszystkie branże) wymaganego przepisami Prawa Budowlanego i spełniającego Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 11 września 2020 r. wraz ze zm. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r., poz. 1679) (w tym informacja BIOZ), wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót,
2) szczegółowych przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonywania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych,
3) kosztorysu inwestorskiego, który należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458),
4) szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości robót, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 52500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAROSŁAW GMURCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 1251717641

7.3.3) Ulica: Guzowatka 18

7.3.4) Miejscowość: Guzowatka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-252

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59655,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAROSŁAW GMURCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 1251717641

7.3.3) Ulica: Guzowatka 18

7.3.4) Miejscowość: Guzowatka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-252

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAROSŁAW GMURCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 1251717641

7.3.3) Ulica: Guzowatka 18

7.3.4) Miejscowość: Guzowatka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-252

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.