Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00209245/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
- 2022/BZP 00220840/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-23
- 2022/BZP 00442353/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
- 2022/BZP 00442603/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
- 2022/BZP 00443201/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowych w Domach Studenckich oraz w budynku Rektoratu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001896
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 13
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@up.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uplublin.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac remontowych w Domach Studenckich oraz w budynku Rektoratu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80dbdbb6-ebdb-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056627/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Wykonanie robót remontowych budowlanych, elektrycznych i sanitarnych w domach studenckich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209245/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ-p/TP/25/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace remontowe w DS Brodway Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 115751,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace remontowe w DS Manhattan Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 557959,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace remontowe - malarskie w budynku Rektoratu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ,4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421141-4 - Instalowanie przegród
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
4.5.5.) Wartość części: 1531730,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace remontowe w DS Cebion i Dodek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421141-4 - Instalowanie przegród
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 112393,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116709,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221427,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116709,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wójcik Edward Firma Budowlana Edbud
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120307845
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WÓJCIK EDWARD FIRMA BUDOWLANA EDBUD
jakie przetargi wygrała firma
WÓJCIK EDWARD FIRMA BUDOWLANA EDBUD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116709,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-25Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część 2 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część 3 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145070,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245467,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145070,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wójcik Edward Firma Budowlana Edbud
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120307845
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145070,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-25INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa rękawic sterylnych - powtórzenie
- "Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przy Żłobku nr 1 w Lublinie, mieszczącym się przy ul. Wileńska 19"
- Budowa drenażu opaskowego wokół budynku z grawitacyjnym odprowadzeniem wód od budynku do pobliskiego cieku.
- "Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przy Żłobku nr 7 w Lublinie, mieszczącym się przy ul. Braci Wieniawskich 10"
- Malowanie części elewacji budynku Wydziału Elektrotechniki i Informatyki PL wraz z wymianą pokrycia na świetlikach okien piwnicznych przy ul. Nadbystrzyckiej 38A w Lublinie
- USŁUGI OGÓLNOTECHNICZNE, PRZEGLĄDY SERWISOWE I NAPRAWY - 16 ZADAŃ
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku przybudówki Przedszkola w Bobolicach
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Wymiana pieca centralnego ogrzewania w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Głogowie
- Wykonanie konserwacji bieżącej w budynkach Sądu Apelacyjnego w Szczecinie oraz ich otoczenia
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.