eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Kompleksowe ubezpieczenie Spółek Komunalnych Miasta Przemyśla



Ogłoszenie z dnia 2021-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie Spółek Komunalnych Miasta Przemyśla

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Inter-Broker sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: Broker ubezpieczeniowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870315750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żółkiewskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: interbroker@interbroker.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.interbroker.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://interbroker.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka odpadami, zaopatrzenie w wodę, odprowadzanie ścieków, dostarczanie ciepła, oczyszczanie miasta

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe ubezpieczenie Spółek Komunalnych Miasta Przemyśla

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-748c495f-2a94-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229607/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NA.261.1.7.2021.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Spółek Komunalnych Miasta Przemyśla. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
4) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotów uprawnionych do wykonywania działalności usługowej w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 182512,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Spółek Komunalnych Miasta Przemyśla. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej (tzw. ubezpieczenie Zielona Karta – ubezpieczenie bezskładkowe),
3) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco,
4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
5) ubezpieczenie mini assistance (ubezpieczenie bezskładkowe, jeśli wykonawca takie posiada).

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 178232,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172055,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172055,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172055,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010644132

7.3.3) Ulica: ul. Noakowskiego 22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-668

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172055,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123876,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184937,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123876,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Generali Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 016029008

7.3.3) Ulica: ul. Postępu 15B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-676

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123876,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2023-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

I. Wyjaśnienia do pozycji określającej Zamawiającego.

Zamawiającym w postępowaniu jest Przemyska Gospodarka Komunalna sp. z o.o., a Inter-Broker sp. z o.o. jest pełnomocnikiem Zamawiającego.

Dane zamawiającego:
Przemyska Gospodarka Komunalna sp. z o.o.
ul. Słowackiego 104
37-700 Przemyśl
NIP: 795 00 09 315, REGON: 650038730

II. Wspólne udzielanie zamówienia.

1) Przedsiębiorstwa komunalne Miasta Przemyśla, które utworzyły grupę zakupową celem wspólnego uzyskania ochrony ubezpieczeniowej.

Do grupy tej należą:

Przemyska Gospodarka Komunalna spółka z o.o., z siedzibą w Przemyślu 37-700, przy ul. Słowackiego 104, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000113913, NIP - 7950009315, REGON – 650038730

Miejski Zakład Komunikacji spółka z o.o., z siedzibą w Przemyślu 37-700, przy ul. Lwowskiej 9, wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000076814, NIP - 7952045083, REGON – 650890980

Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Przemyślu spółka z o.o., z siedzibą w Przemyślu 37-700, przy ul. Płowieckiej 8, wpisane do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000127415, NIP – 7950200728, REGON – 650024129

Zakład Usług Komunalnych w Przemyślu spółka z o.o., z siedzibą w Przemyślu 37-700, przy ul. Słowackiego 104, wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000495433, NIP –7952528456, REGON – 181060088

2) Na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienione wyżej podmioty wyznaczyły spośród siebie zamawiającego – Przemyską Gospodarkę Komunalną spółkę z o.o.,
upoważnionego - do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz, w tym do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

3) Spółki występujące wspólnie w postępowaniu zawarły porozumienie o współpracy oraz o wzajemnych rozliczeniach finansowych z tytułu zawartych umów w sprawie zamówienia i umów ubezpieczenia. Każda ze spółek zabezpieczyła również odrębnie środki na realizację zamówienia.

4) Zgodnie z postanowieniami umów w sprawie wykonania zamówienia, płatność składki ubezpieczeniowej za realizację zamówienia została rozdzielona na poszczególne objęte nim spółki, jednak podmiotem zobowiązanym wobec wykonawcy w pierwszej kolejności pozostaje zamawiający.

5) Uczestnicy porozumienia wspólnie odpowiadają za poprawność niniejszego postępowania i realizację zamówienia.

6) Zamawiający oraz podmioty objęte zamówieniem, działając na podstawie art. 37 ust. 2, 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, powierzył przygotowanie i przeprowadzenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia brokerowi ubezpieczeniowemu, Inter-Broker sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, działającemu jako pełnomocnik zamawiającego. Zamawiający udzielił pełnomocnikowi delegacji uprawnień zamawiającego związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem niniejszego postępowania, w tym czynności zastrzeżonych dla kierownika zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.