Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00250909/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
- 2024/BZP 00253897/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu ciężarowego wraz z urządzeniem bramowym oraz pługiem odśnieżnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: ZUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072112533
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 12A
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-602
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 842 31 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuk.oswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.oswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1eeafcb9-e061-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu ciężarowego wraz z urządzeniem bramowym oraz pługiem odśnieżnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1eeafcb9-e061-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250909
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 02/PZ/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 550000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2024) pochodzącego z produkcji seryjnej (nie dopuszcza się dostawy prototypów lub pierwszych urządzeń w danej serii), specjalistycznego samochodu ciężarowego z nadwoziem bramowym wyposażonego w pług odśnieżny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak i specyfikacja techniczna jest szczegółowo opisana w załączniku nr 2 do SWZ (OPZ).
Podstawowe wymagania podwozia pojazdu:
1) Dmc min. 18 ton,
2) Rozstaw osi w przedziale 3900-4000 mm, zwis tylny w przedziale od 1,25 m do 1,5 m,
3) Koło kierownicy – lewa strona,
4) Układ napędowy pojazdu 4x2,
5) Zawieszenie pojazdu: przód – resorowe (wzmocnione, min. 3 resory) oraz tył – pneumatyczne (oś napędowa na dwóch lub czterech poduszkach powietrznych),
6) Silnik o mocy min. 280 KM,
7) Pojemność skokowa silnika: nie mniej niż 9000 cm3,
8) Blokada mechanizmu różnicowego,
9) Skrzynia biegów automatyczna lub zautomatyzowana, bez pedału sprzęgła,
10) Zbiornik paliwa o pojemności min. 200 litrów,
11) PTO dostosowana do planowanej zabudowy pojazdu,
12) Wyprowadzenie punktów smarnych (dotyczy wyłącznie podwozia),
13) Podwozie kompatybilne z pozostałym wymaganym osprzętem, w szczególności w zakresie masy pojazdu pod montaż systemu bramowego oraz montażu czołownicy pod pług odśnieżny wraz z przygotowaniem instalacji pod światła drogowe pługa,
Podstawowe wymagania nadwozia pojazdu:
1) Gwarantowana obsługa kontenerów typ KP5-KP10; MULDA,
2) System centralnego smarowania zabudowy obejmujący min. 14 punktów smarnych,
3) Urządzenie sterowane z kabiny/panelu zewnętrznego lub pilota,
4) Ramiona podnoszące teleskopowane hydraulicznie o zasięgu co najmniej 4 330 mm, sterowane niezależnie (asynchronicznie);
5) Co najmniej 2 haki opróżniające/zaczepowe; rozstaw wewnętrzny haków w przedziale 720-760 mm + dodatkowe łańcuchy do opróżniania kontenerów,
Podstawowe wymagania pługa odśnieżnego:
1) Montaż na płycie montażowej/czołowej do pojazdu ciężarowego,
2) Odkładnica z tworzywa sztucznego, wysokość min. 1 m,
3) Dwa zamienne lemiesze stosowane w zależności od warunków atmosferycznych i rodzaju zwalczanego śniegu: stalowy (min. Hardox 400 lub inna o nominalnej twardości 400 HBW) oraz gumowy; wymagana możliwość zmiany lemieszy w trakcie jazdy,
4) Szerokość pługa: 3,0 – 3,2 [m],
5) Szerokość odśnieżania (pług w pozycji 30stopni) – 2,6 – 2,8 [m],
6) Zabezpieczenie przed przeszkodami drogowymi w trakcie odśnieżania (pług w pozycji roboczej) poprzez sprężynowy mechanizm antykolizyjny,
Pozostałe wymagania:
1) Pojazd musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. W szczególności wymagane będzie świadectwo homologacji dla pojazdu skompletowanego wraz z zabudową lub tzw. dopuszczenie cząstkowe.
2) Dostawa obejmuje dostawę wraz z przeprowadzeniem prób technicznych i szkoleniem z obsługi – do 6 osób.
3) Indywidualny coaching kierowców – niezależny od szkolenia przewidzianego przy odbiorze, realizowany w ramach wsparcia bezpiecznej i ekonomicznej jazdy kierowców.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak i specyfikacja techniczna jest szczegółowo opisana w załączniku nr 2 do SWZ (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 846261,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 846261,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 846261,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEWEA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981957433
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Byków
7.3.5) Kod pocztowy: 55-095
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 846261,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Przebudowa ul. 3 Maja
- BUDOWA PAWILONU HANDLOWEGO W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Opracowania geodezyjne (8 części)
- "Modernizacja dróg w miejscowości Broszkowice w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
- "Sukcesywne zakupy paliw rozliczanych za pomocą kart paliwowych do pojazdów i urządzeń służbowych Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu."- II postępowanie.
- Przebudowa ul. Sadowej na odcinku od ul. Jagiełły do ul. 11 Listopada
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego pojazdu hakowego o DMC min. 18 ton zasilanego gazem CNG, wyposażonego w solarkę i pług odśnieżny.
- Usługi szkoleniowe dla pracowników Centrum Obsługi Przedsiębiorcy z zakresu funduszy unijnych w podziale na części
- Dostawa pojazdu specjalistycznego typu hakowiec
- Dostawa sprzętu utrzymania dróg do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2024 r. z podziałem na 3 zadania.
- Szkolenia stacjonarne w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej dla pracowników Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.