eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegBudowa ul. Jagodowej w Brzegu



Ogłoszenie z dnia 2025-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Jagodowej w Brzegu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Robotnicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 416 99 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@brzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul. Jagodowej w Brzegu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e233fc22-20a8-4af9-8a81-1333ec18d95d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00092257/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa ul. Jagodowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00218073

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.042.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2250675,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej nr 102268 O – ul. Jagodowej wraz z jej oświetleniem i odwodnieniem oraz budową kanału technologicznego dla sieci telekomunikacyjnej szerokopasmowej
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
1) budowę drogi publicznej gminnej nr 102268 O na działce nr 422/26 obręb Brzeg-Rataje w zakresie jezdni, chodników i wjazdów,
2) budowę odwodnienia liniowego z prefabrykowanych żelbetowych elementów ze szczeliną ciągłą oraz bez szczeliny ułożonych na fundamencie w osi jezdni,
3) budowę kanału technologicznego dla sieci teletechnicznej szerokopasmowej,
4) budowę oświetlenia ulicznego,
5) zagospodarowanie terenów zieleni przyulicznej – założenie trawników,
6) regulację wysokościową wszystkich urządzeń obcych zlokalizowanych na terenie objętym inwestycją,
7) wykonanie robót rozbiórkowych z wywozem i utylizacją odpadów budowlanych,
8) wyrównanie terenu skrzyżowania z drogą nieurządzoną – ul. Malinową wraz z jej utwardzeniem tłuczniem kamiennym frakcji 0-31,5mm na długości 20m.
Ponadto w trakcie realizacji zadania konieczne będą: obsługa geodezyjna zadania, zlecenie nadzorów branżowych: gazowego, elektrycznego, wodno-kanalizacyjnych w związku z realizacją robót przy zbliżeniu do istniejących sieci, wykonanie kompletu badań i sprawdzeń dla zrealizowanych robót, a także sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla realizowanego zadania.
Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja projektowa składająca się z projektu budowlanego w zakresie projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego i projektu technicznego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentów pomocniczych do wyceny dla wskazania technologicznej kolejności wykonania robót, którymi są przedmiary robót budowlanych nie będące podstawą opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuję, że na terenie objętym przedmiotem zamówienia może występować infrastruktura gazowa i elektryczna nie naniesiona na mapach stanowiących podstawę opracowania dokumentacji projektowej (wybudowana po opracowaniu dokumentacji projektowej).
Przy wycenie kosztów realizacji robót branży drogowej należy wycenić koszt wyrównania i utwardzenia warstwą tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5mm obrębu skrzyżowania ulicy Jagodowej z ulicą Malinową wraz z 20-metrowym odcinkiem tej nieurządzonej drogi w celu wysokościowego nawiązania terenu z realizowaną ul. Jagodową, a także uwzględnienie w wycenie regulacji wszystkich istniejących urządzeń obcych zlokalizowanych na terenie objętym inwestycją. Zamawiający zwraca uwagę na prawidłową wycenę robót budowlanych związanych z budową odwodnienia liniowego budowanej drogi zaprojektowanego z żelbetowych elementów prefabrykowanych ze szczeliną oraz bez szczeliny, układanych w osi jezdni na fundamencie. Jednocześnie Zamawiający informuję, że w trakcie realizacji konieczne będzie zamontowanie elementu odwodnienia przejściowego o przekroju owalnym przy przejściu z elementu ze szczeliną na element bez szczeliny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 478025,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 712000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 478025,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brukarstwo Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne "Jarząbek" Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471769264

7.3.3) Ulica: Grobli 12

7.3.4) Miejscowość: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-306

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża elektryczna - w trakcie weryfikacji ofertowej (podwykonawca nie jest znany)


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 478025,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.