eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja trzech placów zabaw na terenie Gliwic

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja trzech placów zabaw na terenie Gliwic

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 335 04 54

1.5.8.) Numer faksu: 32 231 00 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/13402

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja trzech placów zabaw na terenie Gliwic

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a78fbb7-f5fd-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293853

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017712/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa, rozbudowa, modernizacja 7 placów zabaw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226593/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.61.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 943321,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja placu zabaw na placu Grunwaldzkim w Gliwicach - Etap I.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w tym:
1. Demontaż istniejącej nawierzchni z kostki brukowej i kosza do koszykówki.
2. Wykonanie podbudowy i nawierzchni bezpiecznej z płyt EPDM.
3. Montaż wraz z dostawą wielofunkcyjnego urządzenia zabawowego z 2 zjeżdżalniami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 217409,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja placu zabaw w parku Chopina w Gliwicach.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w tym:
1. Demontaż sześciu istniejących urządzeń zabawowych.
2. Demontaż części istniejących obrzeży betonowych oraz nawierzchni żwirowej.
3. Zmiana lokalizacji dwóch istniejących urządzeń zabawowych.
4. Montaż wraz z dostawą sześciu nowych urządzeń zabawowych.
5. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych.
6. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płyt EPDM
7. Wykonanie nawierzchni żwirowej.
8. Uzupełnienie piasku w piaskownicy na wysokość 50 cm od poziomu gruntu.
- piasek kopany, bez części ilastych przeznaczony do stosowania w piaskownicach na placach zabaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 327994,88 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja placu zabaw przy ul. Hutniczej w Gliwicach
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w tym:
1. Demontaż 4 istniejących urządzeń zabawowych tj. huśtawka wahadłowa, piaskownica, zestaw zabawowy, karuzela.
2. Demontaż istniejącego ogrodzenia placu zabaw od strony zachodniej.
3. Demontaż nawierzchni piaskowej o gr. 10 cm i dostarczenie ziemi urodzajnej pod projektowane maty przerostowe.
4. Zmiana lokalizacji 2 istniejących urządzeń zabawowych tj. bujak na sprężynie, huśtawka wagowa.
5. Zakup i montaż 10 obiektów małej architektury tj. zestaw zabawowy dla dzieci, zestaw zabawowy dla dzieci niepełnosprawnych, zestaw sprawnościowy, piaskownica, huśtawka wahadłowa 2 modułowa (siedzisko płaskie, siedzisko kubełkowe, bocianie gniazdo), huśtawka wahadłowa mama i dziecko, bujak na sprężynie 4 osobowy, huśtawka równoważna, huśtawka balansująca, trampolina.
6. Zakup i montaż tablic regulaminowych - 2 szt.
7. Montaż elementów wyposażenia terenu tj. ławka z oparciem - 7 szt, kosz na śmieci - 4 szt, - własność MZUK.
8. Montaż nawierzchni bezpiecznej koloru czarnego z materiałów przepuszczalnych, układanych z mat gumowych 100 cm x 150 cm, amortyzujących upadek. Grubość mat gumowych wynosi 2,3 cm, wysokość swobodnego upadku do 2,4 m.
9. Zakup i montaż nowego ogrodzenia od strony zachodniej.
10. Wykonanie trawnika siewem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 397917,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 325 948,77 zł i przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dysponuje kwotą 267 413,61 zł.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 465 555,00 zł i przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dysponuje kwotą 403 433,70 zł.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 630 990,00 zł i przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dysponuje kwotą 489 438,33 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.