eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Rozbiórka oraz budowa nowego budynku gospodarczego, ulepszenie nadleśniczówki wraz z zagospodarowaniem terenu



Ogłoszenie z dnia 2023-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka oraz budowa nowego budynku gospodarczego, ulepszenie nadleśniczówki wraz z zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Suwałki

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Suwałki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790504898

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875664295

1.5.8.) Numer faksu: 875662878

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: suwalki@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suwalki.bialystok.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.suwalki.bialystok.lasy.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka oraz budowa nowego budynku gospodarczego, ulepszenie nadleśniczówki wraz z zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e735ed8-f875-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293850

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00135394/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa budynku gospodarczego, ulepszenie nadleśniczówki wraz z zagospodarowaniem terenu i ogrodzeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 471310,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: „Rozbiórka oraz budowa nowego budynku gospodarczego, ulepszenie nadleśniczówki wraz z zagospodarowaniem terenu ”. Lokalizacja inwestycji: Suwałki, ul. Wojska Polskiego 75, 16-400 Suwałki, województwo podlaskie.

Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
a) Rozbiórka istniejącego budynku gospodarczego i budowa nowego drewnianego budynku gospodarczego o konstrukcji szkieletowej z przeznaczeniem na cele gospodarki leśnej, zlokalizowanego na części działki 32923 obręb ewid. 008, jednostka ewid. Suwałki:
• Rozbiórka istniejącego budynku gospodarczego o wymiarach budynku w obrysie:
- szerokość – 6,09 m,
- długość – 7 m,
- wysokość – 6 m.
• Nowoprojektowany budynek gospodarczy o powierzchni użytkowej 50 m2, z przeznaczeniem na cele gospodarki leśnej, niecałoroczny, niepodpiwniczony, z dwustanowiskowym garażem w bryle budynku. W budynku przewidziano do wykonania instalacje wewnętrzne: wodno-kanalizacyjna i elektryczna. Wymiary budynku w obrysie:
- szerokość (elewacja frontowa) – 8,70m,
- długość – 6,70 m,
- wysokość kalenicy od poziomu gruntu - 6m,
- dach dwuspadowy o powierzchni 86,2 m2 i o kącie nachylenia połaci dachowej 30 stopni.
b) Ulepszenie części piwnicznej budynku mieszkalnego, m.in.:
• modernizacja kotłowni: roboty demontażowe instalacji CO i kotłowni, dostawa i montaż nowego pieca na drewno i pellet o mocy 20 kW wraz z zasobnikiem 5 klasy, zasobnik ciepła o pojemności 1000 dm3, powietrzna pompa ciepła zintegrowana z zasobnikiem cwu o pojemności 300 l,
• prace elektryczne,
• wykonanie posadzek, tynków, malowania ścian i sufitów,
• wykonanie stolarki drzwiowej.
c) Ulepszenie istniejącego ogrodzenia:
• rozbiórka istniejącego ogrodzenia drewnianego z przęseł przenośnych (demontaż i utylizacja sztachet drewnianych wraz z przęsłami) bez demontażu istniejących słupków stalowych,
• wykonanie nowego ogrodzenia (wspawanie stalowych profili pod montaż sztachet drewnianych, z furtką i bramą przesuwną wypełnioną sztachetami).
d) Utwardzenie wjazdu, wykonanie opaski i ciągów pieszych.
e) Budowa wiaty na drewno o wymiarach (szer. 6m x głeb. 1,4m x wys. 2,3m) - dach jednospadowy, materiał jak na budynku gospodarczym.
Wykonawca przy realizacji inwestycji powinien uwzględnić standard realizacji części zewnętrznej obowiązujący w Nadleśnictwie Suwałki. Wszelkie materiały, urządzenia i kolory farb do pomalowania m.in. elewacji, sztachet, ścian wewnętrznych powinny zostać uzgodnione przed zakupem z Zamawiającym.
Elementy drewniane zewnętrzne (deska szalunkowa, sztachety) oraz metalowe elementy ogrodzenia powinny zostać pomalowane dwukrotnie (deska szalunkowa pierwsze malowanie przed montażem). W załączniku nr 11 umieszczone zostały zdjęcia poglądowe z podobnych realizacji modernizacji budynków Nadleśnictwa Suwałki.

Projekt zagospodarowania terenu przedstawia załącznik nr 3 dokumentacji projektowo- technicznej.

Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w:
a. kosztorysach ofertowych wraz z przedmiarami robót (załączniki nr 2 do niniejszej SWZ),
b. pozwoleniu na budowę wraz z projektem budowlanym (załącznik nr 3 do niniejszej SWZ).
c. dokumentacji projektowo-technicznej zawierającej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do niniejszej SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 590098,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590098,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 590098,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONTY WYKOŃCZENIA ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SZYMON SUCHOCKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441991662

7.3.3) Ulica: Klasztorna 40

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 695895,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-06 do 2023-11-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.