Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00256617/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całoroczna obsługa techniczna obiektów szpitalnych na terenie Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Choró Płuc i Rehabilitacji w Łodzi ul. Okólna 181, 91-520 Łódź
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473211271
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okólna 181
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-520
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@centrumpluc.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: centrumpluc.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7679961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Całoroczna obsługa techniczna obiektów szpitalnych na terenie Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 52.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f124f1d-febb-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014795/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Całoroczna obsługa techniczna obiektów szpitalnych na terenie Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie z wyłączeniem oczyszczalni ścieków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256617
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/ZP/TP/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Całoroczna, bieżąca konserwacja i naprawa w zakresie prac związanych z zabezpieczeniem prawidłowego funkcjonowania: pawilonów szpitalnych, obiektów, oczyszczalni ścieków, kotłowni centralnej, 2 szt. agregatów prądotwórczych, 2 szt. stacji trafo, 2 szt. studni głębinowych oraz pozostałych obiektów i instalacji, a w szczególności:
- instalacji elektrycznej oraz niskoprądowej,
- instalacji ciepłej i zimnej wody oraz instalacji kanalizacji sanitarnej,
- instalacji deszczowej i kanalizacji burzowej,
- instalacji centralnego ogrzewania oraz węzłów ciepłowniczych,
- instalacji gazów medycznych: tlenu, próżni, sprężonego powietrza,
- instalacji wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej,
- instalacji pary technologicznej,
- wykonywania prac remontowych,
- wykonywania transportu wewnętrznego (w zakresie technicznym),
- wykonywania prac związanych z montażem i demontażem urządzeń zamontowanych na oczyszczalni oraz kotłowni,
- wykonywania prac remontowych wewnątrz i na zewnątrz budynków.
Szczegółowy zakres usługi tj. szczegółowy opis napraw i czynności Wykonawcy w zakresie bieżącej konserwacji obiektu szpitalnego określony został w załączniku nr 2 do SWZ, który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 897408,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500858,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 897408,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Dommar Dominik Urbaniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7282620644
7.3.3) Ulica: Paprotnia 57
7.3.4) Miejscowość: Brzeziny
7.3.5) Kod pocztowy: 95-060
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 897408,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-09 do 2025-07-098.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup sprzętu nagłośnieniowego dla Teatru Nowego im. Kazimierza Dejmka w Łodzi
- Dostawa monitora parametrów hemodynamicznych na potrzeby Oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii dla dzieci UCP CSK UM w Łodzi
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2906E na terenie gminy Brójce i gminy Rzgów
- "Remont pomieszczeń kuchennych w Domu Pomocy Społecznej Pogodna Jesień w Łodzi"
- "Zakup dwóch pojazdów osobowych dla potrzeb Prokuratury Regionalnej w Łodzi"
- Utworzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w przychodni przy ul. Odrzańskiej 29 w Łodzi-prace inwestycyjne i modernizacyjne w ramach projektu pn. ,,Pogodna Jesień Życia'' w ramach programu FEŁ 2027.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO" - Część II
- Oczyszczanie miejsc zimowego dokarmiania żubrów wraz z posezonową konserwacją brogów w ramach projektu "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce"
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego w 2025 r. na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych w granicach administracyjnych Nowego Sącza
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach gminnych administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w terminie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Eksploatacja i konserwacja melioracji szczegółowej na terenie zlewni nr 2 i 4 Przytór - Łunowo w Świnoujściu w latach 2025 - 2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.